ik zal erop lettenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
In plaats van hier te komen huilen zou je beter eens iets aan je overmatige t gebruik kunnen doen.
Dumpass is geen woord als je iemand erop wilt wijzen dat hij/zij dom is.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:42 schreef guapo het volgende:
[..]
dumpass is wel een woord zoek maar op google internet intikken.
Oh, en niet ieder woord dat te vinden is op google is per definitie een bestaand woordquote:Op woensdag 11 november 2009 16:42 schreef guapo het volgende:
[..]
dumpass is wel een woord zoek maar op google internet intikken.
Pssst. Je hapt nogal.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:33 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Nederlands is niet je sterkste kant hè?
quote:
Een spelfoutje hier en daar maakt niet uit.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:48 schreef guapo het volgende:
Nee dit is geen trol want ik zit er wel mee. Dit corrigeren gebeurd steeds vaker hier op fok! . Iedereen moet iedereen maar verbeteren als diegene iets niet juist schrijft weet je.
Sommige kunnen daar niet goed tegen en worden emotioneel, ik niet hoor ik kan wel tegen een stootje maar dit topic is voor degene bedoeld die er niet goed tegen kunnen, zeg maar een hard onder de riem.
oke dan geef ik toe dat ik ook spelfouten maak dat weet ik ook wel. Dat doet toch iedereen maar iedereen hier maakt er zo'n punt van door gelijk maar andere afte zeiken.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:50 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Een spelfoutje hier en daar maakt niet uit.
De mensen die anderen daarop verbeteren maken zelf ook vaak dat soort fouten.
Maar wat ik hier nu lees aan jouw posts is je spelling echt héúl erg slecht, dus wel meer dan 'een spelfoutje hier en daar'.
Volgens mij wil jij gewoon onder het feit uitkomen dat je niet kunt spellen door maar te gaan roepen dat de woorden die je verkeerd spelt écht bestaan
Ik wens je veel succesquote:Op woensdag 11 november 2009 16:53 schreef guapo het volgende:
[..]
oke dan geef ik toe dat ik ook spelfouten maak dat weet ik ook wel. Dat doet toch iedereen maar iedereen hier maakt er zo'n punt van door gelijk maar andere afte zeiken.
Dit moet eens afgelopen zijn en ik denk dat ik hiermee wel een stetement maak.
Ik roep op om iedereen niet meer te corrigeren bij taalfouten en of spelfouten die hij maakt bij typen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe bedoel je overwaarde?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ze laten je wel in je waarde. Zij hebben alleen een ander die over wat die waarde is dan jij.
Joh.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:05 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dat beest heet een reiger klapviool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |