wat zeg jijquote:Op woensdag 11 november 2009 16:08 schreef Sigmund666 het volgende:
Baggerkloontjes
ZOOOOOOOOOOOOO 2002.
Het is dumpass hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 16:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is dumbass. Je faalt met schelden.Of wordt er vaak wat in jouw ass gedumpt?
Dat weet je niet, opa, misschien verdwijnt er wel de hele G&F-afdeling van de Appie Happie in.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als je dit topic schoon wil maken van faal dan ben je morgen nog bezig.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frysk bloed tsjoch op!
Dat is een beschrijving van jezelf?quote:want welke homo met nikes, g-star jeans en lauwe polo petje gaat nou dolce & gabbannna broek dragen
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:12 schreef Interbroek.Explorer het volgende:
Ey wat zeggen jullie allemaal fuck jullie ik mag hier tpcj klachen
Hij is er al zeker 22x op gewezen. hij houd maar vol. hij houd denk ik van negatieve aandacht,quote:Op woensdag 11 november 2009 16:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gewoon blijven volharden in je stommiteit.
Vroeg ik me ook af man maar ik zei zo van tege haar welk broek past goed bij mij en komt zij met een nerd broek aan faka danquote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Maarre retard-TS, Blijkbaar heb je die nerdbroek wel aangetrokken anders kan de verkoopster nooit oordelen dat hij je goed staat. Hoe zit dat?
Ah een kleuter dus. Negeren is dan inderdaad het beste.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij is er al zeker 22x op gewezen. hij houd maar vol. hij houd denk ik van negatieve aandacht,
Gewoon laten varen met zn dumpass.
Nee mongooltje, nou niet ontkennen. Waarom heb je die broek dan aangetrokken?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:17 schreef Interbroek.Explorer het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af man maar ik zei zo van tege haar welk broek past goed bij mij en komt zij met een nerd broek aan faka dan
Zoek maar op google is een goed woord dumpass hoor snap je dat nou niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gewoon blijven volharden in je stommiteit.
Helaas laat die vraag weinig aan de verbeelding over..quote:Op woensdag 11 november 2009 16:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee mongooltje, nou niet ontkennen. Waarom heb je die broek dan aangetrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |