Bochten, stoplichten, ander verkeer, etc.quote:
maar je rijdt altijd zo braafquote:Op woensdag 11 november 2009 09:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bochten, stoplichten, ander verkeer, etc.
Ik rij idd nooit door rood dus ik zal je niet bijhouden iddquote:Op woensdag 11 november 2009 09:46 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bochten, stoplichten, ander verkeer, etc.
jup, tis d'n elfde van d'n elfde, alaaf!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Worden vandaag Prins Carnaval en de Raad van Elf niet gekozen?
Bedoel ik. Meneer is koning tegenstrijdige stellingen.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je rijdt altijd zo braaf
Ik heb nooit gezegd dat ik netjes rijd. Ik zorg alleen dat ik geen hinder veroorzaak voor ander verkeer. Iets wat gemiddelde automobilist graag wel doet. Dat dan een paar regeltjes verzonnen door een stel bureauklerken die altijd met de trein naar hun werk komen niet stroken met de reële praktijk kan ik ook niets aan doen.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bedoel ik. Meneer is koning tegenstrijdige stellingen.
Geld is de moeite niet waard. Maar ineens wel als je gewoon terecht ergens op betrapt wordt.
Meneer rijdt ontzettend netjes. Behalve als..... *insert waslijst*.
Meneer rijdt veel beter dan al die andere, maar presteert wel meer euro's in schade te rijden in gaardere oude auto's dan ik (oh ja, snelwegkilometers tellen niet).
bende gij een insider ofzo?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jup, tis d'n elfde van d'n elfde, alaaf!
veel carnavalsverenigingen hebben zaterdag al de prinsen bekend gemaakt
Dat is een structurele fout die jij maakt, je denkt in het verkeer alleen vanuit je eigen perspectief. JIJ vindt dat je geen overlast veroorzaakt. Vindt de rest van het verkeer dat ook? En als JIJ een beslissing neemt, hou je dan rekening met het feit dat andere mensen misschien niet zo reageren zoals JIJ verwacht? Dat mis ik altijd een beetje in jouw stellingen. Ze zouden wellicht kloppen als de rest van de bestuurders 100% voorspelbaar waren in hun gedrag, maar da's nou het leuke, dat is het nooitquote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik netjes rijd. Ik zorg alleen dat ik geen hinder veroorzaak voor ander verkeer. Iets wat gemiddelde automobilist graag wel doet. Dat dan een paar regeltjes verzonnen door een stel bureauklerken die altijd met de trein naar hun werk komen niet stroken met de reële praktijk kan ik ook niets aan doen.
En schade rijden? Ja, een keer in Amsterdam, toen ik net 2 maanden mijn rijbewijs had met een auto met aanhanger met kutremmen en banden. Verder heb ik inmiddels 6 jaar schadevrij gereden.
Als ik altijd netjes rechts houd, zorg voor doorstroming (want doorrijden), langzaam verkeer eventueel voor laat gaan etc, hoe kan ik dan in godesnaam overlast veroorzaken?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is een structurele fout die jij maakt, je denkt in het verkeer alleen vanuit je eigen perspectief. JIJ vindt dat je geen overlast veroorzaakt. Vindt de rest van het verkeer dat ook? En als JIJ een beslissing neemt, hou je dan rekening met het feit dat andere mensen misschien niet zo reageren zoals JIJ verwacht? Dat mis ik altijd een beetje in jouw stellingen. Ze zouden wellicht kloppen als de rest van de bestuurders 100% voorspelbaar waren in hun gedrag, maar da's nou het leuke, dat is het nooit
Als je mij ook leuk zou vinden...quote:
Vertel het dan ook zoals het echt is. We weten al dat je stoer bentquote:Op woensdag 11 november 2009 10:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als ik altijd netjes rechts houd, zorg voor doorstroming (want doorrijden), langzaam verkeer eventueel voor laat gaan etc, hoe kan ik dan in godesnaam overlast veroorzaken?
En 90% van de tijd ben ik aan het anticiperen wat andere mensen eventueel zouden kunnen gaan doen, anders had ik mijn auto allang in 20 anderen geparkeerd.
Ja, want nog extra subsidie ontvangen terwijl je al genoeg verdient is inderdaad hetzelfde als een totaal onnodige boetequote:Op woensdag 11 november 2009 10:12 schreef Inu het volgende:
Ik vind het wel typisch dat je tegen mij zegt dat ik niet moet zeuren als ik gewoon netjes de 500 gevraagde euro's overmaak naar de belastingdienst en dan ga jij lopen zeiken over 150 euro over iets wat gewoon hartstikke rechtvaardig is
En hoe zit het dan met je stoere verhalen over andere mensen op de weg leren te anticiperen en weggebruikers op hun plaats zetten als ze iets doen wat je niet aan staat?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als ik altijd netjes rechts houd, zorg voor doorstroming (want doorrijden), langzaam verkeer eventueel voor laat gaan etc, hoe kan ik dan in godesnaam overlast veroorzaken?
En 90% van de tijd ben ik aan het anticiperen wat andere mensen eventueel zouden kunnen gaan doen, anders had ik mijn auto allang in 20 anderen geparkeerd.
Heh?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vertel het dan ook zoals het echt is. We weten al dat je stoer bent
Als mensen gewoon ook rechts houden, altijd richting aangeven etc. hoef ik ze ook niet op hun plaats te zetten. Maar verder reageer jij inderdaad net zoals de gemiddelde (domme) weggebruiker op mijn acties. Je niet afvragen waarom ik een rare actie bij je uithaal, maar meteen gaan zaniken over WAT ik bij je uithaalde.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met je stoere verhalen over andere mensen op de weg leren te anticiperen en weggebruikers op hun plaats zetten als ze iets doen wat je niet aan staat?
Valt idd. onder de categorie "veilig rijden" en "geen overlast veroorzaken".
Kom op gast, je leeft in je eigen wereld.
In die maanden verdiende ik helemaal niksquote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, want nog extra subsidie ontvangen terwijl je al genoeg verdient is inderdaad hetzelfde als een totaal onnodige boete.
tja. je blijft me verbazen.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:21 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als mensen gewoon ook rechts houden, altijd richting aangeven etc. hoef ik ze ook niet op hun plaats te zetten. Maar verder reageer jij inderdaad net zoals de gemiddelde (domme) weggebruiker op mijn acties. Je niet afvragen waarom ik een rare actie bij je uithaal, maar meteen gaan zaniken over WAT ik bij je uithaalde.
Geeft niks, ook domme mensen leren nog wel eens wat bij.
Per jaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:28 schreef Inu het volgende:
[..]
In die maanden verdiende ik helemaal niks![]()
En hoe is boete voor door het rood rijden onnodig?
Dat zijn m.i. ook geen brave rijders, maar goed.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:38 schreef r8ality het volgende:
Dat vind ik altijd wel schattig aan de "brave" rijders. Linkshangen, geen richting aangeven, dat niet eens in de gaten hebben. Maar wel klagen over hardrijders en een sporadische keer door rood..
Ja, en 2/3/4/5/6 seconde kan dan ook nog wel. Er zijn nu eenmaal regeltjes en die hebben geen verzachtende omstandigheden. Je hebt iets fout gedaan, klaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Per jaar.
Als het een seconde na oranje is wel. Als je vanaf je huis al 38 stoplichten voor je neus op rood hebt zien springen wel. Als je geen gevaar veroorzaakt wel.
het begint met 1 seconde door rood, dan 2 seconden, een maand later rij je een gezin het leven uit.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, en 2/3/4/5/6 seconde kan dan ook nog wel. Er zijn nu eenmaal regeltjes en die hebben geen verzachtende omstandigheden. Je hebt iets fout gedaan, klaar.
Nogmaals. Vind JIJ.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Per jaar.
Als het een seconde na oranje is wel. Als je vanaf je huis al 38 stoplichten voor je neus op rood hebt zien springen wel. Als je geen gevaar veroorzaakt wel.
Helemaal eensch. Er bestaat niet zoiets als donkeroranje, net rood of bijna groen. Oranje is overigens een signaal dat je moet afremmen, geen teken om extra gas bij te geven, maar ook dat snappen veel mensen niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
het begint met 1 seconde door rood, dan 2 seconden, een maand later rij je een gezin het leven uit.
zo denk ik er over.
wordt gelukkig ook gewoon voor bekeurd.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Helemaal eensch. Er bestaat niet zoiets als donkeroranje, net rood of bijna groen. Oranje is overigens een signaal dat je moet afremmen, geen teken om extra gas bij te geven, maar ook dat snappen veel mensen niet.
En das dus het verschil met mij en de "normale" door rood rijder. Bij mij blijft het bij een seconde. Maar dat zal wel weer niet waar zijn. Of arrogant ofzoquote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
het begint met 1 seconde door rood, dan 2 seconden, een maand later rij je een gezin het leven uit.
zo denk ik er over.
Ik denk dat jij gewoon eens met iemand moet gaan praten. Professioneel. Gewoon, ben benieuwd waarom je altijd zo sterk het gevoel hebt dat jou onrecht wordt aangedaan en dat de hele wereld er op uit is om jouw leven zo onmogelijk mogelijk te maken. Dat moet toch ergens vandaan komen?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:47 schreef r8ality het volgende:
Volgens mij heb ik ook al eerder gezegd dat het goed is dat ze ervoor bekeuren. Jammer alleen dat ik het altijd ben en het schijnbaar moreel onverantwoord is om er een bezwaarschrift voor in te dienen....
Door rood is gewoon door rood kerel. Of dat nou 1 seconde is of 5 seconden. Oranje betekent: remmen. Kun je niet meer remmen, dan doorrijden. Oranje is geenszins het nieuwe groenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
En das dus het verschil met mij en de "normale" door rood rijder. Bij mij blijft het bij een seconde. Maar dat zal wel weer niet waar zijn. Of arrogant ofzo.
No needquote:
En als je dus niet meer kunt remmen en doorrijdt kun je wel eens door rood rijden.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Door rood is gewoon door rood kerel. Of dat nou 1 seconde is of 5 seconden. Oranje betekent: remmen. Kun je niet meer remmen, dan doorrijden. Oranje is geenszins het nieuwe groen
Dat jij emotioneel instabiel bent kan ik niets aan doen. En ja, sommige mensen hebben wat vaker pech dan anderen. Speling van het lot ofzo. Niets aan te doen. Kost mij wat meer moeite (bezwaarschriften etc.) om er vanaf te komen, maar hulp nodig? Nehquote:Op woensdag 11 november 2009 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon eens met iemand moet gaan praten. Professioneel. Gewoon, ben benieuwd waarom je altijd zo sterk het gevoel hebt dat jou onrecht wordt aangedaan en dat de hele wereld er op uit is om jouw leven zo onmogelijk mogelijk te maken. Dat moet toch ergens vandaan komen?
Jij rijdt te weinig, dat is wel duidelijkquote:Op woensdag 11 november 2009 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Door rood is gewoon door rood kerel. Of dat nou 1 seconde is of 5 seconden. Oranje betekent: remmen. Kun je niet meer remmen, dan doorrijden. Oranje is geenszins het nieuwe groen
no bathquote:
ontkenning, daar begint het meequote:Op woensdag 11 november 2009 10:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat jij emotioneel instabiel bent kan ik niets aan doen. En ja, sommige mensen hebben wat vaker pech dan anderen. Speling van het lot ofzo. Niets aan te doen. Kost mij wat meer moeite (bezwaarschriften etc.) om er vanaf te komen, maar hulp nodig? Neh.
Nee, dat is bijna onmogelijk. Tenzij je zo hard over de snelheidslimiet gaat, dan wel. Maar dan verdien je gewoon twee bekeuringenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
En als je dus niet meer kunt remmen en doorrijdt kun je wel eens door rood rijden.
Olie op vuur zoiets.
Het je laten aanpraten door anderen ookquote:
Ik rijd weinig, maar ik ken wel de regels. Die er overigens zijn voor ieders veiligheid, en niet om mensen te pestenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jij rijdt te weinig, dat is wel duidelijk.
Dan is de verkeerslichteninstallatie gewoon verkeerd ingesteldquote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat is bijna onmogelijk. Tenzij je zo hard over de snelheidslimiet gaat, dan wel. Maar dan verdien je gewoon twee bekeuringen
Oh boehoe, die meneer rijdt harder dan iemand ergens ooit verzonnen heeft *wijstquote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat is bijna onmogelijk. Tenzij je zo hard over de snelheidslimiet gaat, dan wel. Maar dan verdien je gewoon twee bekeuringen
Fout. Die zijn ooit opgesteld omdat een stel bosjosti's niet in de gaten hadden waarmee ze aan het rijden waren. En vervolgens mag ik overal stoppen, slaapverwekkend langzaam rijden en betalen als ik een keer wil doorrijden.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik rijd weinig, maar ik ken wel de regels. Die er overigens zijn voor ieders veiligheid, en niet om mensen te pesten
Vind je het niet jammer dat jij niet bij de politie werkt? Heel de dag mensen bekeurenquote:
Ik was het tot op zekere hoogte met jou eens, maar jij maakt jezelf wel erg onsterfelijk belachelijk vind ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Fout. Die zijn ooit opgesteld omdat een stel bosjosti's niet in de gaten hadden waarmee ze aan het rijden waren. En vervolgens mag ik overal stoppen, slaapverwekkend langzaam rijden en betalen als ik een keer wil doorrijden.
Darwin, die zorgde vroeger voor verkeersinzicht. Nu niet meer.
Met rode ballen wel te verstaanquote:Op woensdag 11 november 2009 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Maar opgetuigte kerstbomen voor 6 december zijn wel evil. Dat mogen ze ook best bekeuren
Ik verkondig waar ik voor sta. Tegenwoordig wordt iedereen maar murw gebeukt met overheidsregeltjes en ik weiger me daar vooralsnog aan te conformeren.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik was het tot op zekere hoogte met jou eens, maar jij maakt jezelf wel erg onsterfelijk belachelijk vind ik.
Maar goed ons kent ons
Nee, ik ben meer van leven en laten leven. Waar ik me over opnaai is het gejank als mensen een keer op hun fouten gewezen worden. Prima als je bewust risico's wil nemen. Maar het dan op anderen afschuiven vind ik wel zo matigquote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat jij niet bij de politie werkt? Heel de dag mensen bekeuren.
Ach misschien staan ze dit jaar weer in de lokale krant met hun bizar versierde huis. Beginnen ongeveer eind september met het ombouwen van hun benedenverdieping tot super kerstversieringverdieping (merendeels van de spullen die er normaal staan gaan naar boven om ruimte te maken). Ik ben er vorig jaar binnen geweest maar was al na 2 minuten overprikkeld door alle knipperende verlichting en geluiden van ho ho ho kerstmannen e.d..quote:Op woensdag 11 november 2009 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Maar opgetuigte kerstbomen voor 6 december zijn wel evil. Dat mogen ze ook best bekeuren
Dat kan, maar dan niet klagen over een boete. Ik rijd ook wel eens net door rood, en dan heb ik pech als ik een boete krijg of een FUFR tegenkom.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik verkondig waar ik voor sta. Tegenwoordig wordt iedereen maar murw gebeukt met overheidsregeltjes en ik weiger me daar vooralsnog aan te conformeren.
Ik vraag me serieus af waar bij sommige mensen die drang vandaan komt om die boom half oktober al in huis te zetten. Okee, het geeft een leuke sfeer, maar tegen de tijd dat het Kerst is, is het al net zo gewoon als de doorsnee schemerlamp geworden. Dan denk ik, zet dan een schemerlamp neerquote:
Ga maar eens bij hun kijken rond kerst, dan houden ze meestal open huis voor een ieder die binnen wil kijken.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af waar bij sommige mensen die drang vandaan komt om die boom half oktober al in huis te zetten. Okee, het geeft een leuke sfeer, maar tegen de tijd dat het Kerst is, is het al net zo gewoon als de doorsnee schemerlamp geworden. Dan denk ik, zet dan een schemerlamp neer
Oh god, exporteren naar een Amerikaanse suburb please!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach misschien staan ze dit jaar weer ion de lokale krant met hun bizar versierde huis. Beginnen ongeveer eind september met het ombouwen van hun benedenverdieping tot super kerstversieringverdieping (merendeels van de spullen die er normaal staan gaan naar boven om ruimte te maken). Ik ben er vorig jaar binnen geweest maar was al na 2 minuten overprikkeld door alle knipperende verlichting en geluiden van ho ho ho kerstmannen e.d..
Zoiets jaquote:Op woensdag 11 november 2009 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh god, exporteren naar een Amerikaanse suburb please!
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga maar eens bij hun kijken rond kerst, dan houden ze meestal open huis voor een ieder die binnen wil kijken.
Anders ga je toch lekker fietsen? Overal door rood rijden, automobilisten irriteren en niemand die er iets om geeft als je wat fout doetquote:Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Fout. Die zijn ooit opgesteld omdat een stel bosjosti's niet in de gaten hadden waarmee ze aan het rijden waren. En vervolgens mag ik overal stoppen, slaapverwekkend langzaam rijden en betalen als ik een keer wil doorrijden.
Darwin, die zorgde vroeger voor verkeersinzicht. Nu niet meer.
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Zo'n figuur hebben wij trouwens ook in de straat, zoek het baken van licht halverwege de straat
Alleenstaande man met een uit de hand gelopen hobby
Op de fiets kun je ook door rood rijdenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Anders ga je toch lekker fietsen? Overal door rood rijden, automobilisten irriteren en niemand die er iets om geeft als je wat fout doet
dat staat er ook schelequote:Op woensdag 11 november 2009 11:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op de fiets kun je ook door rood rijden
Ja, maar nog nooit een boete voor gehadquote:Op woensdag 11 november 2009 11:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu wel toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
xie je plaatje niet
[ afbeelding ]
whehe
dat zei ze dusquote:Op woensdag 11 november 2009 11:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geluk.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar nog nooit een boete voor gehadSowieso nog nooit
Want hij had geen geluk MET jouquote:Op woensdag 11 november 2009 11:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Misschien is al mijn ongeluk wel naar Joost gegaan
Misschien dat als Jozef gaat fietsen hij ook wel gepssssst wordt door marokjesquote:Op woensdag 11 november 2009 11:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Misschien is al mijn ongeluk wel naar Joost gegaan
Hij heeft geen lang haar.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
Misschien dat als Jozef gaat fietsen hij ook wel gepssssst wordt door marokjes
Al waren het Marokse homo's dan ws. nog niet eensquote:Op woensdag 11 november 2009 11:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
Misschien dat als Jozef gaat fietsen hij ook wel gepssssst wordt door marokjes
Dat heb ik nooit met meisjesquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft nooit een boete gehad toen ik bij hem in de auto zat
Dat moet ik onthouden.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Liefde heeft ook niks met geluk te maken, dat is keihard werken
geloog of giater?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:27 schreef Juup© het volgende:
Straks naar mijn nieuwe psiegBen benieuwd.
so truequote:Op woensdag 11 november 2009 11:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Liefde heeft ook niks met geluk te maken, dat is keihard werken
Dank u. Heb ik eigenlijk niet nodig want ik wil hem alleen maar zien om te weten wie mijn medicatie voorschrijftquote:
Jouw creativiteit kennende zal het best een leuk cadeau(tje) worden.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iemand van mijn schoonfamilie
Tnx, komt wel goedquote:Op woensdag 11 november 2009 11:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jouw creativiteit kennende zal het best een leuk cadeau(tje) worden.
Toen moest de rit natuurlijk altijd zo lang mogelijk durenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft nooit een boete gehad toen ik bij hem in de auto zat
Bij de eerste kom je met je problemen, bij de tweede kom je met geestes"ziektes"?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:49 schreef r8ality het volgende:
Het is misschien een domme vraag, maar wat is het verschil tussen psycholoog en psychiater?
de iater heeft ook wat meer opleiding..quote:Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij de eerste kom je met je problemen, bij de tweede kom je met geestes"ziektes"?
is een gokje hoor. Kan er best naast zitten.
Da's een snelle conclusie...quote:Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef bleiblei het volgende:
Ha! SQ heeft mij dus niet! *Van het lijstje schrapt*
- M'n ouders zijn gescheidenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:51 schreef bleiblei het volgende:
R8al, ik vind dat je geluk zat hebt.
Je kan je voorzien van de behoeften die je hebt met minimale inzet (lees, je hebt een dak boven je hoofd, rijdt auto en kan gewoon eten betalen terwijl je amper werkt).
Zijn weinig mensen die je dat na doen.
Dat je gepakt wordt door de politie en geen vriendin kan krijgen ligt aan jezelf. Heeft niets te maken met geluk.
is zweden iets voor je? beetje paddestoelen plukken in het bos?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
- M'n ouders zijn gescheiden
- M'n hoofd/uiterlijk (iets of wat gewicht daargelaten) kan ik ook niet veel aan doen.
- Ik groei op in een tijd van individualisme/materialisme
- Ik groei op in een land waar veel te veel mensen wonen
Nou, wat een geluk. En ja, ik ben misschien af en toe wat laks in wat dingen. Maar onderdak, eten en auto heb ik juist wel aan mezelf te danken
Ik ben er onlangs achter gekomen dat wat vrienden van me het serieus niet leuk zouden vinden als ik zou emigreren. Dat zijn ook dezelfde die altijd sarcastisch roepen, "ga dan!"quote:Op woensdag 11 november 2009 12:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
is zweden iets voor je? beetje paddestoelen plukken in het bos?
Nee, ga dan! ik meen hetquote:Op woensdag 11 november 2009 12:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben er onlangs achter gekomen dat wat vrienden van me het serieus niet leuk zouden vinden als ik zou emigreren. Dat zijn ook dezelfde die altijd sarcastisch roepen, "ga dan!"
Geldt dat hier ook?.
Dat mag altijd. Er moet nog een auto opgehaald worden.quote:
1. De helft van de Nederlanders heeft gescheiden ouders. Boehoe.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
- M'n hoofd/uiterlijk (iets of wat gewicht daargelaten) kan ik ook niet veel aan doen.
Nou, wat een geluk. En ja, ik ben misschien af en toe wat laks in wat dingen. Maar onderdak, eten en auto heb ik juist wel aan mezelf te danken
Punt 1, Je ouders gescheiden vond ik iets te lullig om ook aan jezelf te verwijtenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
geen probleem, jij betaalt ze food en bevs. en de vlucht heenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat mag altijd. Er moet nog een auto opgehaald worden.
ja hallo! speak ff voor jezelf ja. ik ben ongenadig knap. Das ook heel erg hoor.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je ouders gescheiden vond ik iets te lullig om ook aan jezelf te verwijten.
Punt 2 is suggestief. Daarnaast ben ik ook niet moeders mooiste (sorry voor de rest, maar om eerlijk te zijn heeft geenéén kerel hier in dit topic ongekende schoonheid meegekregen van moeder natuur).
Ik vind dat ik altijd geluk heb en ik heb wel kuttere dingen dan jij in mn levenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jij hebt ook veel gelukquote:Op woensdag 11 november 2009 12:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind dat ik altijd geluk heb en ik heb wel kuttere dingen dan jij in mn leven
Je bent knap lelijk jaquote:Op woensdag 11 november 2009 12:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja hallo! speak ff voor jezelf ja. ik ben ongenadig knap. Das ook heel erg hoor.
mijn ouders zijn ook gescheiden (3x) en mijn moeder is dood.
En toch ben ik knap
Wat voor kutdingen heb jij dan allemaal wel niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind dat ik altijd geluk heb en ik heb wel kuttere dingen dan jij in mn leven
Nee, maar die worden ook gecompenseerd met je geluk-dingen...quote:Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar hoor je mij zeiken over de kutte dingen die ik meemaak?
te laat, you did hurt my voelingsquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga ook ff zeiken
- mijn ouders zijn nog samen dus ik krijg maar de helft aan kadootjes die kinderen van gescheiden ouders krijgen
- Mijn vader is een ambtenaar, dus wij reden altijd in aftandse auto's
- Het kraakbeen in mijn neus is scheef
- ik heb voetschimmel
- mijn kat kotst regelmatig alles onder
- ohja, mijn vissen gaan dood
- mijn vriend heeft een hoger salaris dan ik heb
- de achterlamp van mijn fiets is stuk maar ze bekeuren me niet
- ik werd vroeger gepest
- ik durf niet van de hoge duikplank
jank
Mijn lijf is aan het protesteren tegen alles wat ik doe, de kans is groot dat ik het borstkanker-gen heb en dus vanaf mijn 25e elk jaar een MRI-scan moet, mijn oma, tante, opa en oma hebben allemaal die erfelijke kanker en zijn dus eigenlijk altijd ziek technisch gezien, waardoor ze continue onder het mes moeten, vriendjes-problemen die nog niet over zijn, mn beste vriendinnen wonen af en aan in het buitenland en moet ik dus lange tijd missen telkens en dat was het zo ongeveer wel. Het hele kanker verhaal is denk ik het meest lastigequote:Op woensdag 11 november 2009 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat voor kutdingen heb jij dan allemaal wel niet?
En de yoghurt was vanmorgen opquote:Op woensdag 11 november 2009 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga ook ff zeiken
- mijn ouders zijn nog samen dus ik krijg maar de helft aan kadootjes die kinderen van gescheiden ouders krijgen
- Mijn vader is een ambtenaar, dus wij reden altijd in aftandse auto's
- Het kraakbeen in mijn neus is scheef
- ik heb voetschimmel
- mijn kat kotst regelmatig alles onder
- ohja, mijn vissen gaan dood
- mijn vriend heeft een hoger salaris dan ik heb
- de achterlamp van mijn fiets is stuk maar ze bekeuren me niet
- ik werd vroeger gepest
- ik durf niet van de hoge duikplank
jank
Ja, volgens mij werk ik toch ook heel hard voor al mn dingen die jij geluk noemt... En die zou ik allemaal opgeven om ervoor te zorgen dat mijn familie gezond is en blijftquote:Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, maar die worden ook gecompenseerd met je geluk-dingen...
Ik heb geen problems met de vagoinaquote:Op woensdag 11 november 2009 12:34 schreef FUFR het volgende:
[..]Sam durft zelfs van de hoge plank
je vergeet je unspoken problems with your vagina
graag, maar je weets waar mijn feelings zittenquote:
Zo, nu jij weerquote:Op woensdag 11 november 2009 12:33 veranderde r8ality de lijst van Stormqueen in het volgende:
Ik ga ook ff zeiken
- liever gezeik over en weer tegen elkaar hebben? ruilen?
- Mijn vader is autohandelaar, dus fantastische auto's hebben we ook nooit gehad. Die werden namelijk verkocht.
- Mijn neus is scheef
- ik heb jarenlang ingegroeide teennagels inclusief operaties gehad
- mijn kat kotst regelmatig alles onder *check!
- als ik vissen zou hebben gaan ze ook dood
- mijn vrienden hebben een hoger salaris dan ik heb
- over bekeuringen hoeven we het niet te hebben, wel.
- ik was vroeger de nerd van de klas
- ik kon tot mijn 12 niet eens zwemmen
Wijs eens aan?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
graag, maar je weets waar mijn feelings zitten
Dan zou je toch verwachten dat je vanalles kan relativeren. Zo ook teveel teruggekregen huursubsidie. Of TV'squote:Op woensdag 11 november 2009 12:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, volgens mij werk ik toch ook heel hard voor al mn dingen die jij geluk noemt... En die zou ik allemaal opgeven om ervoor te zorgen dat mijn familie gezond is en blijft
Beetje lullig dat zijn haar dan roze zou zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Dat plaatje komt trouwens van een kleurplatensite. Like, waarom een kleurplaat van een naakt mens?![]()
(je hebt wel maar 1 kleur nodig, dat scheelt)
ongeveer in de middenquote:
geen naakte vrouwen?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Dat plaatje komt trouwens van een kleurplatensite. Like, waarom een kleurplaat van een naakt mens?![]()
(je hebt wel maar 1 kleur nodig, dat scheelt)
Je kan 'm ook als neger inkleurenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Beetje lullig dat zijn haar dan roze zou zijn.
Als je ze hebt wel ja...quote:Op woensdag 11 november 2009 13:12 schreef bleiblei het volgende:
Het toffe is dat ik een best happy man ben, maar toch over kom als een sjagrijnige brombeer.`
Ik heb een toffe vriendin. Nope. En als ze tof/boeiend zijn vinden ze mij niet spannend genoeg
Een mooi huis. Vind ik gelukkig nog niet zo belangrijk
Leuke hobby's. Ik ook, maar de ene hobby kost zoveel geld (autorijden) dat de andere (computers) niet beoefend kan worden.
Leuk werk. Dat is nu onderhand wel een keer. En ben daar blij om
Genoeg geld om bovenstaande 3 in stand te houden.
En in the family gaat ook alles goed. Helaas, dat is bij mij nou ook niet bepaald
Wordt de wereld veel leuker van als je de leuke dingen des leven op gaat sommen.
que?quote:
Je hebt een mooie auto waar je lekker aan kunt klussen, je hebt genoeg vrienden om je heen en fijne huisgenoten, je ouders houden van je ook al houden ze niet meer van elkaar, iedereen is gezond. Wat wil je nog meer?quote:
Ja, want een relatie is idd iets wat je in je uppie hebtquote:Op woensdag 11 november 2009 13:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan zou je toch verwachten dat je vanalles kan relativeren. Zo ook teveel teruggekregen huursubsidie. Of TV's.
Die problemen met je vriendje heb je solely aan jezelf te danken natuurlijk.
Mijn leven is leukquote:Op woensdag 11 november 2009 13:18 schreef gr8w8 het volgende:
Ha, hoe is het met m'n favoriete jankerds vandaag? Leven is kut he!
Nieuwe sterspeler van PSV al gezien? Heb foto op tikfout gezet, kan hem niet zo 1 2 3 plaatsen hier via mobiel.
ah, ik dacht al, die is er vast ookquote:
net weer thuis van de bouwmarkt...weer een goed idee opgedaanquote:Op woensdag 11 november 2009 13:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah, ik dacht al, die is er vast ook
En al een nieuwe douchewand?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net weer thuis van de bouwmarkt...weer een goed idee opgedaan
Meer eh, je hebt toch geen kanker?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Je hebt een mooie auto waar je lekker aan kunt klussen, je hebt genoeg vrienden om je heen en fijne huisgenoten, je ouders houden van je ook al houden ze niet meer van elkaar, iedereen is gezond. Wat wil je nog meer?
[..]
Ja, want een relatie is idd iets wat je in je uppie hebtEn hoe bedoel je relativeren? Baan tegenover kanker ofzo?
Der moeder wel... Gehad iig.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meer eh, je hebt toch geen kanker?
Nu nog niet nee, er wordt nu getest op het gen in onze familie en de kans is heel erg groot dat we hem hebben. Duurt een half jaar om mijn moeder te testen en dan erna nog 6 weken voor mn zus en mij. En dan is het een kwestie van goed in de gaten houden, want het is bijna zeker dat ik het dan wel ooit krijg...quote:Op woensdag 11 november 2009 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn pappa ook, maar het feit dat ie der nog is schuif ik liever onder de happy things dan dat ik het feit dattie het gehad heeft onder de kutdingen schuivenquote:
Wel positief blijven he..quote:Op woensdag 11 november 2009 13:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Nu nog niet nee, er wordt nu getest op het gen in onze familie en de kans is heel erg groot dat we hem hebben. Duurt een half jaar om mijn moeder te testen en dan erna nog 6 weken voor mn zus en mij. En dan is het een kwestie van goed in de gaten houden, want het is bijna zeker dat ik het dan wel ooit krijg...
Iedereen heeft kanker in principe, alleen de meesten hebben het onder controle en merken er dus niks van. Enfin, dus genoeg om te relativeren!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik zou me er niet te druk om maken.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Nu nog niet nee, er wordt nu getest op het gen in onze familie en de kans is heel erg groot dat we hem hebben. Duurt een half jaar om mijn moeder te testen en dan erna nog 6 weken voor mn zus en mij. En dan is het een kwestie van goed in de gaten houden, want het is bijna zeker dat ik het dan wel ooit krijg...
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn pappa ook, maar het feit dat ie der nog is schuif ik liever onder de happy things dan dat ik het feit dattie het gehad heeft onder de kutdingen schuiven.
Tis uiteindelijk maar net hoe je het ziet!
Oh, om maar ff de omkeertruc voor te kauwen voor R8al:quote:Op woensdag 11 november 2009 13:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn pappa ook, maar het feit dat ie der nog is schuif ik liever onder de happy things dan dat ik het feit dattie het gehad heeft onder de kutdingen schuiven.
Tis uiteindelijk maar net hoe je het ziet!
Maar als je alleen de goede dingen ziet, besef je ook: beter als dit wordt het niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plus, je kan je wel focussen op de kutdingen, maar dan vergeet je de goeie dingen. En als je de goeie dingen niet ziet zal het nooit beter worden
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Iedereen heeft kanker in principe, alleen de meesten hebben het onder controle en merken er dus niks van. Enfin, dus genoeg om te relativeren!
Beter dan, beste gr8w8, beter danquote:Op woensdag 11 november 2009 13:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Maar als je alleen de goede dingen ziet, besef je ook: beter als dit wordt het niet.Da's pas klote.
Ja, maar mijn zus en ik moeten sowieso vaker op controle, omdat 2 generaties borstkanker hebben boven ons en als je het gen hebt is een mammografie schadelijk, die zet de cellen juist aan tot groeien. Dus voor ik 25 ben (vanaf dan is de controle) moet ik weten of ik het gen heb en dus MRI's moet krijgen ipv mammografiënquote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, ik zou me er niet te druk om maken.
Bij mij in de familie heerst er ook vanalles. Maar zolang ik het nog doe weiger ik me er mee bezig te houden.
Nee hoor! Beter worden kan altijdquote:Op woensdag 11 november 2009 13:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Maar als je alleen de goede dingen ziet, besef je ook: beter als dit wordt het niet.Da's pas klote.
Die cursus heeft je echt geen windeieren gelegdquote:Op woensdag 11 november 2009 13:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh, om maar ff de omkeertruc voor te kauwen voor R8al:
Ouders gescheiden =![]()
Ouders weer happy (of naja, iig. beter af) =![]()
Geen geld voor je hobbies door gebrek aan ambitie en ballen om iets af te maken =![]()
Veel tijd over omdat je bijv. maar 3 dagen per week werkt =![]()
Geen vriendinnetje hebben =![]()
Geen vriendinnetje hebben =![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar mijn opa heeft hartinfarcten gehad en is gestorven aan een hersenbloeding op zijn eind 50ste.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar mijn zus en ik moeten sowieso vaker op controle, omdat 2 generaties borstkanker hebben boven ons en als je het gen hebt is een mammografie schadelijk, die zet de cellen juist aan tot groeien. Dus voor ik 25 ben (vanaf dan is de controle) moet ik weten of ik het gen heb en dus MRI's moet krijgen ipv mammografiën
Maar ik hou me er ook niet heel hard mee bezig, tis gewoon een toekomstperspectiefIk ga iig niet alles weg laten halen om er zeker van te zijn dat er niks komt ofzo
Maar hij heeft al huisje, boompje, babytje(s), wat meer wil je ook hebben in je leven?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee hoor! Beter worden kan altijd.
Den koek is nog lang niet op!
Ik laat me niet testen, omdat ik het perse wil weten. Ik laat me testen, omdat er anders een bepaald gedrag schadelijk is voor me en daar kan ik makkelijk rekening mee houden. Ik zit ook niet in de stress over dat het gaat gebeuren, kan er ook vrij weinig aan doen om het tegen te gaan, maar dan hoef ik het nog niet op me af te roepenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, maar mijn opa heeft hartinfarcten gehad en is gestorven aan een hersenbloeding op zijn eind 50ste.
Mijn pappa heeft kanker & hartinfarcten gehad op zijn midden 50ste.
Mijn oma (andere kant) is begin 60 gestorven na een langdurig ziekbed van +/- 8 jaar aan hersentumoren en kanker.
Mijn oom (zelfde kant als oma) heeft een maand of 3-4 geleden te horen gekregen dat ie kanker heeft (maar is succesvol behandeld).
Maar joh, boeiend. Zelfs al IS het mogelijk om me daar nu op te laten testen dan wil ik het niet.
Liever een kort leven zonder zorgen, dan 70 jaar in de stress zitten of het nu wel toe heeft geslagen.
En ik snap je wel. Maar zou er zelf niet voor kiezen.
De zekerheid van een baan?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar hij heeft al huisje, boompje, babytje(s), wat meer wil je ook hebben in je leven?
Ja hoor, praat me effe de put in. Puh.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beter dan, beste gr8w8, beter dan
Uitslapen op zondagochtend?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar hij heeft al huisje, boompje, babytje(s), wat meer wil je ook hebben in je leven?
Ik help je, als vaklieden onder elkaarquote:Op woensdag 11 november 2009 13:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ja hoor, praat me effe de put in. Puh.
* gr8w8 zet snel 100% fm op.
oh please, I want too!quote:
Nog niet, maar dat gaat me lukken voor 1 februari. Deze en volgende week ieg een gesprek, dus ik kom door de CV-leesrondes heen! En nu pik ik nog de vacatures eruit die me echt wat lijken. Eigenlijk logisch dat dat werkt, wat dat betekent dat ik dus ook bij die organisaties pas.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De zekerheid van een baan?
Of ben je al voorzien gr8w8?
Unica ook, lijkt wel een beetje op die andere naam vind ikquote:Op woensdag 11 november 2009 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Unamic, over een prutsbedrijf gesproken![]()
de flaaiert ziet er goed uit maggooquote:Op woensdag 11 november 2009 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Unamic, over een prutsbedrijf gesproken![]()
Ik straal dus altijd.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:30 schreef bleiblei het volgende:
je straalt pas als je zichtbaar bent...
mooi motto
Huh? Jij gaat toch met de auto naar Chillburg?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:01 schreef r8ality het volgende:
Welkom bij aflevering 2: Blaadjes op de rails
Drie haltes verder dan ik stappen Kuthoer #1 en Kuthoer #2 weer in. Helaas stonden ze te ver om weer een nutteloos gesprek op te vangen. En 2 haltes verder ben ik maar even opgestaan voor een mevrouw die wilde zitten. De rest had zoiets van, wij blijven lekker zitten.
"De intercity naar Tilburg, Breda, etc. heeft ong. 10 minuten vertraging". Het zal weer eens niet.
Iets voorbij Best: "We zitten achter een wat tragere trein, deze zal naargelang we verder komen groter worden". De goede man bedoelde natuurlijk de snelheid, maar vergat dat woord ofzo.
Niet als die bij de spuiter staatquote:Op donderdag 12 november 2009 09:36 schreef febster het volgende:
[..]
Huh? Jij gaat toch met de auto naar Chillburg?
Ik word ondertussen wel moe van de vertragingen tussen Tilburg - Den Bosch en Tilburg en Eindhoven.
Telefoonquote:Op donderdag 12 november 2009 09:27 schreef Inu het volgende:
Artic jarig?
Ik had vanochtend om half 9 een afspraak in Den Haag, word ik om 8 uur wakker omdat het geluid van mn wekkerradio uit stond
Ehm, hoe ga je dan 's morgens wakker worden? J. inhuren om je wakker te maken elke dag?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind wekkergeluidjes irritant, dan ben ik instant chagrijnig als ik wakker word
Als je moe bent word je van een beetje licht ook niet wakker heurquote:
Zit een wekker in natuurlijkquote:Op donderdag 12 november 2009 10:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als je moe bent word je van een beetje licht ook niet wakker heur.
Waarom moet ik denken aan J die I wakker maakt met orale sexquote:Op donderdag 12 november 2009 10:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ehm, hoe ga je dan 's morgens wakker worden? J. inhuren om je wakker te maken elke dag?.
Die wordt zelf nergens wakker vanquote:Op donderdag 12 november 2009 10:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ehm, hoe ga je dan 's morgens wakker worden? J. inhuren om je wakker te maken elke dag?.
En de wekker zelf aanzetten is ook wel handigquote:Op donderdag 12 november 2009 10:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Die wordt zelf nergens wakker vanMaar wekkerradio vind ik prima, lekker muziek of nieuws
Moet alleen wel het volume aan zetten
Omdat je een oversext ranzig mannetje bent?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:35 schreef febster het volgende:
[..]
Waarom moet ik denken aan J die I wakker maakt met orale sex
Mijn telefoonwekker is heul zachtaardig. Beetje zweverig, plink en ploink enzo. Word je ook rustig wakker vanquote:Op donderdag 12 november 2009 10:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Die wordt zelf nergens wakker vanMaar wekkerradio vind ik prima, lekker muziek of nieuws
Moet alleen wel het volume aan zetten
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omdat je een oversext ranzig mannetje bent?.
Omgekeerde wereld iemand? Misschien zouden ze eens BLIJ moeten zijn dat mensen zich aan de regels houden? Nee, er komt zo niet genoeg belasting binnen!quote:Assen - De deelnemers aan het verkeer in Drenthe houden zich dit jaar zó netjes aan de regels, dat de politie bij lange na niet kan voldoen aan de boeteafspraken die vorig jaar zijn gemaakt met het Bureau Verkeershandhaving van het Openbaar Ministerie.
Een tegenvaller voor het rijk, dat zo heel wat inkomsten misloopt. Hoeveel is nog niet precies bekend. Vooral bij alcoholcontroles, rijden zonder helm en rijden door rood wordt de doelstelling lang niet gehaald. Korpschef Frans Bakker: "Als de mensen zich aan de regels houden kunnen wij daar natuurlijk weinig aan doen."
Zweden is richting het noord-oosten. Succes!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld iemand? Misschien zouden ze eens BLIJ moeten zijn dat mensen zich aan de regels houden? Nee, er komt zo niet genoeg belasting binnen!
Helemaal de weg kwijt. Totaal.
Ja, maar daar ga je niet langere tijd naar luisteren, radio welquote:Op donderdag 12 november 2009 10:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn telefoonwekker is heul zachtaardig. Beetje zweverig, plink en ploink enzo. Word je ook rustig wakker van.
Wekkertune is ook half muziekjequote:Op donderdag 12 november 2009 13:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar daar ga je niet langere tijd naar luisteren, radio welDie springt aan en zet ik pas uit als ik wegga en ik kan lekker rustig wakker worden ipv moeten reageren om een telefoonwekker uit danwel op snooze te zetten
Dat valt reuze meequote:Op donderdag 12 november 2009 10:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omdat je een oversext ranzig mannetje bent?.
Ik ga echt geen 10 minuten luisteren naar een telefoonmuziekje hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 13:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wekkertune is ook half muziekje. En daarna gaat laptop met youtube aan, m'n echte wekker is toch brasgeluid.
Nouquote:
Ik mag morgen een dubbele avonddienst draaienquote:Op donderdag 12 november 2009 13:42 schreef Inu het volgende:
Ik mag morgen naar een symposium in Amsterdam
Wat voor symposium? Werk, studie?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:42 schreef Inu het volgende:
Je hebt gewoon teveel ledemaat, da's vragen om ongeluksquote:Op donderdag 12 november 2009 14:01 schreef febster het volgende:
Ik mag zo een trampolinespringster interviewen en zelf ook trampoline springen.
*breekt ongetwijfeld een been*
Dat klinkt echt weerzinwekkend hipquote:Op donderdag 12 november 2009 14:10 schreef gr8w8 het volgende:
En ik mag een speeddate met een leuk bedrijf voorbereiden. Een van de 9 kandidaten.
Ik ga zelfs een 'oefening' doen en een deel van het interview springend doen #failquote:Op donderdag 12 november 2009 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt gewoon teveel ledemaat, da's vragen om ongeluks
Hoe kan dat nou omlazeren dan, het stond toch stevig?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:13 schreef bleiblei het volgende:
Ik was net bijna plat.
10 platen OSB en 2 platen multiplex lazerde om, en ik kon net op tijd wegkomen, maar flikkerde weer over 3 stapels ander hout dat in de woonkamer lag.
Schilder schrok zich de tering. Ik ook overigens.
Maar alleen mijn pink is 1mm dunner en ik heb een blauwe kont.
SMS je het kamernummer even door, voor de fruitmand?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:18 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ga zelfs een 'oefening' doen en een deel van het interview springend doen #fail
en dan krijg je een bijzettafeltjequote:Op donderdag 12 november 2009 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik blijf me trouwens verbazen over mensen die in K&W topics openen met de vraag: welke kleur vinden jullie mooi op de muur? etc.
Da's net zoiets als naar Goossens gaan, 5000 euro neerleggen en zeggen: bezorg maar iets
Maar goed dat je je kont alleen maar gebruikt om op te zitten danquote:Op donderdag 12 november 2009 15:13 schreef bleiblei het volgende:
Ik was net bijna plat.
10 platen OSB en 2 platen multiplex lazerde om, en ik kon net op tijd wegkomen, maar flikkerde weer over 3 stapels ander hout dat in de woonkamer lag.
Schilder schrok zich de tering. Ik ook overigens.
Maar alleen mijn pink is 1mm dunner en ik heb een blauwe kont.
Het stond dus niet stevigquote:Op donderdag 12 november 2009 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou omlazeren dan, het stond toch stevig?
Was je te nonchalant aan het doen?![]()
nee, dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 12 november 2009 15:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dan krijg je een bijzettafeltje
Let je wel een beetje op jezelf?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het stond dus niet stevig.
Ik haalde 3 platen naar voren, en hoppetee, de rest kwam mee.
Succes met het tegenhouden van een +/-100 kg hout (als het niet meer is).
best pijnlijk met een blauwe kontquote:Op donderdag 12 november 2009 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Let je wel een beetje op jezelf?
Achterop de fiets naar de Eerste Hulp is ook weer zoiets![]()
Gelukkig hebben we Olivier nogquote:Op donderdag 12 november 2009 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Let je wel een beetje op jezelf?
Achterop de fiets naar de Eerste Hulp is ook weer zoiets![]()
Werk, over het digitaliseren van cultureel erfgoedquote:Op donderdag 12 november 2009 14:09 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wat voor symposium? Werk, studie?
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Olivier nog.
Enne, updaters!
De woonkamer en suite van bleiblei en stormqueen (deel 6)
sterkte.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:42 schreef Inu het volgende:
Ja, vervelend he, bedrijven en mensen die ook nog iets doen met hun opleiding.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klinkt echt weerzinwekkend hip
Welke soorten erfgoed zijn er nog meer, die daarvoor in aanmerking komen?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Werk, over het digitaliseren van cultureel erfgoed
Ik denk alle soorten die digitaliseerbaar zijn he...quote:Op donderdag 12 november 2009 16:17 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Welke soorten erfgoed zijn er nog meer, die daarvoor in aanmerking komen?
Weet je wat pas vervelend is? Zelfverzonnen domme termen verzonnen nog door irritantere juppenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:16 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ja, vervelend he, bedrijven en mensen die ook nog iets doen met hun opleiding.
Kom op, dat slaat toch nergens opquote:Op donderdag 12 november 2009 16:16 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Oeh! Vetheid! Is er ook een camera bij?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:01 schreef febster het volgende:
Ik mag zo een trampolinespringster interviewen en zelf ook trampoline springen.
*breekt ongetwijfeld een been*
en dat uiterlijk ineens veel meer gaat tellen.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kom op, dat slaat toch nergens op.
Speeddaten met werkgevers.
Noem dat dan gewoon een sollicitatiegesprek. Het enige verschil met een gewoon sollicitatiegesprek is dat de werkgever eigenlijk geen tijd voor je heeft.
idd, niets meer van gehoord, ook niet van tommie zelf.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oeh! Vetheid! Is er ook een camera bij?
En hoe is je interview met Tommy nu verlopen?
Tis meer een reactie op jouw posts hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 16:34 schreef gr8w8 het volgende:
Maar ik merk het wel weer, het ouwe fijne afzeikgevoel is weer helemaal terug hier!
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:34 schreef gr8w8 het volgende:
Hehe, kijk nou, mooi al die aannames.Wie zegt dat het zo kort als 1 minuut is? En dat er geen gesprek aan vast zit? En ja, ik vind en heb ervaren dat zoiets wél kan werken, mits goed opgezet.
En die opmerking over zelf verzonnen termen en juppen met een j, die is echt te dom voor woorden.
Maar ik merk het wel weer, het ouwe fijne afzeikgevoel is weer helemaal terug hier!
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:16 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Beide interpretatie. Ik vraag Inu eerst gewoon wat voor symposium het is en vraag me dan af wat voor subcategorieen er nog meer zijn bij erfgoed. Volgens mij heet het gewoon altijd zo. Nogmaals, interpretatie. Blijkbaar wordt er snel negatief geinterpreteerd, wat de reden daar ook van moge zijn.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tis meer een reactie op jouw posts hoor.
Als je hier post met een andere insteek, reageren wij daar ook liever op.
Je haalt namelijk eerst SQ naar beneden, daarna ga je zagen op Inu's symposium.
Dan kan je ook een sneer terug verwachten.
Dat lijkt me een uitspraak die niet alleen op mij van toepassing is. Zie de reacties op mijn post. Bijvoorbeeld op het speeddaten, wat nu lijdend voorwerp was. Even tellen, hoeveel positieve reacties? Hoeveel mensen hebben überhaupt succes gewenst oid bij zoiets belangrijks als deze kans op een nieuwe baan? Ehm, nul? Tja, beetje flauw om dat af te geven op mijn reactie, die volgt op andermans reactie. Of misschien interpreteerde ik die wel verkeerd. Geen PI's op mobiel, stond er nog een knipoog voor?quote:Kortom, you can get what you ask for.
Uit een hele serie kandidaten zijn er dus een handjevol geslecteerd. Vijf minuten presentatie, 10 minuten vraaggesprek en pas later die week gaan er drie naar een gesprek met de definitieve beslisser. Doel is dus met name om te kijken of je persoonlijk bij het team past, die maken dus zelf de voorselectie. Geen gelul over competenties en werkervaring, een beetje fatsoenlijke HR-er pikt dat wel uit je CV. Zoveel solli's heb ik niet gehad, maar daar hen ik wel van geleerd dat je je niet druk moet maken of je het kan, dat doet die HR-er wel. Je moet je alleen druk maken of je het wil.quote:Maar vertel wat meer over je speeddate.
Organiseer je het, ben je 1 van de deelnemers, hoe werkt het, als het blijkbaar langer is dan 1min, hoeveel min is het dan? Ik heb namelijk zelfs na sollicitatiegesprekken van een uur nog wel eens een gevoel van "ik weet niet precies of ik een positief gevoel heb bij bedrijf x of baan y".
Klopt, wat zal het zijn, 80% gemiddeld ouderwets: bestellen van briefpapier enzo met gemierenneuk over mogelijke besparingen van 0,00001% op een order van 800 euro.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Maarreh, gr8w8, communicatie gaat niet alleen over hippe en nieuwe dingen, dat zou jij als afgestudeerde toch wel moeten weten![]()
180 ml?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:11 schreef Juup© het volgende:
FEEED MEEE schreeuwt dochterlief, dus dat ga ik dan ook maar eens doen
Er is toch allang ge-quote:Op donderdag 12 november 2009 17:08 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Beide interpretatie. Ik vraag Inu eerst gewoon wat voor symposium het is en vraag me dan af wat voor subcategorieen er nog meer zijn bij erfgoed. Volgens mij heet het gewoon altijd zo. Nogmaals, interpretatie. Blijkbaar wordt er snel negatief geinterpreteerd, wat de reden daar ook van moge zijn.
[..]
Dat lijkt me een uitspraak die niet alleen op mij van toepassing is. Zie de reacties op mijn post. Bijvoorbeeld op het speeddaten, wat nu lijdend voorwerp was. Even tellen, hoeveel positieve reacties? Hoeveel mensen hebben überhaupt succes gewenst oid bij zoiets belangrijks als deze kans op een nieuwe baan? Ehm, nul? Tja, beetje flauw om dat af te geven op mijn reactie, die volgt op andermans reactie. Of misschien interpreteerde ik die wel verkeerd. Geen PI's op mobiel, stond er nog een knipoog voor?
[..]
Uit een hele serie kandidaten zijn er dus een handjevol geslecteerd. Vijf minuten presentatie, 10 minuten vraaggesprek en pas later die week gaan er drie naar een gesprek met de definitieve beslisser. Doel is dus met name om te kijken of je persoonlijk bij het team past, die maken dus zelf de voorselectie. Geen gelul over competenties en werkervaring, een beetje fatsoenlijke HR-er pikt dat wel uit je CV. Zoveel solli's heb ik niet gehad, maar daar hen ik wel van geleerd dat je je niet druk moet maken of je het kan, dat doet die HR-er wel. Je moet je alleen druk maken of je het wil.
Mij lijkt een uur gesprek over een baan ook vrij lang eigenlijk. Gingen die dan vooral inhoudelijk over de functieomschrijving, over de bedrijfscultuur ofzo? Uitgaande van mijn kennis over cognitie wordt de mening over geschiktheid eigenlijk al binnen een paar seconden bepaald. Daarna volgt alleen nog de bewustwording daarvan en het mentaal verantwoorden. Kost veel kunde om die eerste onbewuste mening nog om te buigen, als je je er al bewust van bent.
Afgelopen vrijdag had ik ook een gesprek, wist binnen een minuut dat het niets werd en heb het dan ook na 10 minuten afgekapt. Wel klote, maar tja, zonde van de tijd, werkt alleen maar frustrerend. P&Oer dacht dat je als communicatieding alleen woordvoerder kon zijn.
Maar goed, een speeddate van vijf minuten zie ik ook niet zo zitten. Maar zoals nu, met dus al een voorselectie en wat meer tijd, dat is best ok. Zeker omdat duidelijk is dat het om een goed gevoel bij de personen aan beide kanten van de tafel gaat en niet zozeer over de baan zelf. In de kroeg heb je ook snel zat door of je met die persoon nog een tweede biertje gaat pakken.
Nee klopt.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Er is toch allang ge--ed omdat je een sollicitatie had? En niemand is hier ooit blij voor iemand anders
Jij ook niet voor mijn symposium, terwijl dat voor mij ook erg belangrijk is
Dat is meer eenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:23 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nee klopt.![]()
Daarom, bij deze, speciaal een plaatje erbij gezocht:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |