Sony houdt niet meer van jequote:Op woensdag 11 november 2009 10:20 schreef deepart het volgende:
Ben ik de enige die de hele tijd van het netwerk wordt gekickt? Nooit last van gehad en vandaag ineens wel
Hier sinds ik een lekker dagje codmw2 wil gaan spelenquote:
Twilight Zonequote:Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef Sigmund666 het volgende:
Doneer je PS3 maar aan mij. Ik ben van het Playstation 3 opvang tehuis voor gehate PS3 consoles
Jep jep jep. Beste sci-fi serie EVAH! 1e revival nu helemaal compleet.quote:
Nee.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:20 schreef deepart het volgende:
Ben ik de enige die de hele tijd van het netwerk wordt gekickt? Nooit last van gehad en vandaag ineens wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen de jaren 50/60 serie, twijfel wel om de jaren 80 serie te kopen, maar weet niet of die zo leuk is als de anderquote:Op woensdag 11 november 2009 10:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jep jep jep. Beste sci-fi serie EVAH! 1e revival nu helemaal compleet.
Maar dat doet er nu niet toe
Die is best tof. Zitten goeie verhalen bij. Eerste seizoen is leuk, 2e seizoen bestaat uit verhalen van een uur, seizoen 3 maar één verhaal per half uur.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:35 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik heb alleen de jaren 50/60 serie, twijfel wel om de jaren 80 serie te kopen, maar weet niet of die zo leuk is als de ander
Het kan zelden kwaad.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:32 schreef deepart het volgende:
Ik kom niet eens in mijn router nu
Of heeft router herstarten geen zin?
Werken op fok? En je bent niet eens modquote:Op woensdag 11 november 2009 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
ik heb codmw2 gisteren gekocht en nog niet eens in de ps3 gehad.
Geen tijd, en nu ook weer niet aangezien echte mannen werken.
zeikerd
WErken en fok!en hea!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Werken op fok? En je bent niet eens mod
Okay dan mien jong.quote:
Goed idee, dan kan je extra betalen voor je internetquote:Op woensdag 11 november 2009 10:51 schreef deepart het volgende:
Volgende keer koop ik een xbox
Zoiets simpels als connecten met een netwerk zou toch gewoon moeten werken.
nee hoor je betaalt helemaal niet extra voor je internetquote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Goed idee, dan kan je extra betalen voor je internet
Maakt niet uit, als het maar werktquote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Goed idee, dan kan je extra betalen voor je internet
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:10 schreef Chaos-Zero het volgende:
* fs180 heeft nooit ergens last van gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |