Dat chicago geval van de mac was wel gruwelijk fijnquote:Op woensdag 11 november 2009 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou de enige die Angry was was ik =( stomme kut druiloor achter de knoppen daar bij de Burger King deed er fucking lang over waardoor ik m'n trein miste
En zo bijzonder is hij niet eens, niet eens heet of iets huuuuuu
Een whoppermenu met choleraquote:
Vieze hater ben je een communist ofzo, een beetje ons westers boegbeeld af te kraken. Je gaat niet naar de Mac om het voedsel te analyseren of voor Haute cuisine maar om je smaakpappilen een orgasme te bezorgen. PAUPERquote:Op woensdag 11 november 2009 01:07 schreef plakkert- het volgende:
Burger King![]()
McDonalds³
Fast food in zijn algemeen
enzovoorts.
Gastquote:Op woensdag 11 november 2009 01:11 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Vieze hater ben je een communist ofzo, een beetje ons westers boegbeeld af te kraken. Je gaat niet naar de Mac om het voedsel te analyseren of voor Haute cuisine maar om je smaakpappilen een orgasme te bezorgen. PAUPER
Geef het maar toe je kan het gewoon niet betalen. Als je iets koopt bij de mac moet je niet voor de euroknallers gaan want die smaken idd naar kurk. Durf je portemonnee te trekken.sjonnie.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:13 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Gast. Dat genetisch gemanipuleerd afval dat je bij de Mac krijgt is niet te vreten. Waarom zou je in godsnaam iets dat je twaalf jaar in je koelkast kan bewaren in je maag stoppen?
Iemand die geen fast food wil eten een pauper noemen, chapeau
Hij heeft gewoon een punt, om tussendoor wat te snacken te halen is het prima, je weet wat voor kwaliteit je krijgt dus primaquote:Op woensdag 11 november 2009 01:13 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Gast. Dat genetisch gemanipuleerd afval dat je bij de Mac krijgt is niet te vreten. Waarom zou je in godsnaam iets dat je twaalf jaar in je koelkast kan bewaren in je maag stoppen?
Iemand die geen fast food wil eten een pauper noemen, chapeau
ik vind de kwaliteit van de wat duurdere burgers nog helemaal niet zo slecht als hier wordt beweerd.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt, om tussendoor wat te snacken te halen is het prima, je weet wat voor kwaliteit je krijgt dus primaWil je dta niet ga je er niet heen, boeit het je niet dan doe je het lekker wel
care
Oh ik vind het ook prima te doen hoor, het haalt het niet bij een goeie hamburger bij de frituur maar het is zeker goed te etenquote:Op woensdag 11 november 2009 01:21 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ik vind de kwaliteit van de wat duurdere burgers nog helemaal niet zo slecht als hier wordt beweerd.
Hamburgers zijn vaak minder, heb echt liever échte gehaktburgers dan die dunne plakjes. De kipburgers daarentegen krijg je op weinig plekken van betere kwaliteit en smaak.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:21 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ik vind de kwaliteit van de wat duurdere burgers nog helemaal niet zo slecht als hier wordt beweerd.
Zelf maken is nog beter!quote:Op woensdag 11 november 2009 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook prima te doen hoor, het haalt het niet bij een goeie hamburger bij de frituur maar het is zeker goed te eten
Toch dit.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:07 schreef plakkert- het volgende:
Burger King![]()
McDonalds³
Fast food in zijn algemeen
enzovoorts.
Zoals die CBO burger vind ik geniaal, lekker kipschnitzeltjequote:Op woensdag 11 november 2009 01:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Hamburgers zijn vaak minder, heb echt liever échte gehaktburgers dan die dunne plakjes. De kipburgers daarentegen krijg je op weinig plekken van betere kwaliteit en smaak.
Neem een boterham met kaas mee. Of maak een broodje gezond voor je gaat. Scheelt heel erg in kosten en is ook wel veel lekkerder der der.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar die optie is er niet als je even snel wat wil snacken ergens onderweg![]()
Ze zien me aankomen in de kroeg met m'n broodtrommeltje onder m'n armquote:Op woensdag 11 november 2009 01:31 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Neem een boterham met kaas mee. Of maak een broodje gezond voor je gaat. Scheelt heel erg in kosten en is ook wel veel lekkerder der der.
Die is echt lekker.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Zoals die CBO burger vind ik geniaal, lekker kipschnitzeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
Als je dat al pittig vindquote:Op woensdag 11 november 2009 01:39 schreef noujawieweet het volgende:
Damn mijn Double angry whopper duurde zeker twee keer zo lang :S
Moet zeggen vond hem best pittig dus weet niet of jouw smaakpuppillen helemaal naar de klote zijn?
Ik heb dus deze gehaald. Vandaag een halve druppel in een hele pan soep. Kankerheet meteen. Wat een bazenspul.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:40 schreef klaasdj het volgende:
CBO en die American Classics waren/zijn best te eten. Angry Whopper mag van mij iets meer angry iets minder whopper en de gewone whoppers zijn ranzig. Heb je dat vlees wel eens bestudeerd? Geef mij maar wendy'sde CBO is een blijvertje, en ik vind die whoppers van de BK helemaal niet verkeerd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb dus deze gehaald. Vandaag een halve druppel in een hele pan soep. Kankerheet meteen. Wat een bazenspul.
quote:Ernesto (1-5-2006)
PURE ECSTASY FOR YOUR BACKSIDE THE NEXT DAY!!
Dat lijkt me dezelfde soort shit als die wolvenshirtquote:Landon (1-3-2006)
Sweet holy mother of god, I had to drink a half gallon of milk in 20 minutes to keep from crying like a sissy girl. The first minute was the worst, I thought about getting my last rites read to me.
Mijn pa dus ook hè....voor hem kan niets heet genoeg zijn. Hij doet sambal door de soep, op brood, e.d. en als het een combinatie was zou hij het door zijn aardappelen doen.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb dus deze gehaald. Vandaag een halve druppel in een hele pan soep. Kankerheet meteen. Wat een bazenspul.
En mijn reactie is een understatement.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:44 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat lijkt me dezelfde soort shit als die wolvenshirtook van die superoverdreven comments
lesje ontkracht je eigen woordenquote:Op woensdag 11 november 2009 01:46 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Mijn pa dus ook hè....voor hem kan niets heetpittig genoeg zijn. Hij doet sambal door de soep, op brood, e.d. en als het een combinatie was zou hij het door zijn aardappelen doen.
Hij haalt in zo'n noordafrikaanse toko in frankrijk een tube met een of ander sausje uit tunesie....ik dacht even proberen....een klein beetje op mijn vork. doorsnee van een milimeter ofzo, en branden die shit. Zelfs mijn pa at het niet, die had een ervaring met een smeer van dat spul door de nasi.. Ik heb nu maar een piercing want aan zo'n gat heb je niks.
echt niet de CBO is in het assortiment opgenomenquote:
Ik voel nog steeds mijn keel manquote:Op woensdag 11 november 2009 01:44 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat lijkt me dezelfde soort shit als die wolvenshirtook van die superoverdreven comments
je bent een zeikerdquote:Op woensdag 11 november 2009 01:48 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
lesje ontkracht je eigen woorden
HAHA JA WANT DAT IS LEKKER WILLEKEURIG HE EEN NEUSHOORN ERBIJquote:
Mja als je alle tijd hebt dan kies je voor Burger King, goedkoper en meer waar voor je geld.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou de enige die Angry was was ik =( stomme kut druiloor achter de knoppen daar bij de Burger King deed er fucking lang over waardoor ik m'n trein miste
Maar die was dan ook echt geniaalquote:Op woensdag 11 november 2009 01:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Zoals die CBO burger vind ik geniaal, lekker kipschnitzeltje
Inderdaad. Ik heb hem gister ook geprobeerd. Wel aardig hoor en goed te eten maar kom op. Hoe kan iemand dit heet vinden?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor pannen maak jij, zo een met de inhoud van een vingerhoedje ofzo?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, da's nieuwquote:Op woensdag 11 november 2009 08:13 schreef Zith het volgende:
Mensen worden pauper genoemd als ze -niet- naar de mac gaan?
Ja, ontzettendquote:Op woensdag 11 november 2009 08:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
Plakkert zit te huilen in een hoekje.
nee geen cola geven!quote:Op woensdag 11 november 2009 01:08 schreef Biogarde het volgende:
Had je er wel een cola bij?
i took a near full shot glass full of this and saw my life flash before my eyes. burning like ive never experienced. led to queasiness and a shit of doom the next day. truly an experience.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja want af en toe een hamburger etenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Denken dat je door (teveel) vet eten alleen klachten kan krijgen die van buitenaf zichtbaar zijn.!
Veel plezier met je dichtgeslibde darmen.
Lees godverdomme mijn post nog eens, ontzettende debiel die je d'r bent.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja want af en toe een hamburger etendaar slibben je darmen echt van dicht
![]()
![]()
Ja ik heb het nog een keer gelezenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lees godverdomme mijn post nog eens, ontzettende debiel die je d'r bent.!
Nu snap je dat ik het heb over mensen die meerdere malen daar vet eten halen, en er dus echt wel op de duur klachten over krijgen.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik heb het nog een keer gelezenen nu ?
600k scoville, nieuw recept. En dat in 1 blik van die unox goulash-soep.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat voor pannen maak jij, zo een met de inhoud van een vingerhoedje ofzo?
Begrijp me niet verkeerd, 357k scoville is heet, maar zó erg aangelengd blijft er niks van over
ik krijg ook hongerquote:Op woensdag 11 november 2009 08:23 schreef Myraela het volgende:
Ik twijfel nog tussen mac en burgerking voor vanmiddag.
Zelfs dit paupertopic is boven jouw niveau.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:55 schreef Smaharba het volgende:
Burger King is fokking ranzig, met hun ranzige vieze kutkaas en afgelebberde ku taugurk wat naar pis smaakt.
McDonald's (L)
NEE GEEN COLA GEVENquote:Op woensdag 11 november 2009 01:08 schreef Biogarde het volgende:
Had je er wel een cola bij?
anders maak je even een grap die al 3uur eerder is gemaaktquote:
Je haalt de namen door elkaarquote:Op woensdag 11 november 2009 12:39 schreef Some-Lady het volgende:
TS verwacht echt pittig heet voedsel bij een fastfoodzaak![]()
in Nederland
edit; burger king is trouwens lekker, daar smaakt t eten tenminste nog enigzins naar vlees, sla, tomaat... mja broodje uitgezonderd dan.
Beter dan die meuk van de McDonalds, IEDER product smaakt daar hetzelfde
Big tasty met baconquote:Op woensdag 11 november 2009 01:21 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dumpassquote:Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lees godverdomme mijn post nog eens, ontzettende debiel die je d'r bent.!
Die was erg lekker ja. Lekkere frisse sausquote:Op woensdag 11 november 2009 01:06 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dat chicago geval van de mac was wel gruwelijk fijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |