abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74808762
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:37 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook aan het usb apparaat liggen
hij doet het bij geen een apparaat. En het is niet zo dat het uitwerpen niet wil, als ik eenmaal een keuze heb gaat het snel. Hij opent gewoon dat dingetje niet..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 18 november 2009 @ 11:24:51 #77
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_74809911
Ik heb van het weekend Windows 7 op m'n HP laptop gezet met een 'clean install' was ik eindelijk van al die HP bagger af. Nu heb ik alleen het probleem dat hij ontzettend traag opnieuw opstart
Opstarten als ie uit is geweest gaat gewoon snel, windows afsluiten bij opnieuw opstarten ook, maar als hij dan weer opstart blijft ie na de POST regeltjes op een zwart scherm staan en duurt het ongeveer 5 min voordat ik in m'n login scherm kom Heb alle drivers van HP weer geïnstalleerd, maar dat helpt ook niet.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_74823175
Mijn Logitech MX5000 keyboard+muis heeft (nog) geen Windows 7 ondersteuning.
Daarom heb ik maar tijdelijk een Packard Bell toetsenbord en muis van 1997 aan mijn PC gehangen.
Ik hoop dat dit geintje van niet ondersteunde drivers in de nabije toekomst niet normaal gaat worden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_74823292
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Daarom heb ik maar tijdelijk een Packard Bell toetsenbord en muis van 1997 aan mijn PC gehangen.
Ik hoop dat dit geintje van niet ondersteunde drivers in de nabije toekomst niet normaal gaat worden.
Dat had je ook voordat je het aanschafte/installeren kunnen nakijken waarschijnlijk.
  vrijdag 20 november 2009 @ 06:44:14 #80
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_74875283
just wondering:

heb een pc met een ATI Radeo 2600 PRO (niet bepaald top-of-the-bill dus) en die heeft Vista prima gedraaid. Aero werkte ook gewon. Nu draaide ik de Win7-update advisor (of hoe dat ding ook mag heten) en die zegt dat mijn videokaart Aero niet ondersteund.

Iemand toevallig zo'n zelfde kaart odner Windows7 draaien?

En is Win7 Aero zoveel zwaarder of anders van structuur dan Vista-Aero?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_74875458
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
mx5000 = setpoint toch? daar is gewoon een windows 7 versie van

klik

gewoon supported
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:37:15 #82
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_74877240
Ik heb gisteren Windows 7 Proff geinstalleerd, en ben zeer verrast dat alles gewoon goed werkt.... behalve 1 ding: mijn pocket pc. Als ik hem aansluit, ziet hij hem wel in Windows Mobile Center, en kan ik alls synchroniseren, maar ik zie niet de optie muziek er op staan. Ook zie ik het toestel niet in Windows Media Player. Iemand een idee hoe dit kan? In Vista Home Premium x64 werkte het perfect.

PS. Ik heb ook gewoon toegang tot het SD kaartje via Deze computer.
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 06:44 schreef 3rdRock het volgende:

En is Win7 Aero zoveel zwaarder of anders van structuur dan Vista-Aero?
Op zich niet, maar WIndows 7 heeft voor sommige dingen belachelijk hoge eisen. Ik kan Windows Virtual PC en XP modus niet draaien op mijn HP notebook met 2,2 ghz core 2 duo, geforce 8400 GS met 512 mb eigen geheugen, 4 gb ram, Windows 7 Proff 64bit. Mijn hardware zou het niet ondersteunen :S. Gelukkig werkt virtual pc 2007 ook onder Windows 7.

[ Bericht 41% gewijzigd door Draganta op 20-11-2009 09:52:09 ]
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_74878967
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:37 schreef Draganta het volgende:
Ik heb gisteren Windows 7 Proff geinstalleerd, en ben zeer verrast dat alles gewoon goed werkt.... behalve 1 ding: mijn pocket pc. Als ik hem aansluit, ziet hij hem wel in Windows Mobile Center, en kan ik alls synchroniseren, maar ik zie niet de optie muziek er op staan. Ook zie ik het toestel niet in Windows Media Player. Iemand een idee hoe dit kan? In Vista Home Premium x64 werkte het perfect.

PS. Ik heb ook gewoon toegang tot het SD kaartje via Deze computer.
[..]

Op zich niet, maar WIndows 7 heeft voor sommige dingen belachelijk hoge eisen. Ik kan Windows Virtual PC en XP modus niet draaien op mijn HP notebook met 2,2 ghz core 2 duo, geforce 8400 GS met 512 mb eigen geheugen, 4 gb ram, Windows 7 Proff 64bit. Mijn hardware zou het niet ondersteunen :S. Gelukkig werkt virtual pc 2007 ook onder Windows 7.
dat heeft niks met zware processoren te maken maar met hardware virtualisatie die niet ondersteund wordt zeer waarschijnlijk
pi_74879097
Ik vind hem leuk en passend!

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_74879240
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:51 schreef Tally het volgende:

[ afbeelding ]
Hoezo passend? Dat scherm is toch zo weer weg?
pi_74879271
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:57 schreef Godtje het volgende:

[..]

Hoezo passend? Dat scherm is toch zo weer weg?
Duurt haske lang man
pi_74879301
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Duurt haske lang man
Bij mij niet.
pi_74879353
Een crashende Office 2007 (bij het saven van je document), is dat een bug of een feature?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_74879376
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:02 schreef Jarno het volgende:
Een crashende Office 2007 (bij het saven van je document), is dat een bug of een feature?
Een zegen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 20 november 2009 @ 11:07:03 #90
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_74879495
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:02 schreef Jarno het volgende:
Een uitzondering??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_74879518
Ohja, en van dichtklappen, ontdocken en weer docken raakt m'n laptop ook echt helemaal de weg kwijt.

Echt, ik vind Windows weer net zo kut als voor W7. Het leek ff goed te gaan maar na een paar maanden werken dringen de gebruikelijke irritaties zich tóch weer op. Jammer maar helaas.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_74880053
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:51 schreef Tally het volgende:

[ afbeelding ]
passend? nee joh.. ik zie dat scherm hooguit 5 seconden
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:03:07 #93
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_74880993
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:29 schreef mschol het volgende:

[..]

passend? nee joh.. ik zie dat scherm hooguit 5 seconden
In die tijd worden wel 3 baby's geboren
pi_74881744
Jarno for Euro President
Calmer than you are
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:39:35 #95
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_74885915
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:47 schreef mschol het volgende:

[..]

dat heeft niks met zware processoren te maken maar met hardware virtualisatie die niet ondersteund wordt zeer waarschijnlijk
Wat houdt dat precies in?
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_74885930
tvp
pi_74889240
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:07 schreef Jarno het volgende:
Ohja, en van dichtklappen, ontdocken en weer docken raakt m'n laptop ook echt helemaal de weg kwijt.

Echt, ik vind Windows weer net zo kut als voor W7. Het leek ff goed te gaan maar na een paar maanden werken dringen de gebruikelijke irritaties zich tóch weer op. Jammer maar helaas.
Mijn computer start vaak niet meer op uit de slaapstand. Ook zo iets. Als ik dan een seconde de voeding uitschakel, start hij weer op en wel uit de slaapstand. En nu heb ik niet de eerste de beste pc, dus daar kan het niet aan liggen.

Ook was ik vanochtend mijn quicklaunch ineens 'kwijt'. Helemaal weg. Via de bekende manier weer toegevoegd, en nu lijkt alles weer goed te zijn. Raar! Eigenlijk hetzelfde verhaal met de language-bar. Dan weer weg, dan er weer zijn, dan weer met of zonder vraagteken (help) knopje. Dat is in nog geen één versie goed werkend geweest. Hetzelfde als de systemtray-icons, moeilijk he onthouden welke ik wel en niet wil zien en wanneer

Oh, en mijn windowskey doet het ineens niet meer. Al van alles geprobeerd maar blijft onbruikbaar gek genoeg.
pi_74890568
quicklaunch? die is officeel helemaal niet beschikbaar

language-bar zet ik altijd uit, wat een graf ding...
pi_74891501
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:11 schreef mschol het volgende:
quicklaunch? die is officeel helemaal niet beschikbaar

language-bar zet ik altijd uit, wat een graf ding...
Tips & Tricks voor Windows 7

Maar over het algemeen is de taskbar net zo buggie als in alle andere windows-versies. Niets aan veranderd
pi_74891616
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:45 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Tips & Tricks voor Windows 7

Maar over het algemeen is de taskbar net zo buggie als in alle andere windows-versies. Niets aan veranderd
onofficiele manier dus

das positief aangezien er in de vorige versies ook geen problemen waren (language bar is kut want dan heeft windows weer verzonnen een NL & US keyboard indeling op pc te zetten )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')