ja, dat mag. ik kon mn moeder iig niet aanklagen ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:57 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik vraag me sowieso af of je zomaar per direct een huis uit geschopt mag worden.
Wel apart dan. Als je een kamer huurt heb je duizend en een rechten, maar als je ongevraagd door je ouders verwekt word en vervolgens jarenlang in hun huis moet wonen mogen ze je er opeens per direct uitschoppen als het ze niet meer zintquote:Op woensdag 11 november 2009 03:07 schreef Plums het volgende:
Daklozenopvang, zo simpel. Vanuit daar kamer huren.
[..]
ja, dat mag. ik kon mn moeder iig niet aanklagen ofzo.![]()
Stel dat een of andere calvinistische kneus het nodig acht (met het ons allen bekende bezwerende vingertje) de moraal ridder uit te hangen.quote:Op woensdag 11 november 2009 03:04 schreef Paginabeheerder het volgende:
Je begint met het woord "Stel"...
Ook leuk als je een baan zoekt.quote:Op woensdag 11 november 2009 05:16 schreef Winner_Taco het volgende:
Inschrijven gemeente , slapen bij Leger des Heils , je gek laten verklaren en opgenomen worden . En een urgentieverklaring aanvragen. Heb je meteen een huis.
Want ?quote:
Nou dat valt wel mee, tenminste zo was het bij mij niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:40 schreef HarryP het volgende:
Als dit een manier is om te proberen voorrang te krijgen op een sociale huurwoning dan kun je het vergeten. Dan moet je echt met al je spullen voor de deur staan van minimaal 3 instellingen.
En de kans is groot dat de politie vervolgens je bij je ouders afzet om vervolgens een goed gesprek te beginnen.
Logisch dat de woningstichting je zo snel mogelijk in een kleiner huis wilde hebben. Er is een groot tekort aan grote huurhuizen.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:45 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, tenminste zo was het bij mij niet.
Toen ik 18 was vertrok mams met de noorderzon en zei erbij niet terug te komen. Zat toen in een groot huurhuis waarvan ik de huur nevernooit zou kunnen betalen.
Via de woningstichting toen binnen 4 weken een andere woning bemachtigt mbv een urgentieverklaring.
Had ook geen familie en studeerde nog. Uiteraard wel een dikke vette studentenlening moeten nemen om alles rond te kunnen breien elke maand, maar das een ander verhaal.
Wacht dan op zn minst tot ze n kamer hebben.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:07 schreef devlinmr het volgende:
En daarom zeg ik mijn kinderen al vanaf hun 5e dat ik ze op hun 18e eruit schop. Kunnen ze zich alvast voorbereiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |