abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74684670
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:25 schreef Droathoah het volgende:
Ik wou Windows 7 op een laptop installeren (Belinea O.book 3.1) maar de na het invoeren van een naam en wachtwoord e.d. startte de pc opnieuw op en toen ging er een lampje knipperen op de laptop en startte hij niet verder.

Iemand een idee?
De computer start helemaal niet meer op?
pi_74684734
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:55 schreef editoor het volgende:

[..]

De computer start helemaal niet meer op?
Hij start wel op, maar start niet door. Doet helemaal niks. Alleen een knipperend streepje in beeld en op de laptop zelf een lampje wat oranje knippert.
pi_74684819
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:57 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Hij start wel op, maar start niet door. Doet helemaal niks. Alleen een knipperend streepje in beeld en op de laptop zelf een lampje wat oranje knippert.
Stop de DVD er weer in en boot daarvan, probeer opnieuw te installeren.
Powered by Janetje®
pi_74685013
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:59 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Stop de DVD er weer in en boot daarvan, probeer opnieuw te installeren.
Gedaan, werkte niet.
pi_74685327
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 00:06 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Gedaan, werkte niet.
Bij je bios instellingen staat je dvd drive ook als 1e bootdrive?
Als ie helemaal niks meer pakt dan ben ik bang dat je laptop kaduuk is.
Misschien dat je dvd drive stuk is en daarom niet meer boot.
pi_74689868
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 00:16 schreef editoor het volgende:

[..]

Bij je bios instellingen staat je dvd drive ook als 1e bootdrive?
Als ie helemaal niks meer pakt dan ben ik bang dat je laptop kaduuk is.
Misschien dat je dvd drive stuk is en daarom niet meer boot.
De dvd pakte die automatisch al dus dat is het probleem niet. Maar na het installeren krijg je dan die melding dat je op een toets moet drukken om van de dvd te starten, maar als je dat niet doet loopt die niet door. En als je de dvd eruit haalt zie je alleen een knipperend streepje.
En laptop kaduuk gaat niet door, want een recovery van Vista werkt wel
pi_74706729
Ik heb zelf bij het installeren van 7 op een asus laptop een soortgelijk probleem gehad. Toen startte hij wel op, maar kwam er een groot error scherm voor. Wat ik moest doen was de recovey-partitie verwijderen, daarna deed hij het prima. Misschien helpt het ook bij jou.
pi_74709076
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:16 schreef Droathoah het volgende:

[..]

De dvd pakte die automatisch al dus dat is het probleem niet. Maar na het installeren krijg je dan die melding dat je op een toets moet drukken om van de dvd te starten, maar als je dat niet doet loopt die niet door. En als je de dvd eruit haalt zie je alleen een knipperend streepje.
En laptop kaduuk gaat niet door, want een recovery van Vista werkt wel
Is het legale windows 7? Misschien dat als je hem van het internet gedownload hebt je een corupte versie hebt gebrand?
pi_74749595
het is een beetje n00b vraag, maar ik heb ineens iconen op mijn bureaublad die ik er niet wil. (bibliotheken, thuisgroep). En ze willen niet weg, verwijderen gaat niet Iemand een idee?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 15:37:08 #61
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_74749846
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:29 schreef sbientje het volgende:
het is een beetje n00b vraag, maar ik heb ineens iconen op mijn bureaublad die ik er niet wil. (bibliotheken, thuisgroep). En ze willen niet weg, verwijderen gaat niet Iemand een idee?
Tips & Tricks voor Windows 7

misschien staat het daar bij 'turn windows features on or off"
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_74750971
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:29 schreef sbientje het volgende:
Heb je een custom theme geïnstalled? En wat zijn de opties bij 'rechtermuisknop->personalization->desktop icon settings'?
pi_74750977
ik kan het daar niet vinden.. had al gekeken bij bureaubladiconen weergeven, maar daar staan ze niet tussen..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_74751044
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:15 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Heb je een custom theme geïnstalled? En wat zijn de opties bij 'rechtermuisknop->personalization->desktop icon settings'?
nee heb geen custom theme geïnstalled, en bij die desktop item settings kan ik ze niet weghalen. Heb wel vinkje weggehaald bij thema's toestaan bureaubladiconen te wijzigen, maar dat helpt ook niet

edit - had binnen de quote getypt

[ Bericht 9% gewijzigd door sbientje op 16-11-2009 16:34:45 ]
pi_74751095
quote:
To remove the Homegroup and Libraries icons from your desktop, open regedit.exe from the Start bar, and navigate to:

Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFWARE\Microsoft\Wind ows\CurrentVersion\Explorer\Desktop\NameSpace\

In the NameSpace folder, there will be a folder (key) with the name {B4FB3F98-C1EA-428d-A78A-D1F5659CBA93}. The value of the default item should be "Other users". This is the registry entry Homegroup icon. Delete the folder from the registry.

In the NameSpace folder, there will be a folder (key) with the name {031E4825-7B94-4dc3-B131-E946B44C8DD5}. The value of the default item should be "Libraries". This is the registry entry This is the Libraries icon. Delete the folder from the registry.

Go to your desktop and hit F5, the icons should disappear.
pi_74751416
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:18 schreef Godtje het volgende:

[..]
Zonder register-ervaring (godt was me net voor ):

http://www.sevenforums.co(...)icon-add-remove.html
http://www.sevenforums.co(...)icon-add-remove.html

En even in de related links kijken op die pagina's als niet alle iconen erbij staan
pi_74751576
ah tnx a lot
pi_74802501
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:22 schreef Oproerkraaier het volgende:

[..]

Ja, dat laatste heb ik ook gedaan. SSD geformatteerd. Windows 7 32 bit upgrade van Surfspot in de dvd-speler gedaan en geinstalleerd. Geen enkel probleem. In de licentievoorwaarden staat dat je een Vista licentie moet hebben, maar je hoeft Vista niet geinstalleerd te hebben voordat je 7 installeert. Ook de cd-key wordt niet naar gevraagd, maar als je geen Vista hebt, dan overtreed je dus wel de licentievoorwaarden.
Ik had ook eerst mijn harde schijf geformatteerd en vervolgens een clean install gedaan maar toen kwam Windows 7 met de melding dat de product key niet geldig was. Na wat googlen bleek dit te komen omdat ik niet Vista (of een andere Windows versie) op mijn computer had staan voordat ik Windows 7 installeerde. Dus in mijn geval moest ik wel degelijk Vista geinstalleerd hebben om 7 te kunnen activeren.

Alhoewel dat heel makkelijk omzeilen is door een kleine aanpassing in het register waarna je alsnog kan activeren (ik weet niet of ik de relevante link hier mag plaatsen, maar het was makkelijk te vinden).
pi_74802736
hebben jullie ook dat het 'hardware uitwerpen' ding (ben de naam ff kwijt... iig die om usb-sticks enzo af te sluiten) amper wil openen?
pi_74804884
quote:
Op woensdag 18 november 2009 00:17 schreef sbientje het volgende:
hebben jullie ook dat het 'hardware uitwerpen' ding (ben de naam ff kwijt... iig die om usb-sticks enzo af te sluiten) amper wil openen?
Nope
  Moderator woensdag 18 november 2009 @ 09:19:17 #71
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_74806275
quote:
Op maandag 18 november 2009 00:17 schreef sbientje het volgende:
nee dat werkt bij mij verassend snel

(altijd leuk als je overstapt van pentium IV (geloof ik) naar een i7)
pi_74808282
hmmm.. vreemd de rest is bij mij wel snel, maar die knop werkt gewoon niet tot nauwelijks
  Moderator woensdag 18 november 2009 @ 10:37:35 #73
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_74808308
Ik had zo'n aan uit gadget erop gezet met de 3 aan uit knopjes van xp rechtsonder in beeld en die deed het prima maar nu niet meer iemand een idee hoe dat kan?
  Moderator woensdag 18 november 2009 @ 10:37:52 #74
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_74808318
quote:
Op maandag 18 november 2009 10:36 schreef sbientje het volgende:
hmmm.. vreemd de rest is bij mij wel snel, maar die knop werkt gewoon niet tot nauwelijks
Het kan natuurlijk ook aan het usb apparaat liggen
pi_74808701
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 22:01 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb zelf bij het installeren van 7 op een asus laptop een soortgelijk probleem gehad. Toen startte hij wel op, maar kwam er een groot error scherm voor. Wat ik moest doen was de recovey-partitie verwijderen, daarna deed hij het prima. Misschien helpt het ook bij jou.
Ja, maar dan kun je daar niet meer op terugvallen. Geen optie dus.

Iemand?
pi_74808762
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:37 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook aan het usb apparaat liggen
hij doet het bij geen een apparaat. En het is niet zo dat het uitwerpen niet wil, als ik eenmaal een keuze heb gaat het snel. Hij opent gewoon dat dingetje niet..
  woensdag 18 november 2009 @ 11:24:51 #77
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_74809911
Ik heb van het weekend Windows 7 op m'n HP laptop gezet met een 'clean install' was ik eindelijk van al die HP bagger af. Nu heb ik alleen het probleem dat hij ontzettend traag opnieuw opstart
Opstarten als ie uit is geweest gaat gewoon snel, windows afsluiten bij opnieuw opstarten ook, maar als hij dan weer opstart blijft ie na de POST regeltjes op een zwart scherm staan en duurt het ongeveer 5 min voordat ik in m'n login scherm kom Heb alle drivers van HP weer geïnstalleerd, maar dat helpt ook niet.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_74823175
Mijn Logitech MX5000 keyboard+muis heeft (nog) geen Windows 7 ondersteuning.
Daarom heb ik maar tijdelijk een Packard Bell toetsenbord en muis van 1997 aan mijn PC gehangen.
Ik hoop dat dit geintje van niet ondersteunde drivers in de nabije toekomst niet normaal gaat worden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_74823292
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Daarom heb ik maar tijdelijk een Packard Bell toetsenbord en muis van 1997 aan mijn PC gehangen.
Ik hoop dat dit geintje van niet ondersteunde drivers in de nabije toekomst niet normaal gaat worden.
Dat had je ook voordat je het aanschafte/installeren kunnen nakijken waarschijnlijk.
  vrijdag 20 november 2009 @ 06:44:14 #80
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_74875283
just wondering:

heb een pc met een ATI Radeo 2600 PRO (niet bepaald top-of-the-bill dus) en die heeft Vista prima gedraaid. Aero werkte ook gewon. Nu draaide ik de Win7-update advisor (of hoe dat ding ook mag heten) en die zegt dat mijn videokaart Aero niet ondersteund.

Iemand toevallig zo'n zelfde kaart odner Windows7 draaien?

En is Win7 Aero zoveel zwaarder of anders van structuur dan Vista-Aero?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_74875458
quote:
Op woensdag 18 november 2009 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
mx5000 = setpoint toch? daar is gewoon een windows 7 versie van

klik

gewoon supported
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:37:15 #82
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_74877240
Ik heb gisteren Windows 7 Proff geinstalleerd, en ben zeer verrast dat alles gewoon goed werkt.... behalve 1 ding: mijn pocket pc. Als ik hem aansluit, ziet hij hem wel in Windows Mobile Center, en kan ik alls synchroniseren, maar ik zie niet de optie muziek er op staan. Ook zie ik het toestel niet in Windows Media Player. Iemand een idee hoe dit kan? In Vista Home Premium x64 werkte het perfect.

PS. Ik heb ook gewoon toegang tot het SD kaartje via Deze computer.
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 06:44 schreef 3rdRock het volgende:

En is Win7 Aero zoveel zwaarder of anders van structuur dan Vista-Aero?
Op zich niet, maar WIndows 7 heeft voor sommige dingen belachelijk hoge eisen. Ik kan Windows Virtual PC en XP modus niet draaien op mijn HP notebook met 2,2 ghz core 2 duo, geforce 8400 GS met 512 mb eigen geheugen, 4 gb ram, Windows 7 Proff 64bit. Mijn hardware zou het niet ondersteunen :S. Gelukkig werkt virtual pc 2007 ook onder Windows 7.

[ Bericht 41% gewijzigd door Draganta op 20-11-2009 09:52:09 ]
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_74878967
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:37 schreef Draganta het volgende:
Ik heb gisteren Windows 7 Proff geinstalleerd, en ben zeer verrast dat alles gewoon goed werkt.... behalve 1 ding: mijn pocket pc. Als ik hem aansluit, ziet hij hem wel in Windows Mobile Center, en kan ik alls synchroniseren, maar ik zie niet de optie muziek er op staan. Ook zie ik het toestel niet in Windows Media Player. Iemand een idee hoe dit kan? In Vista Home Premium x64 werkte het perfect.

PS. Ik heb ook gewoon toegang tot het SD kaartje via Deze computer.
[..]

Op zich niet, maar WIndows 7 heeft voor sommige dingen belachelijk hoge eisen. Ik kan Windows Virtual PC en XP modus niet draaien op mijn HP notebook met 2,2 ghz core 2 duo, geforce 8400 GS met 512 mb eigen geheugen, 4 gb ram, Windows 7 Proff 64bit. Mijn hardware zou het niet ondersteunen :S. Gelukkig werkt virtual pc 2007 ook onder Windows 7.
dat heeft niks met zware processoren te maken maar met hardware virtualisatie die niet ondersteund wordt zeer waarschijnlijk
pi_74879097
Ik vind hem leuk en passend!

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_74879240
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:51 schreef Tally het volgende:

[ afbeelding ]
Hoezo passend? Dat scherm is toch zo weer weg?
pi_74879271
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:57 schreef Godtje het volgende:

[..]

Hoezo passend? Dat scherm is toch zo weer weg?
Duurt haske lang man
pi_74879301
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Duurt haske lang man
Bij mij niet.
pi_74879353
Een crashende Office 2007 (bij het saven van je document), is dat een bug of een feature?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_74879376
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:02 schreef Jarno het volgende:
Een crashende Office 2007 (bij het saven van je document), is dat een bug of een feature?
Een zegen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 20 november 2009 @ 11:07:03 #90
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_74879495
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:02 schreef Jarno het volgende:
Een uitzondering??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_74879518
Ohja, en van dichtklappen, ontdocken en weer docken raakt m'n laptop ook echt helemaal de weg kwijt.

Echt, ik vind Windows weer net zo kut als voor W7. Het leek ff goed te gaan maar na een paar maanden werken dringen de gebruikelijke irritaties zich tóch weer op. Jammer maar helaas.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_74880053
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:51 schreef Tally het volgende:

[ afbeelding ]
passend? nee joh.. ik zie dat scherm hooguit 5 seconden
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:03:07 #93
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_74880993
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:29 schreef mschol het volgende:

[..]

passend? nee joh.. ik zie dat scherm hooguit 5 seconden
In die tijd worden wel 3 baby's geboren
pi_74881744
Jarno for Euro President
Calmer than you are
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:39:35 #95
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_74885915
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:47 schreef mschol het volgende:

[..]

dat heeft niks met zware processoren te maken maar met hardware virtualisatie die niet ondersteund wordt zeer waarschijnlijk
Wat houdt dat precies in?
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_74885930
tvp
pi_74889240
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:07 schreef Jarno het volgende:
Ohja, en van dichtklappen, ontdocken en weer docken raakt m'n laptop ook echt helemaal de weg kwijt.

Echt, ik vind Windows weer net zo kut als voor W7. Het leek ff goed te gaan maar na een paar maanden werken dringen de gebruikelijke irritaties zich tóch weer op. Jammer maar helaas.
Mijn computer start vaak niet meer op uit de slaapstand. Ook zo iets. Als ik dan een seconde de voeding uitschakel, start hij weer op en wel uit de slaapstand. En nu heb ik niet de eerste de beste pc, dus daar kan het niet aan liggen.

Ook was ik vanochtend mijn quicklaunch ineens 'kwijt'. Helemaal weg. Via de bekende manier weer toegevoegd, en nu lijkt alles weer goed te zijn. Raar! Eigenlijk hetzelfde verhaal met de language-bar. Dan weer weg, dan er weer zijn, dan weer met of zonder vraagteken (help) knopje. Dat is in nog geen één versie goed werkend geweest. Hetzelfde als de systemtray-icons, moeilijk he onthouden welke ik wel en niet wil zien en wanneer

Oh, en mijn windowskey doet het ineens niet meer. Al van alles geprobeerd maar blijft onbruikbaar gek genoeg.
pi_74890568
quicklaunch? die is officeel helemaal niet beschikbaar

language-bar zet ik altijd uit, wat een graf ding...
pi_74891501
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:11 schreef mschol het volgende:
quicklaunch? die is officeel helemaal niet beschikbaar

language-bar zet ik altijd uit, wat een graf ding...

Maar over het algemeen is de taskbar net zo buggie als in alle andere windows-versies. Niets aan veranderd
pi_74891616
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:45 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Maar over het algemeen is de taskbar net zo buggie als in alle andere windows-versies. Niets aan veranderd
onofficiele manier dus

das positief aangezien er in de vorige versies ook geen problemen waren (language bar is kut want dan heeft windows weer verzonnen een NL & US keyboard indeling op pc te zetten )
pi_74891984
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:50 schreef mschol het volgende:

[..]

onofficiele manier dus

das positief aangezien er in de vorige versies ook geen problemen waren (language bar is kut want dan heeft windows weer verzonnen een NL & US keyboard indeling op pc te zetten )
Gewoon een officiële manier van een nieuwe toevoegen hoor, welke map je ook gebruikt :S
pi_74922484
Iemand enig idee hoe ik mijn microfoon moet muten? In windows xp kon ik heel simpel "mute" aanvinken.

Probleem is namelijk dat ik een zoem hoor als ik muziek afspeel. Reden hiervan is dat mijn microfoon geluid opneemt en weer afspeelt.

dit werkt niet

Dit keer zonder signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')