hij doet het bij geen een apparaat. En het is niet zo dat het uitwerpen niet wil, als ik eenmaal een keuze heb gaat het snel. Hij opent gewoon dat dingetje niet..quote:Op woensdag 18 november 2009 10:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook aan het usb apparaat liggen
Dat had je ook voordat je het aanschafte/installeren kunnen nakijken waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn Logitech MX5000 keyboard+muis heeft (nog) geen Windows 7 ondersteuning.
Daarom heb ik maar tijdelijk een Packard Bell toetsenbord en muis van 1997 aan mijn PC gehangen.
Ik hoop dat dit geintje van niet ondersteunde drivers in de nabije toekomst niet normaal gaat worden.
mx5000 = setpoint toch? daar is gewoon een windows 7 versie vanquote:Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn Logitech MX5000 keyboard+muis heeft (nog) geen Windows 7 ondersteuning.
Daarom heb ik maar tijdelijk een Packard Bell toetsenbord en muis van 1997 aan mijn PC gehangen.
Ik hoop dat dit geintje van niet ondersteunde drivers in de nabije toekomst niet normaal gaat worden.
Op zich niet, maar WIndows 7 heeft voor sommige dingen belachelijk hoge eisen. Ik kan Windows Virtual PC en XP modus niet draaien op mijn HP notebook met 2,2 ghz core 2 duo, geforce 8400 GS met 512 mb eigen geheugen, 4 gb ram, Windows 7 Proff 64bit. Mijn hardware zou het niet ondersteunen :S. Gelukkig werkt virtual pc 2007 ook onder Windows 7.quote:Op vrijdag 20 november 2009 06:44 schreef 3rdRock het volgende:
En is Win7 Aero zoveel zwaarder of anders van structuur dan Vista-Aero?
dat heeft niks met zware processoren te maken maar met hardware virtualisatie die niet ondersteund wordt zeer waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:37 schreef Draganta het volgende:
Ik heb gisteren Windows 7 Proff geinstalleerd, en ben zeer verrast dat alles gewoon goed werkt.... behalve 1 ding: mijn pocket pc. Als ik hem aansluit, ziet hij hem wel in Windows Mobile Center, en kan ik alls synchroniseren, maar ik zie niet de optie muziek er op staan. Ook zie ik het toestel niet in Windows Media Player. Iemand een idee hoe dit kan? In Vista Home Premium x64 werkte het perfect.
PS. Ik heb ook gewoon toegang tot het SD kaartje via Deze computer.
[..]
Op zich niet, maar WIndows 7 heeft voor sommige dingen belachelijk hoge eisen. Ik kan Windows Virtual PC en XP modus niet draaien op mijn HP notebook met 2,2 ghz core 2 duo, geforce 8400 GS met 512 mb eigen geheugen, 4 gb ram, Windows 7 Proff 64bit. Mijn hardware zou het niet ondersteunen :S. Gelukkig werkt virtual pc 2007 ook onder Windows 7.
Hoezo passend? Dat scherm is toch zo weer weg?quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:51 schreef Tally het volgende:
Ik vind hem leuk en passend!
[ afbeelding ]
Duurt haske lang manquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo passend? Dat scherm is toch zo weer weg?
Een zegen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:02 schreef Jarno het volgende:
Een crashende Office 2007 (bij het saven van je document), is dat een bug of een feature?
Een uitzondering??quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:02 schreef Jarno het volgende:
Een crashende Office 2007 (bij het saven van je document), is dat een bug of een feature?
passend? nee joh.. ik zie dat scherm hooguit 5 secondenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:51 schreef Tally het volgende:
Ik vind hem leuk en passend!
[ afbeelding ]
In die tijd worden wel 3 baby's geborenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
passend? nee joh.. ik zie dat scherm hooguit 5 seconden
Wat houdt dat precies in?quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heeft niks met zware processoren te maken maar met hardware virtualisatie die niet ondersteund wordt zeer waarschijnlijk
Mijn computer start vaak niet meer op uit de slaapstand. Ook zo iets. Als ik dan een seconde de voeding uitschakel, start hij weer op en wel uit de slaapstand. En nu heb ik niet de eerste de beste pc, dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:07 schreef Jarno het volgende:
Ohja, en van dichtklappen, ontdocken en weer docken raakt m'n laptop ook echt helemaal de weg kwijt.
Echt, ik vind Windows weer net zo kut als voor W7. Het leek ff goed te gaan maar na een paar maanden werken dringen de gebruikelijke irritaties zich tóch weer op. Jammer maar helaas.
Tips & Tricks voor Windows 7quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:11 schreef mschol het volgende:
quicklaunch? die is officeel helemaal niet beschikbaar
language-bar zet ik altijd uit, wat een graf ding...
onofficiele manier dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:45 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Tips & Tricks voor Windows 7
Maar over het algemeen is de taskbar net zo buggie als in alle andere windows-versies. Niets aan veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |