Dat denk jij, je hebt gewoon geen vrienden die je per ongeluk mailen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:34 schreef BlackLining het volgende:
Fatsoenlijke emailclient gebruiken, met Gmail komt die rommel allemaal niet binnen.
Veel irritanter zijn de MSN wormen die allemaal troep en quasi vermomde links rondsturen.
Klopt, mijn vrienden kunnen wel voor zichzelf nadenken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:36 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dat denk jij, je hebt gewoon geen vrienden die je per ongeluk mailen.
Je zal ze de kost moeten gevenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:45 schreef morningstorm het volgende:
mensen die de emails van: "wil je weten wie jou geblokt heeft?"
hoe kansloos en onzeker ben je dan om te gaan kijken?
Hoe kom ik hiervan af?quote:Beste vriend;
Dank u voor uw brief, ons bedrijf heeft goede handelsbetrekkingen relationsand met veel countrys, de kwaliteit van het product goed is, de prijs is de beste,
Je kunt een kleine hoeveelheid van de orders, eerste.
Wij beloven dat:
Als de kwaliteit van de producten hebben een vraag. contact met ons op een tijdige.
we kunnen wisselen een nieuwe.
Als u niet tevreden bent met ons product, kunt u het terug binnen 3 dagen.
vriend, kunnen we een product van u nodig hebt, neem contact met me op of browse onze website (funsdy.com), en direct bestellen.
MSN: funsdy@msn.com
E-MAIL: funsdy@funsdy.com
we kijken ernaar uit om van je horen!
Pubers zijn zwaar gevoelig voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:45 schreef morningstorm het volgende:
mensen die de emails van: "wil je weten wie jou geblokt heeft?" openen.
hoe kansloos en onzeker ben je dan om te gaan kijken?
Niet, mensen als jij verdienen geen soepel werkende pc.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:08 schreef IHVK het volgende:
Normaal lach ik die mensen uit, maar sinds kort adverteer ik voor Duty free goederen.
[..]
Hoe kom ik hiervan af?
Virusscanner erop gooien en je wachtwoord veranderen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:08 schreef IHVK het volgende:
Normaal lach ik die mensen uit, maar sinds kort adverteer ik voor Duty free goederen.
[..]
Hoe kom ik hiervan af?
Mijn PC werkt best soepel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet, mensen als jij verdienen geen soepel werkende pc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |