Viel mee. Dr schijnen clinics geweest te zijn, en een deel van de tweede piste was afgesloten, maar daar heb ik eigenlijk niets van gemerkt (vooral omdat ik steeds op de eerste was). Dr waren behoorlijk wat mensen, maar grootste gedeelte zat in de lift of in het cafe/kroeg deelquote:Op zondag 29 november 2009 11:26 schreef MissSpooky het volgende:
Ik ga volgende keer (morgen!) eens meten hoelang je in die lift zit (iets met 'omdat 't kan'). :p
Was 't druk?
Ik denk het wel ja, want de rechter was afgezetquote:Op zondag 29 november 2009 14:37 schreef MissSpooky het volgende:
Met de eerste piste bedoel je de linker (als je beneden staat en naar boven kijkt)? Ik hoop dat dat morgen weg is, aangezien die linker veel ijziger is.
Ja de eerste dag misschien.quote:Op zondag 29 november 2009 11:46 schreef Fugie het volgende:
Damn, skieen is echt simpel vergeleken met snowboarden.
Nee? Dan heb je geluk gehadquote:Op zondag 29 november 2009 14:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, want de rechter was afgezet. Maar de linker was helemaal niet ijzig! Er was geen enkele plek waar ijs lag, ook niet toen ik rond een uur of 5 weg ging, zelfs op stukken waar niet veel sneeuw meer lag had ik nog gewoon grip.
Oh je bedoelt dat extra schuine deel in het begin? Ik was een watje, ik nam het paadje eromheenquote:Op zondag 29 november 2009 18:55 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Nee? Dan heb je geluk gehadIk was vorige keer net na dat "hogere bergje" echt heel hard onderuit gegaan. Ahwell.
Heb er zin in
Ik ook, maar op dat paadje ging ik op mn bek omdat die zo smal was.quote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat extra schuine deel in het begin? Ik was een watje, ik nam het paadje eromheenomdat heel veel mensen daar onderuit gingen, dus zou heel goed kunnen dat daar ijs lag. Maar in het zijpaadje (je kan er, links langs) was het niet glad. Ik had alleen niet zo'n zin om weer iets te scheuren, of leuker nog, te breken dus heb voorzichtig aan gedaan.
Als je goed kunt snowboarden is skiën niet moeilijk. Andersom is het dan ook makkelijker te leren.quote:
En 2 losse voeten. Dat scheelt ook nogal wat bij mensen. Die stokken zijn niet zo zeer erg waardevol voor je evenwicht. Ze zitten in het begin eerder in de weg bij de meeste mensen.quote:Op maandag 30 november 2009 01:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach.. qua evenwicht... als je lang genoeg op een skateboard hbt gestaan, of surft, of karate/judo doet e.d. dan heb je daar niet zo'n probleem mee, lijkt me. Enige voordeel dat je met skien ivm evenwicht hebt zijn skistokken.
Klinkt misschien stom maar het is bijna altijd zo. Ik heb er genoeg ervaring meequote:Op maandag 30 november 2009 02:43 schreef ebeaydojraes het volgende:
dek dat die lange laten mij eerder in de weg zouden zitten dan een bordje, maar dat kan aan mij liggen
Kunnen skiën is wat anders dan de techniek beheersen. Ik heb heel wat ervaringen gehoord/gelezen van mensen die beiden hebben gedaan en iedereen zegt dat het moeilijker is de techniek van skieen volledig onder controle te krijgen dan bij boarden. De eerste dag is inderdaad makkelijker dan skiën maar vervolgens wordt de leercurve een stuk minder stijl dan dat van boarden.quote:Op maandag 30 november 2009 00:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je goed kunt snowboarden is skiën niet moeilijk. Andersom is het dan ook makkelijker te leren.
Maar skiën is zeker niet moeilijker dan snowboarden.
Voor iemand die voor het eerst in de sneeuw is, is het helemaal niet zo gek om eerst te gaan skiën. Dat is makkelijker te leren voor iemand die nog nooit een berg van dichtbij gezien heeft. Je zit met allebei de voeten los en je hoeft niet zo moeizaam je evenwicht te behouden als met snowboarden. In dat opzicht zijn al die ouders die zeggen dat hun kind eerst maar moet leren skiën niet eens zo dom....
om 4.30 opstaan valt altijd tegen,quote:Op maandag 30 november 2009 06:54 schreef Dwyrin het volgende:
Valt tegen om 4u30 opstaan als je tot 22u45 in snowworld bent geweest
Was druk en sneeuw was niet echt optimaal, lagen een paar heerlijke hobbels om op te springen, maar daar achter lagen ijsplaten...Pijnlijk stuitje...
quote:Op maandag 30 november 2009 08:18 schreef Soohr het volgende:
[..]
om 4.30 opstaan valt altijd tegen,
ik heb vandaag zelfs de 5.30 niet gehaald.
Maar vandaag stond de stoelverwarming aan ter verzachting van het stuitje?
Dat is maar net hoe je het ziet.quote:Op maandag 30 november 2009 07:57 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Kunnen skiën is wat anders dan de techniek beheersen. Ik heb heel wat ervaringen gehoord/gelezen van mensen die beiden hebben gedaan en iedereen zegt dat het moeilijker is de techniek van skieen volledig onder controle te krijgen dan bij boarden. De eerste dag is inderdaad makkelijker dan skiën maar vervolgens wordt de leercurve een stuk minder stijl dan dat van boarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |