mja, petrol periodequote:Op donderdag 19 november 2009 21:23 schreef Tinuviel het volgende:
De fotos met de kindjes op het houten paard zijn erg lief.
Wat een schatje is Amélie toch HuupHebben jullie toevallig dezelfde t-shirt aan op de twee laatste fotos, het lijkt dezelfde kleur wel.
Die zwangerschapskilo's zaten toch heel oneerlijk alleen maar op haar buikquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:36 schreef Linda2205 het volgende:
Wat een mooie foto's Ssserpente! En waar zijn jouw zwangerschapskilo's gebleven?
Mefke, wat is Driekus al een grote vent geworden joh
Sorbo, zo gaat het hier ook...lachen naar alles en iedereen, behalve de camera...is het je uiteindelijk gelukt? Ik probeer het al 3 weken![]()
Oh en ik vergeet onze kleine slimme Amélie helemaal! Nu al aan het lezen, wat goed!
Haha geweldigquote:Op zondag 22 november 2009 16:08 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, dat koppie idd! Wtf?!![]()
Huup, Lente ligt er precies zo bij als N. haar in een GMK-jumpsuit probeert te vrotten. Hij weigert dan ook om ze nog aan te trekken.![]()
Dit is de Yo-whats-up-Piet.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het werd steeds leuker!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2009 22:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ons zoontje, maar dan van 1 maand geleden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:05 schreef huuphuup het volgende:
Vickywat een mooi stel heb je toch <3
en leuke foto van jullie samen!
Poppedein wat een heerlijk poppetje heb je toch! Lena![]()
Memmel ik had al gezegd maar ooooh wat een mooierd is Morris, die gaat harten breken, pas maar op
admiraal![]()
![]()
[ afbeelding ]
wij zijn weer een pasfoto hokje tegengekomen
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:59 schreef innepin het volgende:
"Lief, maak eens een foto van ons? Ze moet zo hard lachen als ik haar zo laat vliegen!"
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat een mooie foto! Ze ziet er zo kwetsbaar uit.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:22 schreef Ssserpente het volgende:
Toch maar even op d'r buik gelegd. En ze vond het leuk!
[ afbeelding ]
ghehehehequote:Op woensdag 25 november 2009 13:59 schreef innepin het volgende:
"Lief, maak eens een foto van ons? Ze moet zo hard lachen als ik haar zo laat vliegen!"
[ afbeelding ]![]()
![]()
Haha die foto's zijn echt hilarisch! Wij hebben geen hokjes.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lief Jelief! Zo met haar handjes in haar zij en de pop in de doek
Ik was geinspireerd door HuupWel krap zo met z`n 4en in zo`n hokje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |