quote:Op woensdag 11 november 2009 18:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zo. Heb je post iets aangepast. Geen probleem. Doe het graag...
Ik stiekem ook maar als ik dat zeg word ik als arrogante breezerslet bestempeltquote:Op woensdag 11 november 2009 18:39 schreef griekjeee het volgende:
Ik voel me aangesproken door klacht drie.
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:39 schreef MouzurX het volgende:
Aan welke user doet me dit topic toch denken...
Pics?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:41 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik stiekem ook maar als ik dat zeg word ik als arrogante breezerslet bestempelt
idd, NAMEN WILLEN WE HOREN!!!111quote:
Ik noem geen namen om rellen en zinloze discussies te voorkomen. Aangezien deze doelgroep erop schijnt te kicken om dat soort dingen uit te lokkenquote:
Gewoon doorgaan, dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 11 november 2009 18:41 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ze heeft een fobo.quote:
Ghehequote:Op woensdag 11 november 2009 18:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, dat doe ik ook altijd
Buiten dat lijk je wel een vent. Afgaande op wat je in je OP schrijft dan hè. Niet afgaande op je fobo.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:41 schreef Suusje-V het volgende:
Maar wél vrouwen die zowaar iets zinnigs te zeggen hebben.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:42 schreef Afvoerput het volgende:
Vrouwen moet je niet serieus nemen.
Jou kan ik wel serieus nemen, mede vanwege je haarkleur.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:42 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Check fobo dan voordat je zinloze posts post
Hallo!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Buiten dat lijk je wel een vent. Afgaande op wat je in je OP schrijft dan hè. Niet afgaande op je fobo.
Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik me zo erger aan zeurende vrouwenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Buiten dat lijk je wel een vent. Afgaande op wat je in je OP schrijft dan hè. Niet afgaande op je fobo.
Ze posten vanzelf in dit topic en dan pikken we ze er moeiteloos uit.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:42 schreef Suusje-V het volgende:
Ik noem geen namen om rellen en zinloze discussies te voorkomen. Aangezien deze doelgroep erop schijnt te kicken om dat soort dingen uit te lokken![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Jou kan ik wel serieus nemen, mede vanwege je haarkleur.
Ik neem de oneven dagen wel over.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:44 schreef Apuleius het volgende:
Suusje, ik wil alleen nog op even dagen nuecken, PM me maar wanneer het mij uitkomt.
Daaromquote:Op woensdag 11 november 2009 18:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ze posten vanzelf in dit topic en dan pikken we ze er moeiteloos uit.
bestempeltquote:Op woensdag 11 november 2009 18:41 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik heb het alweer gezien, neem de hele week maar.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik neem de oneven dagen wel over.
Goed hoor.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:45 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik heb het alweer gezien, neem de hele week maar.
Preventieve TVP voor de rel...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ze posten vanzelf in dit topic en dan pikken we ze er moeiteloos uit.
Vrouwen zijn voor twee dingen goed; schoonmaken en neuken. Voor het overige is de man superieur.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:43 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar wél vrouwen die zowaar iets zinnigs te zeggen hebben.
Helaas worden óók deze vrouwen niet serieus genomen door het type dat ik in de OP beschrijf
Hallo.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:47 schreef Saaaaab het volgende:
Aangezien ik vrouw ben moet ik in dit topic gepost hebben.
Postnatale abortus voor jouquote:Op woensdag 11 november 2009 18:48 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
Vrouwen zijn voor twee dingen goed; schoonmaken en neuken. Voor het overige is de man superieur.
Inderdaad. Waarom hebben ze in vredesnaam toegang tot internet in het Pieter Baan Centrumquote:
Sukkel! Roer jij zelf je koffie???quote:Op woensdag 11 november 2009 18:48 schreef Afvoerput het volgende:
[..]
Vrouwen zijn voor twee dingen goed; schoonmaken en neuken. Voor het overige is de man superieur.
de eerste is aan het warmdraaien in de coulissen:quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:47 schreef Saaaaab het volgende:
Aangezien ik vrouw ben moet ik in dit topic gepost hebben.
Zou me niks verbazen als die labiele hoer er inderdaad aan onderdoor is gegaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:48 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom hebben ze in vredesnaam toegang tot internet in het Pieter Baan Centrum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |