Wij sociaal? Heb pas nog gelezen dat we een stel kansloze losers waren die geen echte vrienden konden vinden en daarom maar hun toevlucht zoeken tot games en waardeloze internetvrienden.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)me-zonderlingen.html
Je verwacht het niet...
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:27 schreef Bart het volgende:
Die heeft vast een kutkop.
Doe je het toch benedenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:09 schreef FJD het volgende:
Had ik boven gedaan maar daar ging m'n internet dood
Heb ik speciaal voor jou nog even gedaan poepiequote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb ik speciaal voor jou nog even gedaan poepie
Echte vriendenquote:
die handgemaakte Browningquote:Op woensdag 11 november 2009 21:27 schreef FJD het volgende:
Nederland 3Schoot er eentje even een sniper af zeg
Hallo fuck wat een knal
Viel wel mee toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:27 schreef FJD het volgende:
Nederland 3Schoot er eentje even een sniper af zeg
Hallo fuck wat een knal
Dat lijkt me schraalquote:Op donderdag 12 november 2009 00:49 schreef ursel het volgende:
Over dat knopje dat er moet komen om 180 graden te draaien. Binnenkort hoef je alleen nog maar zelf om te draaien..
http://www.xbox.com/en-US/live/projectnatal/
Moet wel je TV meedraaienquote:Op donderdag 12 november 2009 00:49 schreef ursel het volgende:
Over dat knopje dat er moet komen om 180 graden te draaien. Binnenkort hoef je alleen nog maar zelf om te draaien..
http://www.xbox.com/en-US/live/projectnatal/
quote:'We' zijn geen nerds, maar juist sociaal
Nieuws | 11 november 2009 - Wij gamers zijn geen nerds en het beeld dat wij eenzame zonderlingen zijn, is onjuist. We zijn juist heel sociaal en hebben veel sociale contacten, maar deze spelen zich vaak online af. Dat stelt hoogleraar J. Jansz van de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Jansz gaat nu meer onderzoek doen naar de motieven om te gamen en onderzoekt ook de motivatie om actief te zijn op het zogeheten 'web 2.0', waarbij je zelf de content ontwikkelt.
Jansz maakt zelfs onderscheid tussen gewone gamers en een groep die hij mediagebruikers 2.1 noemt, kennelijk dus nog een stapje 'moderner' dan gewoon web 2.0 gebruikers. Onder de mediagebruikers 2.1 vallen volgens Jansz de mensen die ook zelf games maken of patches of modificaties voor bestaande games maken. Dit doen ze niet alleen voor zichzelf, maar ook om voor anderen het spelplezier te verhogen en dit is een sociale bezigheid, constateert Jansz.
Heeft een tijdje geduurd zeg, maar ik had ook niet anders verwacht van een n00bquote:Op donderdag 12 november 2009 07:59 schreef Keltie het volgende:
Gisteren bij Battlefield 1943 de postzegel verdient wat aangeeft dat ik tijdens een potje als eerste ben geeindigd
BF1943 is zoooo maart 2009quote:Op donderdag 12 november 2009 07:59 schreef Keltie het volgende:
Gisteren bij Battlefield 1943 de postzegel verdient wat aangeeft dat ik tijdens een potje als eerste ben geeindigd
CoD vind ik geen flikker aanquote:Op donderdag 12 november 2009 09:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
BF1943 is zoooo maart 2009![]()
MW2Inmiddels alweer level 13 en een aantal leuke perks ontvangen
Tjah, over het algemeen snipe ik alleen, dus dan word het lastig.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Heeft een tijdje geduurd zeg, maar ik had ook niet anders verwacht van een n00b![]()
Why?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
CoD vind ik geen flikker aan
BF daarentegen wel
Goh! Dat was echt niet te verwachttenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:07 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
PS3 servers zijn down bij MW2
Geen idee eigenlijkquote:
Ik ben er wel klaar mee. CoD komt misschien ooit nog wel eens uit de 5 euro bak....quote:Op donderdag 12 november 2009 09:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Goh! Dat was echt niet te verwachtten... Ook op PC... Dat krijg je als je dedicated servers eruit haalt en de players zelf laat hostten... Major Epic Fail!
Hmmm... Waar is BF Vietnam.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
CoD trekt mij vanaf deel 1 al niet (Toen nog op PC).. Heb CoD 4 op de X360 geprobeerd maar dat vond ik zowel SP als MP niets.
Battlefield speel ik vanaf BF1942 zo'n beetje:
PC:
BF1942
BF1942: Road to Rome
BF1942: Secret weapons
BF2
BF2: Special Forces
X360:
BF: Bad Company
BF1943
Het lekkere aan BF1943 vind ik dat het relatief simpel is. Keuze uit 3 poppies, 3 levels die automatisch allemaal voorbij komen
Die heb ik geskipped omdat ik daar alleen maar over las dat er veel bugs in zaten?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hmmm... Waar is BF Vietnam.
Die was zo briljant. De sfeer was geweldig. Lekker op je scootertje naar de vijandelijke basis racen. Muziekje erbij.
Vechten in tunnels.
plus ik was goed in dit spel, dat heb ik tegenwoordig niet meer
Ik heb alle Bf's voor de PC... Zelfs origineel! En nu BF:BC2 nog!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die heb ik geskipped omdat ik daar alleen maar over las dat er veel bugs in zaten?
Dus of het waar is, weet ik niet
Alleen BF1942: Secret Weapons was een redelijke miskoop.. Die haalde het niet bij BF1942 en de Road To Rome
EDIT:
Hoogtepunt voor mij was toch wel met BF1942 uitgescholden worden voor cheater
Hetgene wat ik van BF heb, is ook origineelquote:Op donderdag 12 november 2009 10:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb alle Bf's voor de PC... Zelfs origineel! En nu BF:BC2 nog!
Ah okquote:Op donderdag 12 november 2009 09:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
CoD trekt mij vanaf deel 1 al niet (Toen nog op PC).. Heb CoD 4 op de X360 geprobeerd maar dat vond ik zowel SP als MP niets.
Battlefield speel ik vanaf BF1942 zo'n beetje:
PC:
BF1942
BF1942: Road to Rome
BF1942: Secret weapons
BF2
BF2: Special Forces
X360:
BF: Bad Company
BF1943
Het lekkere aan BF1943 vind ik dat het relatief simpel is. Keuze uit 3 poppies, 3 levels die automatisch allemaal voorbij komen
Saigon '68.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah okMja MW(2) is wel erg uitgebreid door het levellen en de diverse perks die je krijgt. Ik hou niet van APC's overal, ben je net in een 1 op 1 gevecht met iemand wordt je weer weggeblazen door een APC
Doe mij maar close combat zoals MW2
En BF2 ziet er inmiddels niet meer uit, zeker in vergelijking met MW2
Dat staat mij juist tegen.. Ook al bij CoD4.. Teveel keuze uit wapens en shit. Daarnaast vond ik het te chaotisch en niet lekker om te snipen.. Laat ik dat nou net tof vindenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah okMja MW(2) is wel erg uitgebreid door het levellen, de challenges en de diverse perks die je krijgt als je goed presteert
Ik hou niet van APC's overal, ben je net in een 1 op 1 gevecht met iemand wordt je weer weggeblazen door een APC
Doe mij maar close combat zoals MW2
En BF2 ziet er inmiddels niet meer uit, zeker in vergelijking met MW2
* RudyCarell vond het heerlijk om in BF:V in de buggy lekker de radio aan te zetten!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Saigon '68.
Close combat in de tunnels onder het level en voertuigen zodra je boven de grond kwam![]()
![]()
* PoSTMaN blijft een beetje steken bij BF:V
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:21 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
* RudyCarell vond het heerlijk om in BF:V in de buggy lekker de radio aan te zetten!
Hehe nou genoeg snipermaps in MW2. Daar erger ik me dan weer aanquote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat staat mij juist tegen.. Ook al bij CoD4.. Teveel keuze uit wapens en shit. Daarnaast vond ik het te chaotisch en niet lekker om te snipen.. Laat ik dat nou net tof vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |