quote:Op woensdag 11 november 2009 11:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neen. Topics moet je laten openen!okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Nee!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik help je wel even.
Heb je COD MW2 al kunnen proberen?
Ik heb de eerste 2 missies gedaan en tot nu toe vet, ben nu bij de missie die je kan skippen niet dat ik dat doe want dan mis ik gewoon een stuk uit de gamequote:
Pcies.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 2 missies gedaan en tot nu toe vet, ben nu bij de missie die je kan skippen niet dat ik dat doe want dan mis ik gewoon een stuk uit de game
We mogen blij zijn dat we nog kunnen kiezen en niet dat er voor ons al gekozen isquote:Op woensdag 11 november 2009 11:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Pcies.
Die huilies van het CDA moeten niet zo zeiken
Juist!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
We mogen blij zijn dat we nog kunnen kiezen en niet dat er voor ons al gekozen is
Nouja morgen condoleren van mn oma enzo, en vandaag verder niets...quote:Op woensdag 11 november 2009 11:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier goed alleen een beetje moe
En nog wat op de planning staan?
Joah het gaat wel.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
C0nnie!![]()
En hoe is het met Nijner?
Is dat goedkoper?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
chloroform lijkt het ook goed te doen
Is je oma overleden? Dat wist ik niet... Gecondoleerdquote:Op woensdag 11 november 2009 11:52 schreef PownijN het volgende:
[..]
Nouja morgen condoleren van mn oma enzo, en vandaag verder niets...
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
C0nnie!![]()
En hoe is het met Nijner?
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mocht je er een over hebben, geef maar door
met z'n drieënquote:
zoietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |