Vind ik zowaar nog een leuk liedje ook. Maar daar schijn je nog nét niet de doodstraf voor te verdienen, als je dat vindt.quote:Op woensdag 11 november 2009 07:25 schreef Apotheose het volgende:
en dan met zn allen op een rij dat dansje doen
Doet niet mee, is van '98.quote:
Nog dieper het Oostblok in:quote:Op donderdag 12 november 2009 08:34 schreef female81 het volgende:
Heerlijke banale oostblok-meuk.
Brengt me gelijk op dit:
Überhaupt al die Klubbheads poepmuziek die aan het begin van deze eeuw uitkwam, zoals drunkenmunkey en boozywoozy.quote:
En de aanleiding:quote:
man dat nummer is helemaal niet fout maar juist steengoedquote:
De persiflage daarop is vele malen leuker. Lekker de ex ermee irriteren nadat ze mij het leven zuur had gemaakt met het originele stuk bagger, en daarna haar doodkietelen natuurlijkquote:Op woensdag 11 november 2009 07:33 schreef female81 het volgende:
Vind ik zowaar nog een leuk liedje ook. Maar daar schijn je nog nét niet de doodstraf voor te verdienen, als je dat vindt.![]()
D-Devils!quote:Op woensdag 11 november 2009 03:25 schreef female81 het volgende:
Een antwoord op dat andere topic, want het uitbrengen van foute muziek hield natuurlijk niet op na 1999.
De 00's zijn bijna voorbij; laat het terugblikken maar alvast beginnen.
Of hetgene hieronder echt 'heerlijk' te noemen valt, valt nog te bezien, maar ik kan er in ieder geval wel om lachen.
die is gewoon leuk.quote:
Geniaal blijft diequote:
Van dezelfde DJ:quote:
Toen ik de TT las moest ik aan dat nummer denkenquote:Op donderdag 12 november 2009 08:34 schreef female81 het volgende:
Heerlijke banale oostblok-meuk.
Brengt me gelijk op dit:
Zoals ik ooit eerder gezegd heb, ik weet niet wat ik triester moet vinden; deze bagger of die van Youssef en Kamal (je weet wel, die 2 wannabe-straatsoldaat-mocro's)quote:
Oooohh...you touched my tralala!quote:
Daddy DJquote:
Veel herinneringen.quote:Op maandag 19 april 2010 20:34 schreef MaLo het volgende:
Veel van deze muziek vind ik leuk. Waar moet het heen met mij.
Ik denk dat geen 1 bekende producer deze teringzooi zal maken dus hou het maar op dat 2equote:Op dinsdag 20 april 2010 02:40 schreef ErictheSwift het volgende:
Is dit nou echt serieus of een regelrechte persiflageIn het geval van het laatste is die zeer geslaagd.
Zeker niet serieusquote:Op dinsdag 20 april 2010 02:40 schreef ErictheSwift het volgende:
Is dit nou echt serieus of een regelrechte persiflageIn het geval van het laatste is die zeer geslaagd.
Doe dan de vakkenvullerquote:Op zondag 2 mei 2010 19:12 schreef vencodark het volgende:
Oh en ik mistte deze:
Vreselijk nummer! Dat tot mijn grote ergernis volgens mij nog op 1 kwam te staan. Het was binnen no time nog 2 keer gecoverd of gepersifleerd.
Ach jaquote:Op maandag 19 april 2010 20:34 schreef MaLo het volgende:
Veel van deze muziek vind ik leuk. Waar moet het heen met mij.
FREESTYLER JONGE!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:53 schreef June. het volgende:
Nostalgie dit! Ik vind ze stiekem allemaal wel leuk![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:26 schreef ouderejongere het volgende:stiekem vind ik dit toch een leuk liedje
Komt uit 1999quote:
Echt wel. Vlakbij een boom naast de rivier zit een gat in de grond!quote:
Toevallig, die luister ik nu ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |