Ik zou me vast voorbereiden op claims van Ebay enzo, eventueel deurwaarders etc.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zie het wel, mocht ik er nog wat van horen
Wat jij doet is geen annuleren, maar gewoon het probleem negeren.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik krabbel helemaal niet terug hoor![]()
Was gewoon benieuwd hoe ik het kon annuleren, blijkbaar (?) op deze manier dus.
Zoeken in de lijst met afgelopen biedingen, moet geen probleem zijn dacht ik zoquote:Op woensdag 11 november 2009 10:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als ik nog ergens de koper kan achterhalen..
Ik had toevallig het objectnummer een keer ingevoerd, die stond nog in Firefox dus daarop kon ik zoekenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoeken in de lijst met afgelopen biedingen, moet geen probleem zijn dacht ik zo
aan de ene kant denk ik:quote:Op woensdag 11 november 2009 10:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oke ik heb erachter aan gemaild naar die persoon. Ik snap het ook wel hoor, ik zal het ook niet fijn vinden als de koper niks van zich laat horen![]()
Het is me intentie niet geweest om te rotzooien, ik kwam er te laat achter dat er nog verzendkosten overheen kwamen.
Er komen toch altijd verzendkosten bij?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oke ik heb erachter aan gemaild naar die persoon. Ik snap het ook wel hoor, ik zal het ook niet fijn vinden als de koper niks van zich laat horen![]()
Het is me intentie niet geweest om te rotzooien, ik kwam er te laat achter dat er nog verzendkosten overheen kwamen.
neuh, veel verkopers uit Verre Oosten doen gratis verzendenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:38 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Er komen toch altijd verzendkosten bij?
Ah oke weer wat geleerd. Ik kom echt zelden op Ebayquote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, veel verkopers uit Verre Oosten doen gratis verzenden
Ik gok dat die ergens in Almelo woont.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als ik nog ergens de koper kan achterhalen..
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik gok dat die ergens in Almelo woont.
Maar dan staat het er expliciet bijquote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, veel verkopers uit Verre Oosten doen gratis verzenden
uiteraardquote:Op woensdag 11 november 2009 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dan staat het er expliciet bij
*schouderklopje geeftquote:Op woensdag 11 november 2009 10:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oke ik heb erachter aan gemaild naar die persoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |