Nouja, ik vind dus niet dat gelovigen meer dingen opdringen dan atheisten dingen opdringen aan gelovigen. Beide werelden (vrije wereld en religieuze wereld) willen dat hun visie overheerst.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, de gelovigen zijn het helemaal niet met elkaar eens, maar ze mogen de ideeën waar ze het niet over eens zijn wel opdringen aan andersdenkenden? Het wordt steeds gekker....
En daarom ben ik dus tegen democratie.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Voor jou niet. Voor hen wel. En als zij een meerderheid vormen of invloed hebben in de politiek kunnen ze dat soort onderwerpen weer op de agenda zetten.
Jaja, ik weets ik dring gelovigen vrijheden op waar ze niet mee om kunnen gaan omdat daarmee in feite hun religieuze regels [en dus hun religie] ter discussie worden gesteld. Ik snap dat gelovigen daar problemen mee hebben, maar ik vind dat nog steeds geen argument voor regelgeving.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, ik vind dus niet dat gelovigen meer dingen opdringen dan atheisten dingen opdringen aan gelovigen. Beide werelden (vrije wereld en religieuze wereld) willen dat hun visie overheerst.
Goed, mooi, weten we dat ook.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En daarom ben ik dus tegen democratie.
[..]
Jaja, ik weets ik dring gelovigen vrijheden op waar ze niet mee om kunnen gaan omdat daarmee in feite hun religieuze regels en dus hun religie ter discussie word gesteld. Ik snap dat gelovigen daar problemen mee hebben, maar ik vind dat nog steeds geen argument voor regelgeving.
Mensen die opgelet hebben weten dat al heel lang.quote:
All eyes on youquote:Op woensdag 18 november 2009 11:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mensen die opgelet hebben weten dat al heel lang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |