Omdat TS iets stom vind wat stom is heeft hij automatisch een trauma.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:38 schreef nikky het volgende:
Vroeger zelf niet gelopen zeker? Mocht je niet van je ouders? Trauma?
Agossie.
Ik liep van groep 1 tot groep 7quote:Op woensdag 11 november 2009 11:38 schreef nikky het volgende:
Agossie.
Ruimte maken?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:45 schreef wise het volgende:
ohja, dat begint weer. Even mijn kelder opruimen.
ja, de kinderen van vorige jaar liggen er nog in.quote:
Fuck! Nu je het zegt! 365 dagen per jaar die kids aan de deur!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:43 schreef JeMoeder het volgende:
Je zou eens in Sint Maarten wonen, dan moet je er zeker aan geloven...
+ Kiwi birds are adorable Billy_Talent.
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:38 schreef nikky het volgende:
Agossie.
NON STOP JO WE ROCKEN NON STOP NON STOP NON STOPquote:Op woensdag 11 november 2009 11:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zet je deurbel uit en doe een koptelefoon op.
Probleem opgelost hater.
Mijn dochter is twee en loopt dit jaar voor het eerstquote:Op woensdag 11 november 2009 11:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat TS iets stom vind wat stom is heeft hij automatisch een trauma.![]()
![]()
.
Religieuze nonsens gaan kinderen maar ergens lopen verkopen. Ophoeren.
Als je aan jouw kindjes echt, echt doorvraagt wat ze er vinden, dan vinden ze het ook maar duf en willen gewoon liever voor de tv hangen met een jonko..
En nu al vergeten hoe leuk je het vond?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:45 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik liep van groep 1 tot groep 7
Dus hou je bek
2 jaar nodig gehad om dat kind te leren lopen?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Mijn dochter is twee en loopt dit jaar voor het eerst
Ze zijn niet allemaal even snelquote:Op woensdag 11 november 2009 12:59 schreef amvrosios het volgende:
[..]
2 jaar nodig gehad om dat kind te leren lopen?
Ik zal vanmiddag een lekkere spacecake bakken voor de kindersquote:Op woensdag 11 november 2009 11:40 schreef Casos het volgende:
Ik heb een grote zak met dubbelzoute drop bij de deur gezet
Nou, tot vanavond dan. Dat wordt zeker lachenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag een lekkere spacecake bakken voor de kindersdan kun je echt lachen...
Zelfde hier, al jaren heb ik snoep in huis op 11/11...komt nooit iemand...behalve die ene keer dat ik besloot om geen snoep in huis te halenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:42 schreef Adelante het volgende:
Ik heb maar even een zak milky ways gehaald, maar hier vieren ze dat geloof ik niet. Dus als er niemand aan de deur komt, heb ik de milky way's voor mezelf
[ afbeelding ]![]()
Die heb ik ook gehaald. Er komen misschien, nadat wij zelf op pad zijn geweest" 6 kinderen aan de deur. De rest is voor mamsquote:Op woensdag 11 november 2009 13:42 schreef Adelante het volgende:
Ik heb maar even een zak milky ways gehaald, maar hier vieren ze dat geloof ik niet. Dus als er niemand aan de deur komt, heb ik de milky way's voor mezelf
[ afbeelding ]![]()
"Oooooh, ik heb een raider! Volgens mij heb ik mijn pappa hier wel eens over gehoord. Grote mensen snoep!"quote:Op woensdag 11 november 2009 13:53 schreef Banzaiaap het volgende:
Ik heb al mijn snoep van vroeger nog. Ga ik vanavond weer fijn uitdelen.
De kerngebieden in Nederland zijn Limburg, Noord-Holland, Friesland, Drenthe en Groningen. Buiten deze kerngebieden komt het feest echter ook voor, soms nog maar recent onder invloed van inwijkelingen, soms omdat de stad een eigen band met de figuur Sint-Maarten heeft. Dat laatste geldt bijvoorbeeld voor Utrecht waar Sint-Maarten de schutspatroon van is.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:42 schreef PolkaDots het volgende:
Waar doet men aan Sint Maarten dan? Hier heb ik nergens last van
hier in amersfoort ontkomen we er ook niet aanquote:Op woensdag 11 november 2009 14:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
De kerngebieden in Nederland zijn Limburg, Noord-Holland, Friesland, Drenthe en Groningen. Buiten deze kerngebieden komt het feest echter ook voor, soms nog maar recent onder invloed van inwijkelingen, soms omdat de stad een eigen band met de figuur Sint-Maarten heeft. Dat laatste geldt bijvoorbeeld voor Utrecht waar Sint-Maarten de schutspatroon van is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |