dat dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:03 schreef Ps2K het volgende:
Daarom moet je nooit de deur open doen als er politie voor staat. Als je de deur open doet hebben ze geen huiszoekingsbevel nodig om binnen te stappen.
Gewoon door het oogje kijken en door de brievenbus vragen wat de platte pet van je wil, en een eventueel bevel mag hij eerst door de brievenbus schuiven.
Ik heb nooit politie voor de deur, volgens mij doe je iets verkeerdquote:Op woensdag 11 november 2009 16:03 schreef Ps2K het volgende:
Daarom moet je nooit de deur open doen als er politie voor staat. Als je de deur open doet hebben ze geen huiszoekingsbevel nodig om binnen te stappen.
Gewoon door het oogje kijken en door de brievenbus vragen wat de platte pet van je wil, en een eventueel bevel mag hij eerst door de brievenbus schuiven.
Is dit echt zo?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:03 schreef Ps2K het volgende:
Als je de deur open doet hebben ze geen huiszoekingsbevel nodig om binnen te stappen.
gaat lastig in een flat waar er bijvoorbeeld bij je deur geen brievenbus zitquote:Op woensdag 11 november 2009 16:03 schreef Ps2K het volgende:
Als je de deur open doet hebben ze geen huiszoekingsbevel nodig om binnen te stappen.
Ook al doe je open. Ze mogen geen voet over de drempel zetten zonder huiszoekingsbevel.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:03 schreef Ps2K het volgende:
neequote:
Het doet er niet toe of de filmer iets fout heeft gedaan. Ook verdachten hebben rechtenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb nooit politie voor de deur, volgens mij doe je iets verkeerd
Het ging mij erom dat Ps2K blijkbaar erg veel ervaring heeft met politie aan zijn deur.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het doet er niet toe of de filmer iets fout heeft gedaan. Ook verdachten hebben rechten
Wat is er nu eigenlijk gebeurd?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het doet er niet toe of de filmer iets fout heeft gedaan. Ook verdachten hebben rechten
Ik loop achter, de wet is in 1994 verandert. Tegenwoordig moeten ze legitimatie tonen en vragen of ze naar binnen mogen.quote:
Vroeger tijdens maatschappijleer moesten we eens zo'n jaren '80 filmpje zien waarin een stel jongeren een leegstaand pand kraakt en daar een buurthuis van maakt. Zodoende wist ik hetquote:Op woensdag 11 november 2009 16:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat Ps2K blijkbaar erg veel ervaring heeft met politie aan zijn deur.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:25 schreef Revolution-NL het volgende:
tvp. vanavond even filmpje bekijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |