Dat chicago geval van de mac was wel gruwelijk fijnquote:Op woensdag 11 november 2009 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou de enige die Angry was was ik =( stomme kut druiloor achter de knoppen daar bij de Burger King deed er fucking lang over waardoor ik m'n trein miste
En zo bijzonder is hij niet eens, niet eens heet of iets huuuuuu
Een whoppermenu met choleraquote:
Vieze hater ben je een communist ofzo, een beetje ons westers boegbeeld af te kraken. Je gaat niet naar de Mac om het voedsel te analyseren of voor Haute cuisine maar om je smaakpappilen een orgasme te bezorgen. PAUPERquote:Op woensdag 11 november 2009 01:07 schreef plakkert- het volgende:
Burger King![]()
McDonalds³
Fast food in zijn algemeen
enzovoorts.
Gastquote:Op woensdag 11 november 2009 01:11 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Vieze hater ben je een communist ofzo, een beetje ons westers boegbeeld af te kraken. Je gaat niet naar de Mac om het voedsel te analyseren of voor Haute cuisine maar om je smaakpappilen een orgasme te bezorgen. PAUPER
Geef het maar toe je kan het gewoon niet betalen. Als je iets koopt bij de mac moet je niet voor de euroknallers gaan want die smaken idd naar kurk. Durf je portemonnee te trekken.sjonnie.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:13 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Gast. Dat genetisch gemanipuleerd afval dat je bij de Mac krijgt is niet te vreten. Waarom zou je in godsnaam iets dat je twaalf jaar in je koelkast kan bewaren in je maag stoppen?
Iemand die geen fast food wil eten een pauper noemen, chapeau
Hij heeft gewoon een punt, om tussendoor wat te snacken te halen is het prima, je weet wat voor kwaliteit je krijgt dus primaquote:Op woensdag 11 november 2009 01:13 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Gast. Dat genetisch gemanipuleerd afval dat je bij de Mac krijgt is niet te vreten. Waarom zou je in godsnaam iets dat je twaalf jaar in je koelkast kan bewaren in je maag stoppen?
Iemand die geen fast food wil eten een pauper noemen, chapeau
ik vind de kwaliteit van de wat duurdere burgers nog helemaal niet zo slecht als hier wordt beweerd.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt, om tussendoor wat te snacken te halen is het prima, je weet wat voor kwaliteit je krijgt dus primaWil je dta niet ga je er niet heen, boeit het je niet dan doe je het lekker wel
care
Oh ik vind het ook prima te doen hoor, het haalt het niet bij een goeie hamburger bij de frituur maar het is zeker goed te etenquote:Op woensdag 11 november 2009 01:21 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ik vind de kwaliteit van de wat duurdere burgers nog helemaal niet zo slecht als hier wordt beweerd.
Hamburgers zijn vaak minder, heb echt liever échte gehaktburgers dan die dunne plakjes. De kipburgers daarentegen krijg je op weinig plekken van betere kwaliteit en smaak.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:21 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ik vind de kwaliteit van de wat duurdere burgers nog helemaal niet zo slecht als hier wordt beweerd.
Zelf maken is nog beter!quote:Op woensdag 11 november 2009 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook prima te doen hoor, het haalt het niet bij een goeie hamburger bij de frituur maar het is zeker goed te eten
Toch dit.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:07 schreef plakkert- het volgende:
Burger King![]()
McDonalds³
Fast food in zijn algemeen
enzovoorts.
Zoals die CBO burger vind ik geniaal, lekker kipschnitzeltjequote:Op woensdag 11 november 2009 01:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Hamburgers zijn vaak minder, heb echt liever échte gehaktburgers dan die dunne plakjes. De kipburgers daarentegen krijg je op weinig plekken van betere kwaliteit en smaak.
Neem een boterham met kaas mee. Of maak een broodje gezond voor je gaat. Scheelt heel erg in kosten en is ook wel veel lekkerder der der.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar die optie is er niet als je even snel wat wil snacken ergens onderweg![]()
Ze zien me aankomen in de kroeg met m'n broodtrommeltje onder m'n armquote:Op woensdag 11 november 2009 01:31 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Neem een boterham met kaas mee. Of maak een broodje gezond voor je gaat. Scheelt heel erg in kosten en is ook wel veel lekkerder der der.
Die is echt lekker.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Zoals die CBO burger vind ik geniaal, lekker kipschnitzeltje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |