Kippenvelquote:Op zondag 15 november 2009 03:28 schreef Aisumasen het volgende:
Waar? Hoe weet je dat?
Video:
Fuck, wat een moment. En precies zoals ik gehoopt had. Classic.
En ik maar denken dat Kanye er iets van kwam zeggenquote:Op zondag 15 november 2009 18:32 schreef Aisumasen het volgende:
Alex heeft iets met 'ladies' tijdens "Dancefloor". Deed-ie afgelopen zomer op All Points West vooraf nog een korte hommage aan de Beastie Boys ("Hey ladieeeeesss!"), laat hij deze keer zijn liefde voor Beyonce blijken:
quote:Op zondag 15 november 2009 18:22 schreef TC03 het volgende:
Ja, al sinds de festivals zelfs.
O ja, anders had "Only You Know" er natuurlijk niet zo geniaal in kunnen worden verwerkt, logischquote:Op zondag 15 november 2009 18:27 schreef Aisumasen het volgende:
Wat TC03 zegt, sinds de festival-tour van dit jaar wordt "Fluorescent Adolescent" in een lagere toonsoort gespeeld, en heeft Alex Dion's "Only You Know" verwerkt in de brug.
En "Mardy Bum" is in 2007 zeer sporadisch gespeeld. In ieder geval op de grote festivals en af en toe in Amerika.
Gibson les paul, black beauty. Uit welk jaar en shit weet ik niet.quote:Op zondag 15 november 2009 22:38 schreef tim. het volgende:
In dat filmpje speelt Jamie op een gitaar die me in de HMH pas voor het eerst opviel. Weet iemand welke gitaar dat is?
Sowieso ben ik het er niet mee eens dat hun debuutalbum hun beste is.quote:Op maandag 16 november 2009 16:35 schreef Aisumasen het volgende:
Arctic Monkeys' debuutalbum staat in de OOR-decenniumlijst op nummer 3, net onder de (zwáár overschatte) Arcade Fire en The Strokes.
Qua invloed is het zeker wel de belangrijkste. Heeft de band voor veel hedendaagse bands 'geplaveid'.quote:Op maandag 16 november 2009 16:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Sowieso ben ik het er niet mee eens dat hun debuutalbum hun beste is.
Alle drie man, nepfan.quote:Op maandag 16 november 2009 16:42 schreef Aisumasen het volgende:
Jep, zit nog steeds te dubben welke van de 2 in mijn top 5 van dit decennium komt. Waarschijnlijk toch "Favourite Worst Nightmares".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |