abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 november 2009 @ 11:20:28 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74742734
Ohw foutje....

Ik ben wel blij dat mijn reisje naar Gerlos ook geboekt is. Het zag er toch even moeilijk uit toen er niets meer te krijgen leek.
Op zich wel een mooi systeem dat je je gewoon op kunt geven bij de VVV en dat ze dan mailtjes sturen naar alle aangesloten verblijven of ze nog een kamer voor 2 vrij hebben. Je kunt dan aangeven hoeveel mailtjes je per dag wilt krijgen en dan krijg je er elke dag bijvoorbeeld 3. Dan kun je gewoon afwachten wat er nog is.
Apart genoeg is alles volgens de website vol en je krijgt dan dezelfde dag nog 3 mailtjes van kamers die vrij zijn. Dat systeem moeten ze toch eens verbeteren...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_74742996
Die zoekopties werken ook neit altijd optimaal,
2 dezelfde zoekopdrachten kunnen verschillende resultaten geven,

maargoed,
beter dit dan dan het altijd via een reisbureau moet.
  maandag 16 november 2009 @ 11:46:16 #103
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74743488
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:29 schreef Soohr het volgende:
Die zoekopties werken ook neit altijd optimaal,
2 dezelfde zoekopdrachten kunnen verschillende resultaten geven,

maargoed,
beter dit dan dan het altijd via een reisbureau moet.
De uitkomsten waren wel consequent dus dat valt mee. Misschien dat de database niet goed is geupdate ofzo. Ik vond het in ieder geval wel raar.
We kregen ook wel vooral mailtjes van dure hotels. Voor 50 euro per nacht pp enzo. Dat is niet echt haalbaar met ons budget
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_74743705
Ik zag van het weekend tijdens het passen van mijn nieuwe board dat bij de hiel van mijn schoenen een gat ontstaan is tussen de zool en de schoen, is dit te lijmen met iets?
  maandag 16 november 2009 @ 12:53:11 #105
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_74745122
Even een algemene vraag: Het huurboard dat ik vorig jaar had had naast de binding wat relief, zodat je iets meer grip had bij het uitstappen van een stoeltjeslift (wanneer je achterste voet los is). Mijn nieuwe Jam is echter spiegeltje glad en ik zie mezelf al hopeloos onderuit gaan wanneer ik daar mijn voet op zet. Nu heb ik gezien dat je zogenaamde 'stomp pads' op je board kunt plakken. Maken jullie daar gebruik van en/of is het aan te raden? Heeft de lijm geen nadelige invloed op het board? Dat zal wel niet, anders zouden ze die dingen er niet speciaal voor maken.
pi_74745412
Heb zelf alleen ervaring met huurbards, inderdaad met die plakdingen.
Reuzehandig bij lift uitglijden. Heb nu eindelijk een beetje door hoe ik ze kan gebruiken.
Kun je geen contact opnemen met de winkel waar je het board hebt gekocht?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_74745543
Je hebt wat verschillende van die dingen,
- het soort wat uit een platic laag bestaat met in het midden een "rand",

maar persoonlijk vind ik dat nog minder grip hebben

- het soort wat lijkt op een stroef rondje, die gaan wel,
(en daar is weer eens geen plaatje van te vinden)

maar de beste optie is het vermijden van de sleepliften,
heb je het ook neit nodig,
  maandag 16 november 2009 @ 13:10:09 #108
202334 Dwyrin
Powered by espresso
pi_74745588
Zelf heb ik geen stomp pad op mn board zitten, normaal niet nodig...Dit weekend dus wel 1x onderuit gegaan (moest hard remmen met 1 voet los en toch schoot mn voet van mn board....)

Vriendin heeft dit soort dingen op dr board zitten: linkje Zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar. Ze heeft er 3 opgeplakt en dat is voldoende (en ziet er mooier uit dan die grote plak dingen)
  maandag 16 november 2009 @ 13:18:52 #109
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_74745884
Ik heb inderdaad al een aantal types gevonden. Binnenkort maar eens naar die Dakine dingen kijken, die zijn er ook transparant als het goed is.
quote:
maar de beste optie is het vermijden van de sleepliften, heb je het ook neit nodig
Het lijkt me ook wel handig bij het uitglijden bij stoeltjesliften.. dat huurboard had trouwens geen pad, maar daar zaten wat ribbeltjes op het board zelf. Had niet echt het idee dat dit nou zo ontzettend veel hielp en ik kwam de liften prima uit, dus misschien zit het meer tussen m'n oren.
pi_74745914
Bij stoeltjesliften zijn die stomppads ook keihandig inderdaad.
Al kun je daar in principe ook je niet ingebonden voet klem tegen de binding zetten.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_74746532
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:18 schreef BettyWeter het volgende:
Ik heb inderdaad al een aantal types gevonden. Binnenkort maar eens naar die Dakine dingen kijken, die zijn er ook transparant als het goed is.
[..]

Het lijkt me ook wel handig bij het uitglijden bij stoeltjesliften.. dat huurboard had trouwens geen pad, maar daar zaten wat ribbeltjes op het board zelf. Had niet echt het idee dat dit nou zo ontzettend veel hielp en ik kwam de liften prima uit, dus misschien zit het meer tussen m'n oren.
Bij de stoeltjesliften sta ik met het uitglijden meestal gewoon op 1 been,
beetje druk zetten en je carved heel subtiel weg.
  maandag 16 november 2009 @ 14:03:06 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74747205
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:08 schreef Soohr het volgende:
Je hebt wat verschillende van die dingen,
- het soort wat uit een platic laag bestaat met in het midden een "rand",
[ afbeelding ]
maar persoonlijk vind ik dat nog minder grip hebben

- het soort wat lijkt op een stroef rondje, die gaan wel,
(en daar is weer eens geen plaatje van te vinden)

maar de beste optie is het vermijden van de sleepliften,
heb je het ook neit nodig,
Misschien gewoon leren liften ipv dingen gaan vermijden. na een tijdje oefenen word je er vanzelf beter in. Vermijden is voor mietjes.
  maandag 16 november 2009 @ 14:05:09 #113
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74747269
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:10 schreef Dwyrin het volgende:
Zelf heb ik geen stomp pad op mn board zitten, normaal niet nodig...Dit weekend dus wel 1x onderuit gegaan (moest hard remmen met 1 voet los en toch schoot mn voet van mn board....)

Vriendin heeft dit soort dingen op dr board zitten: linkje Zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar. Ze heeft er 3 opgeplakt en dat is voldoende (en ziet er mooier uit dan die grote plak dingen)
Die ijzeren dingen zien er idd nog wel aardig uit. Die plastic plakkaten zijn echt lelijk. Je hebt ook van die zwarte 5 hoekige dingen. Zo zonde van je board om die erop te plakken

Je kunt het altijd proberen zonder. Ik doe het ook altijd zonder en als je het nog niet kunt moet je gewoon even oefenen. Je achterste voet tegen de binding aan zetten geeft al vrij veel steun en er voor zorgen dat er geen sneeuw tussen je board en je schoen zit helpt ook echt voor 60%
pi_74749128
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Misschien gewoon leren liften ipv dingen gaan vermijden. na een tijdje oefenen word je er vanzelf beter in. Vermijden is voor mietjes.
Inderdaad je wordt er alleen maar beter van, ok sleepliften zijn misschien minder relaxt dan een stoeltjeslift of een gondel maar ik heb nooit gesnapt waarom je ze dan maar gaat vermijden.

Vorig jaar ook hadden een route gepland en er wou iemand mee die een afkeer heeft tegen sleepliften (gewoon bij voorbaad al omdat hij er 2 keer was uitgevallen), hij had gelukkig niet gezien dat we dan ook een paar sleepliften moesten gebruiken maar toen puntje bij paaltje (sleeplift ) kwam ging het gewoon goed met die sleepliften (nu boeit het hem ook niet meer).
Zoals me opa al zij; je leert door vallen en opstaan (denk na over wat er nou fout ging en leer ervan)
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_74749214
owwww,

huilies.
ik zet ervoortaan wel een bij
  maandag 16 november 2009 @ 17:41:08 #116
202334 Dwyrin
Powered by espresso
pi_74753898
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:17 schreef Soohr het volgende:
owwww,

huilies.
pi_74754987
tvp met plaatje
  maandag 16 november 2009 @ 18:43:14 #118
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74755899
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:17 schreef Soohr het volgende:
owwww,

huilies.

Nou ja het zal wel met het hard boots verhaal te maken hebben ofzo...
  maandag 16 november 2009 @ 20:25:12 #119
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_74760024
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nou ja het zal wel met het hard boots verhaal te maken hebben ofzo...
Volgens mij was hij gewoon sarcastisch met zijn 'sleepliften vermijden' opmerkingen, maar kwam dat niet helemaal over...

Anyway, welke winkels verkopen Union bindingen? Ik heb ze tot nu toe alleen online gevonden en de store-locator op de site van Union werkt niet.
pi_74760190
Ik denk dat Soohr de mietjes bedoelt die de liften vermijden

Morgen mijn boardje wegbrengen voor een grote beurt, nog 4 weekjes en dan lekker naar Sölden

@ Pet Detective: Gewoon wat montagekit/2 componentenlijm of iets dergelijks tussen duwen en zorgen dat de hiel vast blijft tegen de schoen. Loop voor de lijm eens de bouwmarkt in, daar hangen vele verschillende lijmen en ook wel eentje voor rubber op rubber. Ik denk dat als je de schoen in je binding strapt de zool wel tegen de schoen aan wordt gedrukt.

Ik weet dat het schelden in de kerk is, maar heeft iemand nog een tip voor mijn vorige vraag? Ik wil aankomende zomer op zo'n rolbaan hier in Spijkenisse het skien gaan bijleren, dan kan ik mooi volgende winter een dagje of 2/3 op de skies staan!
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:44 schreef GenesiZ het volgende:
Ik weet dat ik in het verkeerde topic zit, maar ik heb een ski vraagje . Aangezien het vrouwtje zwanger is en de kleine dus over 4/5 jaar op de skies zal gaan staan wil ik alvast gaan leren skiën.

Ik heb dit tig jaar geleden 2 jaar gedaan, maar voor de rest alleen geboard. Nu zoek ik dus op het internet een forum waar vooral over freeski en freeride gelult wordt. Ik heb gegoogled, maar kan niets vinden op twintipz na, maar die site is niet echt denderen.

Wie heeft er een tip voor me?
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  maandag 16 november 2009 @ 20:32:15 #121
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_74760311
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:29 schreef GenesiZ het volgende:
Aangezien het vrouwtje zwanger is en de kleine dus over 4/5 jaar op de skies zal gaan staan wil ik alvast gaan leren skiën.
Waarom niet gewoon de kleine op een snowboard zetten over 4 of 5 jaar? ;-)
  maandag 16 november 2009 @ 20:42:19 #122
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74760709
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:32 schreef BettyWeter het volgende:

[..]

Omdat dat pas kan als ze een jaartje of 7/8 zijn. Heeft met de ontwikkeling van het evenwichtsorgaan te maken...
  maandag 16 november 2009 @ 20:43:29 #123
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74760773
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef BettyWeter het volgende:

[..]

Volgens mij was hij gewoon sarcastisch met zijn 'sleepliften vermijden' opmerkingen, maar kwam dat niet helemaal over...

Anyway, welke winkels verkopen Union bindingen? Ik heb ze tot nu toe alleen online gevonden en de store-locator op de site van Union werkt niet.
Tja wij verkopen ze online, maar je kunt ook altijd in de showroom (bij de skibaan) langs komen. Drinken we er gelijk en drankje op
  maandag 16 november 2009 @ 20:51:39 #124
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_74761097
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Tja wij verkopen ze online, maar je kunt ook altijd in de showroom (bij de skibaan) langs komen. Drinken we er gelijk en drankje op
Zat ik al aan te denken, alleen is Dronten niet echt om de hoek (woon in de buurt van Den Haag). Zie PM btw.
pi_74761433
Zo, net terug uit de ijskast. Ik ben echt keihard gevallen op mn hoofd/nek, maar verder was 't gaaf.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_74762792
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:32 schreef BettyWeter het volgende:

[..]

Na 12 jaar snowboarden wil ik ook wel een keertje leren skiën , tis weer eens wat anders en die kleine kan pas op latere leeftijd op een snowboard dus het wordt eerst skiën.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 17 november 2009 @ 00:35:01 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74770219
Stiekem wil ik ook nog een paar keer op de baan skiën zodat ik straks ook een dagje in de echte sneeuw kan skiën.
Gewoon omdat ik dat ook wil kunnen. Snowboarden zal voor mij altijd nummer 1 blijven, maar een keertje skiën moet ook kunnen vind ik

1 keertje... stiekem.... als niemand kijkt
pi_74770647
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:35 schreef Komakie het volgende:
Stiekem wil ik ook nog een paar keer op de baan skiën zodat ik straks ook een dagje in de echte sneeuw kan skiën.
Gewoon omdat ik dat ook wil kunnen. Snowboarden zal voor mij altijd nummer 1 blijven, maar een keertje skiën moet ook kunnen vind ik

1 keertje... stiekem.... als niemand kijkt
Hou opppppp!! hahaha

Maar kun je die union bindingen altijd nog weer bestellen? Of heb je genoeg op voorraad? Aangezien ik 20 feb. pas naar mayrhofen ga. weet ik dan pas of ik geld heb voor nieuwe bindingen haha
  dinsdag 17 november 2009 @ 01:15:02 #129
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74770814
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:00 schreef marinos.. het volgende:

[..]

Hou opppppp!! hahaha

Maar kun je die union bindingen altijd nog weer bestellen? Of heb je genoeg op voorraad? Aangezien ik 20 feb. pas naar mayrhofen ga. weet ik dan pas of ik geld heb voor nieuwe bindingen haha
Nou niet altijd.
Ik heb gewoon de dingen die op de site staan en ik kan altijd vragen of de importeur nog wat heeft liggen, maar als hij ze niet meer heeft houdt het op. Ik weet niet precies hoe groot zijn voorraad is, maar dat zal ook niet zo heel groot zijn...

Enne.... Over het algemeen vind ik dat skiën niks, maar aan de andere kant wil ik het wel kunnen. Gewoon om het kunnen Het is een stukje uitdaging en een stukje bewijzen dat ik het kan (tegenover mezelf)
pi_74772240
@GenesiZ: Thanx, ik zal er vandaag eens binnen lopen en het daar ook nog eens vragen. Zat zelf gewoon aan seconden lijm te denken, maar vrees dat dat te hard wordt, hoewel mijn bindingen het zaakje wel goed bij elkaar zullen houden inderdaad.

Moet zelf zeggen dat ik skien, mits gedaan door iemand die het kan, er toch ook wel heel gaaf uit vind zien. Maar dat vind ik met waterskien en wakeboarden dan weer niet. Hoewel een goede slalom op het water er ook wel vet uitziet.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:07:20 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74776011
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 07:44 schreef Ped_detective het volgende:
@GenesiZ: Thanx, ik zal er vandaag eens binnen lopen en het daar ook nog eens vragen. Zat zelf gewoon aan seconden lijm te denken, maar vrees dat dat te hard wordt, hoewel mijn bindingen het zaakje wel goed bij elkaar zullen houden inderdaad.

Moet zelf zeggen dat ik skien, mits gedaan door iemand die het kan, er toch ook wel heel gaaf uit vind zien. Maar dat vind ik met waterskien en wakeboarden dan weer niet. Hoewel een goede slalom op het water er ook wel vet uitziet.
Slalom vind ik er nooit vet uit zien. Ik heb echt een afkeer tegen dat soort dingen, maar vooral freestyle skiers die vanalles doen met hun skies behalve gewoon normaal naar beneden gaan vind ik wel weer cool
pi_74776055
Free skieers zien er heel stoer uit, skieen is ook heel leuk, zelf ook gedaan. Maar niet zo leuk als boarden.

Denk eraan dit jaar zo'n balaklava te halen, ik denk dat december + val thorens namelijk een koude combinatie is, hoewel ik het misschien gewoon bij een muts met sjaal hou.
pi_74777600
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Slalom vind ik er nooit vet uit zien. Ik heb echt een afkeer tegen dat soort dingen, maar vooral freestyle skiers die vanalles doen met hun skies behalve gewoon normaal naar beneden gaan vind ik wel weer cool
Had het ook over slalom op het water, dat ziet er best mooi uit.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:03:52 #134
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74784745
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:02 schreef Ped_detective het volgende:

[..]

Had het ook over slalom op het water, dat ziet er best mooi uit.
Ja ok, het was een beetje matig van mij geformuleerd. Ik bedoelde met skiën inderdaad. Is op het water dat die dingen in het water (mijn water kennis is minimaal ) ook steeds verder uit elkaar komen te staan?
pi_74787469
Waterskieen vind ik zelf niet echt vergelijkbaar, logischerwijs lijkt het meer op wakeboarden in vergelijking met skieen maar daar houdt het ook bij op. Het zijn 2 lompe grote skies waar je bijna niks mee kan, alleen als je mono skied (1 ski) kun je goed slalommen.
pi_74794974
Weet niet of dit het juiste topic is, maar dan hoor ik het wel

Ik heb dus deze broek gekocht. Paar keer gebruikt en aangezien ik nogal vaak crash wordt hij dus vuil. Mag je deze nu gewoon in de wasmachine stoppen of verlies ik dan de waterafstotende laag?
pi_74797433
Je moet er een of ander waterdichtmaak wasmiddeltje bij stoppen,

Ik moet bekennen dat ik dit niet uit eigen ervaring weet,
ik drop nog altijd mn wintersportkleding bij moeders voor de was.
pi_74798689
Ik geloof dat ik mijn broek gewoon in de wasmachine heb gegooid, maar daar is ie niet echt mooier van geworden. En daarna behandeld met harmisol oid? Om het weer waterafstotend te krijgen. Maar misschien moet ik mn moeder even vragen of we dat laatste al gedaan hebben bedenk ik net anders zit ik alsnog met een natte kont.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 17 november 2009 @ 23:51:46 #139
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74801794
In principe moet je gewoon je kleding in de wasmachine kunnen gooien en behoud hij de waterafstotende laag. We doen het heel vaak bij jassen van de snowboardschool (ook van Burton) en skischool pakken. Die worden daarna echt niet behandeld met een waterafstotend middeltje en ze blijven altijd gewoon goed. Het kan dus wel.
Ik geloof alleen dat je ze niet te heet moet wassen ofzo.

Maaaaarrrr... zo'n middeltje erin kan natuurlijk geen kwaad.
pi_74813065
Gewoon zo'n spuitbusje bij de Scapino oid. kopen dat water en vuilafstotend werkt. Na het wassen je jas daar vol mee spuiten voordat je op vakantie gaat en je hoeft je geen zorgen te maken.
  woensdag 18 november 2009 @ 13:04:15 #141
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_74813277
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Gewoon zo'n spuitbusje bij de Scapino oid. kopen dat water en vuilafstotend werkt. Na het wassen je jas daar vol mee spuiten voordat je op vakantie gaat en je hoeft je geen zorgen te maken.
dat dus
pi_74824769
Hey, ik ga dus bijna op wintersport Maar voordat ik ga wil ik iets op m'n snowboard laten schrijven. Met watervaste stift oid. Maar hoe zorg ik ervoor dat je het erop kan schrijven, en nog beter; dat het blijft zitten?
I will take the sun in my mouth
pi_74834514
Je zegt het zelf al, watervaste stift?

Lijkt me niet dat je een aparte stift voor het schrijven op snowboards hebt.
pi_74836511
Als een watervaste stift/permanent marker niet werkt, kan je altijd nog proberen met van die cdschrijfpennen. Die zijn gericht op schrijven op een glad oppervlak. Of ze het ook houden op een (nat) snowboard zou je zelf moeten proberen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 19 november 2009 @ 13:36:24 #145
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_74848930
Haal gewoon een Sharpie. Blijft goed zitten (Beter dan CD marker, die kan je vaak uitsmeren)

"De gebruikte pigmenten of kleurstoffen bepalen hoe bestendig een markeerstift tegen verkleuring is. Inkt met pigment is het meest bestendig (lichtecht). De combinatie van in de inkt gebruikt ingrediënten geeft de inkt permanente eigenschappen. Elke permanente marker die we maken bevat één of beide bovenstaande kenmerken"

-Www.sharpie.com
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:16:02 #146
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74872705
Of doe het gewoon als een gast die ik ken.
Die heeft de hele bovenkant van zijn board af gehaald en zelf een beetje lopen tekenen
pi_74873722
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:16 schreef Komakie het volgende:
Of doe het gewoon als een gast die ik ken.
Die heeft de hele bovenkant van zijn board af gehaald en zelf een beetje lopen tekenen
Ja, maar hoe?!
Die sharpie klinkt wel goed.. En dan met een stukje doorzichtig plakplastic er overheen Morgen even kijken of ze die gewoon bij de Bruna (oid) hebben.
I will take the sun in my mouth
pi_74874436
Halloo!
Ik ga over een paar weekjes op wintersport, snowboarden natuurlijk !
Maar wat mag ik absoluut NIET vergeten mee te nemen??
(niet de standaard dingen aub )
pi_74875636
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 01:52 schreef Joskeeeee het volgende:
Halloo!
Ik ga over een paar weekjes op wintersport, snowboarden natuurlijk !
Maar wat mag ik absoluut NIET vergeten mee te nemen??
(niet de standaard dingen aub )
Goede conditie in de bovenbenen en je verstand.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:11:37 #150
202334 Dwyrin