Lapo-hunten
Er zijn mensen aan het lapo-hunten. Kent u die uitdrukking, lapo-hunten? Mijn Rosa (18), naam is fictief, post veelvuldig in PUB, en daar schijnt dat dus aan de lopende band te gebeuren, dat lapo-hunten. Ik was zelf ook verbaasd! Ik denk, godnondeju, het zal toch niet waar wezen, hier op fok: DAT DAT KAN IN NEDERLAND?! Voor wie niet weet wat lapo-hunten is, een korte uitleg:
LAstPOst-jagen (Op de laatste post in een topic jagen). Simpel zat, zodat je, als het een reeks is, het volgende topic mag openen, vermoed ik hoor, zulks kan ik niet bewijzen.
MAAR DAT MAG DUS NIET!
Er worden maatregelen aangekondigd.
Er zijn zelfs users die erover klagen, dat er in PUB zo vaak gelapohunt wordt. Ik vind het ook hoor, ik vind het ook, dat moet niet kunnen!
Lapo-hunten valt in de categorie: vieze plaatjes posten, een punt achter een smiley plaatsen, een saai onz-topic openen, met nog voorspelbaardere reacties.
Onzintopics - ff een zijsprongetje - die zijn zelden leuk, om bovengenoemde reden, behalve die van Maanvis laatst over tong80, daar heb ik erg om gelachen, maar die was niet eens in ONZ gepost, die is daar naar toe verplaatst. Geeft niet. Geeft niet. Is helemaal niet erg.
Lapo-hunten. dus.
Wat vinden jullie daar nou van?