Vanuit een hoek van je nagel? zodat je een waaier krijgt?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoals de rastanails zeg maar, maar dan vanuit onderin je nagel verdelen in vlakken (dus niet alles is dan ook even groot).
Dan lak je iedere nagel in een andere kleur om een regenboogeffect te krijgen.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:08 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Vanuit een hoek van je nagel? zodat je een waaier krijgt?
Misschien wil je er een keer een foto van maken? begrijp het volgens mij nog niet helemaal![]()
Best moeilijk zo'n regenboog denk ik, om rechte lijnen te krijgen. Ik wil het ook niet te kinderlijk maken.
Skittlesquote:Op woensdag 11 november 2009 17:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan lak je iedere nagel in een andere kleur om een regenboogeffect te krijgen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je kunt verzoekjes doen voor lakken, heb ik ook gedaan![]()
Ik heb pas een keer bij ze besteld, maar wat ik besteld heb klopt en het is niet zo duur. Pluspunt is dat ze Diamond verkopen, daar was ik al eeuwen naar op zoek dus vandaar. Nadeel vind ik wel dat als ik mijn pakketje ontvang, het veel later is dan verwacht (volgens hun is het donderdag op de bus gegaan) en dat het dan ook nog brievenbuspost is met een sticker van TNT dat de frankering niet goed is.
Nee Nubar verkopen ze niet.. Diamond Cosmeticsquote:Op woensdag 11 november 2009 17:43 schreef Loqi het volgende:
[..]
Nubar diamond? ben ik zo scheel dan?
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:38 schreef .ZilveR. het volgende:
Even de OP iets aangepast
Alle linkjes werkend gemaakt, linkje naar #18 en naar de OP
Oh god is dat vanavond? Ik heb helemaal niks in huis!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:59 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil zo graag mijn nagels lakken maar ik moet die kinderen suikergoed geven als ze aanbellen en een liedje krijsen met vunzige teksten
Raarquote:Op woensdag 11 november 2009 18:07 schreef Mirjam het volgende:
daph, je foto's van je bestelling in het vorige topic kan ik niet zien allemaal
waar heb je besteld?
Je kan ze altijd een augurk geven....quote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh god is dat vanavond? Ik heb helemaal niks in huis!
wat veel china glazequote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Daph_ het volgende:
*aai* voor kleintje
Uh-oh, probleempje:
[ afbeelding ]
Vol..
Jaquote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh god is dat vanavond? Ik heb helemaal niks in huis!
Valt wel mee heur! In die hoek staan ook OPI's en Konad, die hebben ook zo'n zwarte dopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |