Heb de laatste weken veel forza 3 gespeeld, genieten geblazen!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Heb de laatste weken veel forza 3 gespeeld, genieten geblazen!
[ afbeelding ]
Nog even en we kunnen in de topklasse rijden.
quote:
Ondanks dat het ontzettend snel gaat vind ik die R klasses minder leuk dan de normale auto's. Dus probeer zo veel mogelijk af te wisselen om het leuk te houden. Ben level 47 geloof ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:47 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Dat gevoel van die racebakken is echt goed! De races beginnen nu alleen erg lang te worden, het is ook lastig geworden om zonder assists te winnen, oftewel minder credits.![]()
Wel driver level heb je nu trouwens?
[ afbeelding ]
Dit is mijn doel trouwens.![]()
Het gaat mij om de handling, snelheid hebben ze toch wel na wat upgrades. Vind het dan ook erg tof dat als je de auto een beetje tuned, je dit meteen merkt met die racers. De normale bakken vind ik veelal te zwaar sturen, al vind ik het dan wel weer leuk dat ze ook in de latere seizoenen afwisselen met toernooien. Geeft je telkens weer een reden om een auto uit te gaan zoeken en aan te passen, wat toch de kracht is van het spel uiteindelijk denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ondanks dat het ontzettend snel gaat vind ik die R klasses minder leuk dan de normale auto's. Dus probeer zo veel mogelijk af te wisselen om het leuk te houden. Ben level 47 geloof ik.
Wel goed, verkouden en straks een weekend weg. En met jou?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Nokwanda, hoe is het?![]()
En ja, zo heet het toch, als ze met hun dingeling ergens tegen aan slaan?
Dan gooien we er nog maar een opwindende dame tegenaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel goed, verkouden en straks een weekend weg. En met jou?
En dit is wel heel erg een jongetjestopic geworden, he. Auto's spelletjes en meisjes pesten.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:19 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan gooien we er nog maar een opwindende dame tegenaan.![]()
[ afbeelding ]
Een lust voor het oog.![]()
Het kan een bron van inspiratie voor je zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:23 schreef nokwanda het volgende:
Maar da's ook voor jongetjes....met der dikke tetten.
Wat mot ik daar nou mee? (en neeeee, ik doe niet aan leuke triootjes of aan lesboseks)
Naja, het is in ieder geval beter voor de inspiratie dan:quote:
Zweverig zijn is dan ook niet altijd goed.quote:
Leuk, een weekend weg, veel plezier alvast!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel goed, verkouden en straks een weekend weg. En met jou?
En dit is wel heel erg een jongetjestopic geworden, he. Auto's spelletjes en meisjes pesten.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:47 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zweverig zijn is dan ook niet altijd goed.
[ afbeelding ]
FIlmpjes van het internet!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:45 schreef _Led_ het volgende:
gaan we nu alle filmpjes van break.com als animated-gif posten ?
quote:
Misschien is dit beter voor jou.quote:
Je spreekt ze aan als wijven, dan is deze opvatting snel gemaakt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:55 schreef Flammie het volgende:
Nee dat is nog veel erger...
Dat ik deze wijven lelijk vind wil niet meteen zeggen dat ik op oude baksteenhoofden vrouwen val
Zo noem ik alle vrouwen :quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je spreekt ze aan als wijven, dan is deze opvatting snel gemaakt.
wowquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zo noem ik alle vrouwen :
Wijven, sletjes, chickas of bitches
En jij bent de pimp.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
En ho's dan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mogge, de zon ook al op in limboland?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:08 schreef Michielos het volgende:
gadverdamme, die wijven in dit topic zou ik never nooit niet neuken![]()
braaaaaaak
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:08 schreef Bastard het volgende:
Ik ben thuis in de minderheid dus plas ook zittend
Nou Nokwanda, die kunnen we in onze zak stekenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:08 schreef Michielos het volgende:
braaaaaaak
Limbabwe. Daar waar de Limbabwianen wonen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mogge, de zon ook al op in limboland?
Moet je maar foto's in je fotoboek hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou Nokwanda, die kunnen we in onze zak steken
Truequote:Op vrijdag 13 november 2009 11:16 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Moet je maar foto's in je fotoboek hebben
ja, daar waar het nog mooi en rustig isquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Limbabwe. Daar waar de Limbabwianen wonen.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:08 schreef Michielos het volgende:
braaaaaaak
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Mag de rest fijn rondjes rijden in een virtuele raceauto(Zie ECHT de lol d'r niet van in ... lijkt wel voetbal...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |