quote:Op woensdag 11 november 2009 08:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
En toen jij nog geen rijbewijs had fietste je altijd met je licht aan zeker?
iddquote:Op woensdag 11 november 2009 08:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je punt is? Fietsers moeten gewoon licht voeren in het donker. Vaak hebben ze ook donkere kleding aan, dat is ook zo lekker nuttigquote:Op woensdag 11 november 2009 08:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat de kerel schijnheilig zit te ouwehoeren. Moet ik nou alles uitleggen?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je punt is? Fietsers moeten gewoon licht voeren in het donker. Vaak hebben ze ook donkere kleding aan, dat is ook zo lekker nuttig
Dan moet je je dynamo maar eens gaan fixen of je voorband waar profiel al helemaal van af is gesletenquote:Op woensdag 11 november 2009 08:45 schreef Myraela het volgende:
Mijn lichten doen het niet meer als het regent.
/care, ik fiets toch haast nooit meer.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:47 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dan moet je je dynamo maar eens gaan fixen of je voorband waar profiel al helemaal van af is gesleten
Ja, kreeg sowieso gloeiend op m'n kop van m'n ouders als ik m'n licht niet in orde hadquote:Op woensdag 11 november 2009 08:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
zeik er dan ook niet overquote:Op woensdag 11 november 2009 08:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
/care, ik fiets toch haast nooit meer.
Braaf hoor.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:49 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ja, kreeg sowieso gloeiend op m'n kop van m'n ouders als ik m'n licht niet in orde had
Ik zei nergens dat ik het uit m'n eigen deed.quote:
Heb het aangepast.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:51 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Sorry meneer Pakspul is dat dan altijd nog.
Dat niet, maar in mijn tijd hadden we zwaarlopende dynamo's. Tegenwoordig hebben ze batterijverlichting dus dat argument gaat niet meer op.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nee, maar iets doen alleen omdat je ouders het zeggen is ook braaf.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:51 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat ik het uit m'n eigen deed.
En sinds ik auto rijd, weet ik heel goed waarom ik m'n lichten aan moet doen.
Maar geen nightvision ogen waardoor je donkere objecten in het donker kan zien.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:43 schreef Metalfrost het volgende:
Ach nou en, een vrachtwagen heeft toch ramen. En jij ook trouwens.
En hetgeen wat ze nu aan dynamo's hebben, lopen heel licht in tegenstelling tot wat ik ooit gewend was.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:52 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Dat niet, maar in mijn tijd hadden we zwaarlopende dynamo's. Tegenwoordig hebben ze batterijverlichting dus dat argument gaat niet meer op.
En ook hele grote banden die heel makkelijk over een hoofdje kunnen rijden.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:43 schreef Metalfrost het volgende:
Ach nou en, een vrachtwagen heeft toch ramen. En jij ook trouwens.
Hoezo is hij schijnheilig? Omdat hij zelf ook zonder licht fietst? Dan kan hij toch alsnog daarover zeuren? Moet ik nou alles uitleggen?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat de kerel schijnheilig zit te ouwehoeren. Moet ik nou alles uitleggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |