Wut?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:12 schreef Aalbers het volgende: De gemiddelde Amerikaan zit 44.5 uur per dag op de computer Dat is ruim 7 uur per dag! Hoe kan dat?
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:14 schreef swarmahoer het volgende:
44 uur per dag, dus 2 computers!!!!
Zie sig.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:12 schreef Aalbers het volgende:
TS is net thuis, en kruipt even lekker achter zijn laptopje om op de bank even zijn mail te checken en het nieuws door te nemen. Mijn huisgenoot kijkt televisie, en daar was dr. Phil op.
En TS schrok zich kapot. De aflevering van deze mediageile docter ging over computergebruik. En dat wordt veel gedaan. De gemiddelde Amerikaan zit 44.5 uur per week op de computer Dat is ruim 7 uur per dag! Hoe kan dat?
Doe eens wat aan je sociale contacten, ongelooflijk zeg. Neem weer een baan, en verloeder zo niet de maatschappij! Ik weet dat FOK! hier niet het goede medium voor is om het te uiten, maar vind dit toch echt ziek! Ruim 7 uur per dag!
Klacht: Computers nemen de wereld over
Verwachte reacties die niet grappig zijn:
Dr. Fail
Als je het gemiddelde neemt van jouw + je oma, dan is het 6 uurquote:Op woensdag 11 november 2009 17:16 schreef NoShitSherlock het volgende:
7 uur per dag maar? Ik kom makkelijk aan 12 uur.
Voor werk, of heb je geen leven?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:16 schreef NoShitSherlock het volgende:
7 uur per dag maar? Ik kom makkelijk aan 12 uur.
Ik word beroemd!quote:
Helaas peanutbutter:quote:Op woensdag 11 november 2009 17:21 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ik word beroemd!
Of zal ik het zo schrijven, zodat je het ook in je sig kan zetten:
Ik wordt beroemt.
Past er niet meer bij.quote:Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje in.
Daar gaat mijn wereldfaamquote:Op woensdag 11 november 2009 17:23 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Helaas peanutbutter:
[..]
Past er niet meer bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |