Er is één persoon bezig, van 7 uur 's ochtends tot 15 uur 's middagsquote:Op woensdag 11 november 2009 10:04 schreef karr-1 het volgende:
Ik neem aan dat het in het kader van veiligheid enzo wel moet gebeuren. Kunnen ze het niet beperken tot een aantal uren per dag of zo? Of met meerdere mensen aan de gang zodat het sneller gaat?
Gebeurt al, maar het mag niet baten... mag dit Arbo technisch gezien wel? Moeten ze niet gewoon iemand aannemen die dit in het weekend doet?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:06 schreef karr-1 het volgende:
Of bv met zijn allen gaan klagen bij je baas of de eigenaar van het gebouw. Die zal toch ook voor zijn werknemers moeten opkomen.
Volgens mij wordt het pand gehuurd, maar ik werk binnen een groot bedrijf, dus heb geen idee verderquote:Op woensdag 11 november 2009 10:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Van wie is het pand? Wat staat er in het huurcontract over onderhoud, en overlast die daardoor ontstaat?
Mensen die in het weekend werken kosten meer geld. Een zekere mate van onderhoud is wel nodig, maar het vergeten van muurankers lijkt mij niet vallen onder regulier onderhoud. Dat is gewoon een fout van iemand geweest en die mag dan ook voor de kosten opdraaien lijkt mij.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:08 schreef Mryc het volgende:
[..]
Gebeurt al, maar het mag niet baten... mag dit Arbo technisch gezien wel? Moeten ze niet gewoon iemand aannemen die dit in het weekend doet?
Ik ga me ook echt niet ziekmelden, zo steek ik niet in elkaar. Maar er moet toch een oplossing kunnen zijn door inderdaad bijvoorbeeld het werk met meer mensen uit te voeren op niet-werkdagen? Ik begrijp overigens ook dat het niet 's avonds kan in verband met het ontbreken van daglicht.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:35 schreef mgerben het volgende:
Het probleem ligt nu bij jullie.
Wat je moet doen is het probleem bij je baas neerleggen. Die kan het nl opnemen met de eigenaar/beheerder van het gebouw.
Zo zouden ze met 5 man kunnen werken zodat ze eerder klaar zijn.
Wat je moet doen is niet met een lang gezicht gaan klagen. Niemand houdt van klagers. Wat je wel moet doen is kijken in hoeverre je werkzaamheden gestoord worden. Bijvoorbeeld de telefoon die je niet hoort eens niet opnemen. Ziekmelden met hoofdpijn vind ik te ver gaan, maar met de Arbo kom je er ook niet.
Die heb je ook voor telefoonsquote:Op woensdag 11 november 2009 11:01 schreef Mryc het volgende:
[..]
Leuk idee, maar hoor je dan ook de telefoon overgaan ;-) ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |