SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dát vergeet ik iedere keer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:29 schreef afcajos het volgende:
Je gordel omdoen is ook één van de makkelijke dingen.
Ik steel jouw auto nog wel eens.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Die gast heeft gewoon de auto gestolen.
Uiteraard, jij hebt ook in een zandbak gewoond en woont nu in Rotterdam. Jij weet niet beterquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik steel jouw auto nog wel eens.
Neem het me niet kwalijk, swa.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Uiteraard, jij hebt ook in een zandbak gewoond en woont nu in Rotterdam. Jij weet niet beter.
Kom maar langs!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik steel jouw auto nog wel eens.
Inderdaad, als ik het doe dan doe ik het goed.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij had het tegen mij. Alsof iemand jouw auto wil.
Het verschil tussen mocro's en Omanite's he.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik het doe dan doe ik het goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |