Jij draagt (nog) een broekpak?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Te hard !! Ze kreeg al vroeg kinderen maar haar zoon word 29 alweer. Sjesus ik heb dat ettertje regelamtig bij zijn broekpak opgepakt.. Nu doet ie het bij mij
Ik spaar er Jumbo zegeltjes voorquote:Op woensdag 11 november 2009 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kost tegenwoordig handen vol geld
quote:
Voor autorijlessen?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik spaar er Jumbo zegeltjes voor
Spaar je voor een baby nuquote:Op woensdag 11 november 2009 18:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik spaar er Jumbo zegeltjes voorHeb er net weer 5 ingeleverd
![]()
wacht maar afquote:Op woensdag 11 november 2009 18:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dat afsnauwen van jou valt een beetje tegen hoor
Die koopzegels dan?quote:
KUTquote:Op woensdag 11 november 2009 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die koopzegels dan?
Ik doe niet aan koopzegels van de Jumbo, wel aan pannenzegels van de Superboer![]()
Hoe weken die koopzegels?
Mooi zo !! lekker onderdanigquote:
Heb net vandaag een pan gescoord op de zegels van S. de Boer, had op 1 zegel na 4 kaarten vol dus volgende pan komt er ook aanquote:Op woensdag 11 november 2009 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die koopzegels dan?
Ik doe niet aan koopzegels van de Jumbo, wel aan pannenzegels van de Superboer![]()
Hoe werken die koopzegels?
Als ik boodschappen doe koop ik zegels.0,10 eurocent per euro wat ik uitgegeven heb.Met een vol boekje heb je 26.00 euro.2.60 krijg je extraquote:Op woensdag 11 november 2009 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die koopzegels dan?
Hoe weken die koopzegels?
Laten we zeggen dat het kopen en inplakken je 2 uur kost, dan verdien je dus 1,30 per uur?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Als ik boodschappen doe koop ik zegels.0,10 eurocent per euro wat ik uitgegeven heb.Met een vol boekje heb je 26.00 euro.2.60 krijg je extra..Maar ongemerkt gaat het hard
Lekker Nederlands zegels sparen
Paar jaar geleden was de boerquote:Op woensdag 11 november 2009 19:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb net vandaag een pan gescoord op de zegels van S. de Boer, had op 1 zegel na 4 kaarten vol dus volgende pan komt er ook aan
Nja ,ik heb iig rijbewijs al bijelkaar gespaard,nu verder voor iets andersquote:Op woensdag 11 november 2009 19:08 schreef Laysa het volgende:
ik doe niet aan spaarzegeltjes![]()
behalve als ik er iets leuks voor mn nichtje van kan sparen
Ik heb het in mijn vocabulaire opgenomen als nieuw scheldwoord.quote:
quote:Mooiiiii, jij foekepot!![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Schijt, ik was serieus de SC kwijt.
Goeie TT leababy.
Mijn jeugdsentiment, wat doe je.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb het in mijn vocabulaire opgenomen als nieuw scheldwoord.
"Gast wat is er aan de hand? Waarom ligt je foe in de prullenbak?"quote:Op woensdag 11 november 2009 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn jeugdsentiment, wat doe je.
Fuckin' foekepot.
TVPopiejopie postquote:Op woensdag 11 november 2009 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn vocabulaire opgenomen als nieuw scheldwoord.
Voorbeeldzin:
[..]
30quote:Op woensdag 11 november 2009 19:26 schreef beequeen het volgende:
Er hebben inmiddels een kleine 30 kiddies voor me gezongen. Lampionnetjes en lieve snoetjes.
* beequeen smelt.
Zo ook de chocolade die ze eik niet mogen van papa en mama. Zeiklui.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:27 schreef Laysa het volgende:
30
Je hebt zeker niks in huiis hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is echt tè schattig. Behalve de gasten van rond de 12 jaar die met een pizza in hun hand komen jankzakken.
Optyfen met die gasten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Ik heb Elstarappeltjesquote:Op woensdag 11 november 2009 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt zeker niks in huiis hè?
Het is echt tè schattig. Behalve de gasten van rond de 12 jaar die met een pizza in hun hand komen jankzakken.
Optyfen met die gasten.
Ja maar daar zitten die kiddies niet op te wachten. ZE WILLEN SNOEP, SNOEP EN NOG EENS SNOEP.quote:
Dat vreet ik dan nu allemaal tegelijk zelf opquote:Op woensdag 11 november 2009 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar daar zitten die kiddies niet op te wachten. ZE WILLEN SNOEP, SNOEP EN NOG EENS SNOEP.![]()
Hier ook nog niemand. En we geven nog wel chipsquote:Op woensdag 11 november 2009 19:35 schreef Marrije het volgende:
In mijn wijk leeft het niet, nog geen bel gehoord.
En ik zit niet in het donker
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 19:35 schreef Marrije het volgende:
In mijn wijk leeft het niet, nog geen bel gehoord.
En ik zit niet in het donker
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:36 schreef Disana het volgende:
Nou moe... Liep er een dikke drumband door de straat met alle kindertjes erachteraan. Geen kind aan huis gehad.
Niet aleen kids hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar daar zitten die kiddies niet op te wachten. ZE WILLEN SNOEP, SNOEP EN NOG EENS SNOEP.![]()
Jij mag niet meerquote:
Die krijgt niemandquote:Op woensdag 11 november 2009 19:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
zegt zij met dr siersnoeppot en dr sierpetit fours
Ze mogen ook van alles willen,wil niet zeggen dat ze het ook krijgenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
En niet zeggen; loop maar even mee de snoejes liggen bovenquote:
Snoepiequote:
Geen snoep in huis dus ze hadden pech.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En niet zeggen; loop maar even mee de snoejes liggen boven
Ik ben absoluut geen snoepert maar die truffelkruidnoten.quote:
Ik ben niet gauw bang maar in jouw geval denk ik dat ik nergens aan zou komenquote:
Zelfs ik lust ze ............quote:Op woensdag 11 november 2009 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen snoepert maar die truffelkruidnoten.Met dank aan Noek.
![]()
Ik ga bankhangen, fijne avond allemaal.
gif welteverstaan, dat snoep zit al 3 jaar in die potquote:Op woensdag 11 november 2009 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben niet gauw bang maar in jouw geval denk ik dat ik nergens aan zou komen
Toch een beetje het muizenval idee.
Ben bang dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 11 november 2009 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben niet gauw bang maar in jouw geval denk ik dat ik nergens aan zou komen
Toch een beetje het muizenval idee.
Klojo.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:44 schreef Dementor het volgende:
Geen snoep in huis dus ze hadden pech.
Dat doe je verkeerd:quote:Op woensdag 11 november 2009 19:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe je toch een eurootjequote:Op woensdag 11 november 2009 19:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tom is toch zeker sinterklaas niet!quote:
Nee....daarom is het nu ook Sint Maarten...en dat klinkt bijna als Tomquote:Op woensdag 11 november 2009 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tom is toch zeker sinterklaas niet!
Er staat geen geldboom in zijn tuin, hij 's sinterklaas niet.
Wel of geen negatief fortuin als er straks bankbiljetten groeien op zijn rug
Zijn ze de eerste die het horen, kom dan nog maar 's terug.
Hij 's sinterklaas niet.
Wie?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....daarom is het nu ook Sint Maarten...en dat klinkt bijna als Tom
Ze moeten me alleen nog even heilig verklaren.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....daarom is het nu ook Sint Maarten...en dat klinkt bijna als Tom
Heilige Thomas danquote:Op woensdag 11 november 2009 19:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze moeten me alleen nog even heilig verklaren.
Geld geven aan die bedelaars voor snoepquote:
Bij dezequote:Op woensdag 11 november 2009 19:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bestaan diequote:
Komt zij weer aan met 'Het is weekend' op woensdagquote:
Jo, ik heb er niets op tegen.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh fuck tis nog maar woensdag...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt zij weer aan met 'Het is weekend' op woensdag
Ik heb snoep genoeg in huisquote:Op woensdag 11 november 2009 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch snoep, en dat had je juist niet
Uhhhhhhhhhh wat is dattequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |