Wij zijn begonnen met een zangeres, daar word je ook niet echt vrolijk van. Altijd gezeur en vaak te laat.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:44 schreef Cynic het volgende:
Als je een beetje een knappe zangeres hebt maakt het verder toch niet zo heel veel uit?
En wat dat betreft: waarom zit ik niet nou nooit eens in zo''n band.
Of überhaupt in een band met een zangeres.
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat doorbreken.
Of een drummerquote:Op woensdag 11 november 2009 19:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wij zijn begonnen met een zangeres, daar word je ook niet echt vrolijk van. Altijd gezeur en vaak te laat.
Dan kun je nog beter 2 bassisten hebben.
Brrr.. nee. Vanaf het moment dat mijn bandje (vroeger, lang geleden..) een zangeres kreeg, ging het mis..quote:Op woensdag 11 november 2009 19:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wij zijn begonnen met een zangeres, daar word je ook niet echt vrolijk van. Altijd gezeur en vaak te laat.
Dan kun je nog beter 2 bassisten hebben.
Zo! Lekker! Die muziek danquote:Op woensdag 11 november 2009 21:50 schreef Cynic het volgende:
Een vriendin van me kan ook heel aardig gitaar spelen. Ze is de leadgitarist in deze band:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Zwan is dan ook een uitzonderingquote:Op woensdag 11 november 2009 20:50 schreef Svyatagor het volgende:
Eens, Rock & Roll is een mannensport. Vrouwen mogen wel in een band, maar dan alleen met elkaar. (vooruit, m.u.v. Smashing Pumpkins en A Perfect Circle). In ieder geval niet zingend.
[ afbeelding ]
Als je het ons maar niet laat horen, dan vind ik alles bestquote:Op woensdag 11 november 2009 21:13 schreef allsystemshalt het volgende:
Net m'n microfoon eens goed opgehangen![]()
Ziet er wel kewl uitpas op straks ga ik nog zingen
![]()
![]()
![]()
![]()
Be afraid be very afraidquote:Op woensdag 11 november 2009 22:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je het ons maar niet laat horen, dan vind ik alles best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |