Tja, moeilijk voor mij te beantwoorden. Ik weet het niet, niks speciaals i guessquote:
Als je een meisje bent, show je tieten, dat is genoeg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:52 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tja, moeilijk voor mij te beantwoorden. Ik weet het niet, niks speciaals i guess
Dumpass dus je pakt nu een touw en een stoel?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:50 schreef D.D.W. het volgende:
Waarom ben ik geboren? Dat IK op deze aardkloot sta moet toch iets betekenen? Wie ben ik écht? Ik moet wel speciaal zijn, dat dacht ik altijd...
Ben inmiddels 29 jaar, maar nog niet mijn true heritage ontdekt... in plaats daarvan programmeer ik hier nu achter een computer..
Gemiddeld 10 uur per dag..
Al 7 jaar lang..
Klacht: Dacht altijd dat ik wel speciaal moest zijn, maar volgens mij ben ik niks anders als al die andere miljarden mensen op de wereld..
Dumpass.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:53 schreef guapo het volgende:
[..]
Dumpass dus je pakt nu een touw en een stoel?
gewoon lekker direct, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je een meisje bent, show je tieten, dat is genoeg.
Nee je begrijpt me niet, ik dacht altijd dat ik stiekem van die geheimen krachten zou bezitten, weet je wel zoals Goku in Dragonball Z, maar ik heb mijn krachten nog steeds niet ontdekt en kan me nog steeds niet onderscheiden van een normaal mens, ik ben echt hetzelfde ben ik bangquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:53 schreef guapo het volgende:
[..]
Dumpass dus je pakt nu een touw en een stoel?
Trek anders een mooi drakenshirt aan dat scheelt al een boel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:55 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Nee je begrijpt me niet, ik dacht altijd dat ik stiekem van die geheimen krachten zou bezitten, weet je wel zoals Goku in Dragonball Z, maar ik heb mijn krachten nog steeds niet ontdekt en kan me nog steeds niet onderscheiden van een normaal mens, ik ben echt hetzelfde ben ik bang![]()
![]()
Superkrachten, Goku, DBZ ...quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:55 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Nee je begrijpt me niet, ik dacht altijd dat ik stiekem van die geheimen krachten zou bezitten, weet je wel zoals Goku in Dragonball Z, maar ik heb mijn krachten nog steeds niet ontdekt en kan me nog steeds niet onderscheiden van een normaal mens, ik ben echt hetzelfde ben ik bang![]()
![]()
We kunnen wel een keer samen Dragonball kijken op tv want ik ben er ook fan van.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:55 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
![]()
zeg het eens...quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:57 schreef Basilicumman het volgende:
Voor mij ben je heel speciaal. Ik weet wie je bent.
Ik drink geen alcohol, het is ook slecht voor jequote:Op dinsdag 10 november 2009 23:58 schreef guapo het volgende:
[..]
We kunnen wel een keer samen Dragonball kijken op tv want ik ben er ook fan van.
Heb je bier?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:54 schreef AskMe het volgende:
[..]
gewoon lekker direct, zoals het hoort.
neem dat plaatje
[ afbeelding ] < als voorbeeld
quote:Op woensdag 11 november 2009 00:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, het is ook slecht voor je
ach ja, hij vraagt erom hequote:Op woensdag 11 november 2009 00:02 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Als je dat echt wil, hier zo op een openbaar forum.
Zeg mijn voornaam eens..quote:Op woensdag 11 november 2009 00:02 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
zwaktebodquote:Op woensdag 11 november 2009 00:02 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
kut, ik wou net gaan slapenquote:Op woensdag 11 november 2009 00:03 schreef Myraela het volgende:
Dit kan nog leuk worden.
Jonge je wilt gewoon interessant doen, ga je moeder likken ofzoquote:Op woensdag 11 november 2009 00:02 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2009 00:04 schreef AskMe het volgende:
Foto's & Hyves maakt dit topic nog enigzins leuk
dus komop.
Bang ?quote:Op woensdag 11 november 2009 00:05 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Jonge je wilt gewoon interessant doen, ga je moeder likken ofzo
Dat is 'm indeed, jij houdt je aan je woordquote:Op woensdag 11 november 2009 00:20 schreef Basilicumman het volgende:
Als ik me niet vergis ben jij dit TS. Jammer joh, denken dat ik bluf.![]()
http://damiondennis.hyves.nl/fotos/779791224/0/3t03/
Ik ben een 29 jarige blanke man, geen 14 jarige marokkaanquote:Op woensdag 11 november 2009 00:20 schreef Basilicumman het volgende:
Als ik me niet vergis ben jij dit TS. Jammer joh, denken dat ik bluf.![]()
http://damiondennis.hyves.nl/fotos/779791224/0/3t03/
Hou dat maar vol ja. Na diverse checks kwam ik toch echt daar op uit hoor. En je bent dus echt niet speciaal, sorry.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben een 29 jarige blanke man, geen 14 jarige marokkaan
Wat voor checks? Je kletst uit je nekquote:Op woensdag 11 november 2009 00:28 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Hou dat maar vol ja. Na diverse checks kwam ik toch echt daar op uit hoor. En je bent dus echt niet speciaal, sorry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |