Nee ze lijkt er geen last van te hebben. De pukkeltjes zijn ook bijna weg het nu alleen nog rood en schilferig. Ik smeer er wat vaseline op waardoor het nu nog roder lijkt, maar wel minder trekkerig voelt.quote:Op maandag 16 november 2009 11:17 schreef Ireth het volgende:
Agos die wangetjesHeeft ze er geen last van? (Voor zover je zoiets kan merken bij zo'n kleintje..)
Die slaapfoto!
Eigenlijk via de droger, bij gebrek aan een kattenluikquote:Op maandag 16 november 2009 22:27 schreef snoopy het volgende:
Komt Sinterklaas bij jullie door de wasmachine TF?
Ik heb het nu al drie keer gelezen, en alle drie de keren las ik swaffel-me...quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik heb het nu al drie keer gelezen, en alle drie de keren las ik swaffel-me...![]()
Twinkly, wat een ventje! En die laatste foto..!
Heb je hem nog BM?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:27 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja, die kennen wij ook, Seb!
[ afbeelding ]
Ik heb hem nog , maar er is een wiel kapot en het geluid doet het ook niet meer zoals het moet.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heb je hem nog BM?
doet het geluid het nog?
Bij ons is het geluid kapot, maar we hadden een discussie over hoe het vroeger klonk dat geluidje vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 18 november 2009 16:37 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik heb hem nog , maar er is een wiel kapot en het geluid doet het ook niet meer zoals het moet.
erg hè?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:27 schreef Sorbootje het volgende:
Ohhh wat is ze toch een lekker ding Huup!
(en ja je zit duidelijk in je petrol periode)
mja, petrol periodequote:Op donderdag 19 november 2009 21:23 schreef Tinuviel het volgende:
De fotos met de kindjes op het houten paard zijn erg lief.
Wat een schatje is Amélie toch HuupHebben jullie toevallig dezelfde t-shirt aan op de twee laatste fotos, het lijkt dezelfde kleur wel.
Die zwangerschapskilo's zaten toch heel oneerlijk alleen maar op haar buikquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:36 schreef Linda2205 het volgende:
Wat een mooie foto's Ssserpente! En waar zijn jouw zwangerschapskilo's gebleven?
Mefke, wat is Driekus al een grote vent geworden joh
Sorbo, zo gaat het hier ook...lachen naar alles en iedereen, behalve de camera...is het je uiteindelijk gelukt? Ik probeer het al 3 weken![]()
Oh en ik vergeet onze kleine slimme Amélie helemaal! Nu al aan het lezen, wat goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |