De uitkomsten waren wel consequent dus dat valt mee. Misschien dat de database niet goed is geupdate ofzo. Ik vond het in ieder geval wel raar.quote:Op maandag 16 november 2009 11:29 schreef Soohr het volgende:
Die zoekopties werken ook neit altijd optimaal,
2 dezelfde zoekopdrachten kunnen verschillende resultaten geven,
maargoed,
beter dit dan dan het altijd via een reisbureau moet.

Het lijkt me ook wel handig bij het uitglijden bij stoeltjesliften.. dat huurboard had trouwens geen pad, maar daar zaten wat ribbeltjes op het board zelf. Had niet echt het idee dat dit nou zo ontzettend veel hielp en ik kwam de liften prima uit, dus misschien zit het meer tussen m'n oren.quote:maar de beste optie is het vermijden van de sleepliften, heb je het ook neit nodig

Bij de stoeltjesliften sta ik met het uitglijden meestal gewoon op 1 been,quote:Op maandag 16 november 2009 13:18 schreef BettyWeter het volgende:
Ik heb inderdaad al een aantal types gevonden. Binnenkort maar eens naar die Dakine dingen kijken, die zijn er ook transparant als het goed is.
[..]
Het lijkt me ook wel handig bij het uitglijden bij stoeltjesliften.. dat huurboard had trouwens geen pad, maar daar zaten wat ribbeltjes op het board zelf. Had niet echt het idee dat dit nou zo ontzettend veel hielp en ik kwam de liften prima uit, dus misschien zit het meer tussen m'n oren.

Misschien gewoon leren liften ipv dingen gaan vermijden. na een tijdje oefenen word je er vanzelf beter in. Vermijden is voor mietjes.quote:Op maandag 16 november 2009 13:08 schreef Soohr het volgende:
Je hebt wat verschillende van die dingen,
- het soort wat uit een platic laag bestaat met in het midden een "rand",
[ afbeelding ]
maar persoonlijk vind ik dat nog minder grip hebben
- het soort wat lijkt op een stroef rondje, die gaan wel,
(en daar is weer eens geen plaatje van te vinden)
maar de beste optie is het vermijden van de sleepliften,
heb je het ook neit nodig,

Die ijzeren dingen zien er idd nog wel aardig uit. Die plastic plakkaten zijn echt lelijk. Je hebt ook van die zwarte 5 hoekige dingen. Zo zonde van je board om die erop te plakkenquote:Op maandag 16 november 2009 13:10 schreef Dwyrin het volgende:
Zelf heb ik geen stomp pad op mn board zitten, normaal niet nodig...Dit weekend dus wel 1x onderuit gegaan (moest hard remmen met 1 voet los en toch schoot mn voet van mn board....)
Vriendin heeft dit soort dingen op dr board zitten: linkje Zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar. Ze heeft er 3 opgeplakt en dat is voldoende (en ziet er mooier uit dan die grote plak dingen)

Inderdaad je wordt er alleen maar beter van, ok sleepliften zijn misschien minder relaxt dan een stoeltjeslift of een gondel maar ik heb nooit gesnapt waarom je ze dan maar gaat vermijden.quote:Op maandag 16 november 2009 14:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien gewoon leren liften ipv dingen gaan vermijden. na een tijdje oefenen word je er vanzelf beter in. Vermijden is voor mietjes.

quote:Op maandag 16 november 2009 15:17 schreef Soohr het volgende:
owwww,
huilies.
ik zet ervoortaan wel eenbij

quote:Op maandag 16 november 2009 15:17 schreef Soohr het volgende:
owwww,
huilies.
ik zet ervoortaan wel eenbij

Volgens mij was hij gewoon sarcastisch met zijn 'sleepliften vermijden' opmerkingen, maar kwam dat niet helemaal over...quote:Op maandag 16 november 2009 18:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou ja het zal wel met het hard boots verhaal te maken hebben ofzo...

quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:44 schreef GenesiZ het volgende:
Ik weet dat ik in het verkeerde topic zit, maar ik heb een ski vraagje. Aangezien het vrouwtje zwanger is en de kleine dus over 4/5 jaar op de skies zal gaan staan wil ik alvast gaan leren skiën.
Ik heb dit tig jaar geleden 2 jaar gedaan, maar voor de rest alleen geboard. Nu zoek ik dus op het internet een forum waar vooral over freeski en freeride gelult wordt. Ik heb gegoogled, maar kan niets vinden op twintipz na, maar die site is niet echt denderen.
Wie heeft er een tip voor me?

Waarom niet gewoon de kleine op een snowboard zetten over 4 of 5 jaar? ;-)quote:Op maandag 16 november 2009 20:29 schreef GenesiZ het volgende:
Aangezien het vrouwtje zwanger is en de kleine dus over 4/5 jaar op de skies zal gaan staan wil ik alvast gaan leren skiën.

Omdat dat pas kan als ze een jaartje of 7/8 zijn. Heeft met de ontwikkeling van het evenwichtsorgaan te maken...quote:Op maandag 16 november 2009 20:32 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de kleine op een snowboard zetten over 4 of 5 jaar? ;-)

Tja wij verkopen ze online, maar je kunt ook altijd in de showroom (bij de skibaan) langs komen. Drinken we er gelijk en drankje opquote:Op maandag 16 november 2009 20:25 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
Volgens mij was hij gewoon sarcastisch met zijn 'sleepliften vermijden' opmerkingen, maar kwam dat niet helemaal over...
Anyway, welke winkels verkopen Union bindingen? Ik heb ze tot nu toe alleen online gevonden en de store-locator op de site van Union werkt niet.

Zat ik al aan te denken, alleen is Dronten niet echt om de hoek (woon in de buurt van Den Haag). Zie PM btw.quote:Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tja wij verkopen ze online, maar je kunt ook altijd in de showroom (bij de skibaan) langs komen. Drinken we er gelijk en drankje op

Na 12 jaar snowboarden wil ik ook wel een keertje leren skiënquote:Op maandag 16 november 2009 20:32 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de kleine op een snowboard zetten over 4 of 5 jaar? ;-)

Hou opppppp!! hahahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:35 schreef Komakie het volgende:
Stiekem wil ik ook nog een paar keer op de baan skiën zodat ik straks ook een dagje in de echte sneeuw kan skiën.
Gewoon omdat ik dat ook wil kunnen. Snowboarden zal voor mij altijd nummer 1 blijven, maar een keertje skiën moet ook kunnen vind ik
1 keertje... stiekem.... als niemand kijkt

Nou niet altijd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:00 schreef marinos.. het volgende:
[..]
Hou opppppp!! hahaha
Maar kun je die union bindingen altijd nog weer bestellen? Of heb je genoeg op voorraad? Aangezien ik 20 feb. pas naar mayrhofen ga. weet ik dan pas of ik geld heb voor nieuwe bindingen haha

Slalom vind ik er nooit vet uit zien. Ik heb echt een afkeer tegen dat soort dingen, maar vooral freestyle skiers die vanalles doen met hun skies behalve gewoon normaal naar beneden gaan vind ik wel weer coolquote:Op dinsdag 17 november 2009 07:44 schreef Ped_detective het volgende:
@GenesiZ: Thanx, ik zal er vandaag eens binnen lopen en het daar ook nog eens vragen. Zat zelf gewoon aan seconden lijm te denken, maar vrees dat dat te hard wordt, hoewel mijn bindingen het zaakje wel goed bij elkaar zullen houden inderdaad.
Moet zelf zeggen dat ik skien, mits gedaan door iemand die het kan, er toch ook wel heel gaaf uit vind zien. Maar dat vind ik met waterskien en wakeboarden dan weer niet. Hoewel een goede slalom op het water er ook wel vet uitziet.

Had het ook over slalom op het water, dat ziet er best mooi uit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Slalom vind ik er nooit vet uit zien. Ik heb echt een afkeer tegen dat soort dingen, maar vooral freestyle skiers die vanalles doen met hun skies behalve gewoon normaal naar beneden gaan vind ik wel weer cool

Ja ok, het was een beetje matig van mij geformuleerd. Ik bedoelde met skiën inderdaad. Is op het water dat die dingen in het water (mijn water kennis is minimaalquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:02 schreef Ped_detective het volgende:
[..]
Had het ook over slalom op het water, dat ziet er best mooi uit.

dat dusquote:Op woensdag 18 november 2009 12:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Gewoon zo'n spuitbusje bij de Scapino oid. kopen dat water en vuilafstotend werkt. Na het wassen je jas daar vol mee spuiten voordat je op vakantie gaat en je hoeft je geen zorgen te maken.

Ja, maar hoe?!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:16 schreef Komakie het volgende:
Of doe het gewoon als een gast die ik ken.
Die heeft de hele bovenkant van zijn board af gehaald en zelf een beetje lopen tekenen

Goede conditie in de bovenbenen en je verstand.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:52 schreef Joskeeeee het volgende:
Halloo!
Ik ga over een paar weekjes op wintersport, snowboarden natuurlijk!
Maar wat mag ik absoluut NIET vergeten mee te nemen??
(niet de standaard dingen aub)

Ik neem eigenlijk bijna nooit 'niet standaard' dingen meequote:Op vrijdag 20 november 2009 01:52 schreef Joskeeeee het volgende:
Halloo!
Ik ga over een paar weekjes op wintersport, snowboarden natuurlijk!
Maar wat mag ik absoluut NIET vergeten mee te nemen??
(niet de standaard dingen aub)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |