Je kunt na 2031 nog best recht op aftrek hebben als je tussentijds bijvoorbeeld verhuist naar een duurdere woning.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:59 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens mij heb je vanaf 2031 geen recht meer op hypotheekrenteaftrek.
Sinds 2001 is bekend dat je maximaal 30 jaar recht op HRA hebt, dat had je dus kunnen weten toen je je tweede hypotheek afsloot.
Waar heb je die glazen bol gekocht? Die wil ik ook.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
Even een vraagje: Het staat gewoon vast dat de HRA allang is afgeschaft rond die datum. Dat kan ik je echt wel 100% met zekerheid zeggen.
Gewoon logisch nadenken. Dezelfde glazen bol die zegt dat je ongeveer een 50% rendement hebt op een huis in 30 jaar of dat er binnenkort grote inflatie komt, of dat... en zo kan ik nog wel doorgaan. Soms komt het niet uit, maar vaak wel.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:46 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Waar heb je die glazen bol gekocht? Die wil ik ook.
En toch weet je het 100% zeker,...quote:Op woensdag 11 november 2009 21:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
Soms komt het niet uit, maar vaak wel.
dus jij hebt een glazen bol die slechts vaak de waarheid zegt?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Gewoon logisch nadenken. Dezelfde glazen bol die zegt dat je ongeveer een 50% rendement hebt op een huis in 30 jaar of dat er binnenkort grote inflatie komt, of dat... en zo kan ik nog wel doorgaan. Soms komt het niet uit, maar vaak wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |