FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Aangetekende brief Telfort
Blackviperdinsdag 10 november 2009 @ 21:48
Wie weet waar je een aangetekende brief naar telfort toe kan sturen?

Telfort B.V. Postbus 23079 1100 DN Amsterdam Zuidoost kan toch niet? Je kan geen aangetekende brief naar een postbus sturen?
Sakuradinsdag 10 november 2009 @ 21:51
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:48 schreef Blackviper het volgende:
Wie weet waar je een aangetekende brief naar telfort toe kan sturen?

Telfort B.V. Postbus 23079 1100 DN Amsterdam Zuidoost kan toch niet? Je kan geen aangetekende brief naar een postbus sturen?
Aangetekende brief moet voor getekend worden voor ontvangst, kan dus nooit naar een postbus.
mazarudinsdag 10 november 2009 @ 21:52
aangetekende brief versturen naar postbus?
Blackviperdinsdag 10 november 2009 @ 21:53
Mja ik vermoed ook dat ze het dus gewoon niet op gaan halen.. Maar hoe kom ik aan een fatsoenlijk adres?
vuilcontainerdinsdag 10 november 2009 @ 21:58
KVK register misschien
Blackviperdinsdag 10 november 2009 @ 21:59
Telfort B.V.
De entree 222, 1101EE Amsterdam Zuidoost

Maar dan rest de vraag ter attentie van wie?
mazarudinsdag 10 november 2009 @ 21:59
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:53 schreef Blackviper het volgende:
Mja ik vermoed ook dat ze het dus gewoon niet op gaan halen.. Maar hoe kom ik aan een fatsoenlijk adres?
Ik wou zeggen KvK, maar ik ben te laat zie ik
vuilcontainerdinsdag 10 november 2009 @ 22:02
http://www.telfort.nl/over/organisatie/directie/

Marco Visser moet je hebben
Blackviperdinsdag 10 november 2009 @ 22:03
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef vuilcontainer het volgende:
http://www.telfort.nl/over/organisatie/directie/

Marco Visser moet je hebben
Is dat niet een beetje gek omdat naar hem te sturen?
vuilcontainerdinsdag 10 november 2009 @ 22:05
Dat komt waarschijnlijk wel bij iemand anders terecht, maar je kan wel zeggen dat zijn secretaresse ervoor getekend heeft.....
Blackviperdinsdag 10 november 2009 @ 22:10
Nou hij gaat gewoon naar die droeftoeter toe met zijn kut bedrijf ben benieuwd!
vuilcontainerdinsdag 10 november 2009 @ 22:11
Ik heb laatst ook naar de directie van DSW een klacht gestuurd en kreeg een persoonlijk briefje en gemist telefoontje terug......
het heeft wel geholpen!
ElisaBdinsdag 10 november 2009 @ 23:05
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Sakura het volgende:

Aangetekende brief moet voor getekend worden voor ontvangst, kan dus nooit naar een postbus.
Dat is BS hoor; je kunt prima een aangetekend stuk naar een postbus sturen. De ontvanger vindt een briefje in de postbus, meldt zich daarmee bij de balie, identificeert zich, tekent en neemt het stuk in ontvangst.

Ik ben het levende bewijs, want ik haal regelmatig aangetekende stukken op bij onze postbussen
geeveedinsdag 10 november 2009 @ 23:34
Je kan prima een aangetekende brief naar een postbus sturen, zoals hier al eerder geschreven ligt er een briefje in de postbus waarmee hij zich aan een bepaald loket moet vervoegen,aan het begin van mijn loopbaan heb ik dat zelf ook zo moeten ophalen voor mijn werkgever.
Blackviperwoensdag 11 november 2009 @ 07:15
Ach de brief gaat nu naar de directeur
Volgende keer beter
jitzzzzewoensdag 11 november 2009 @ 09:30
Maar waarom?
Luc_Nilis_PSVwoensdag 11 november 2009 @ 10:16
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:59 schreef Blackviper het volgende:
Telfort B.V.
De entree 222, 1101EE Amsterdam Zuidoost

Maar dan rest de vraag ter attentie van wie?
Dit is inderdaad het adres van "ons" hoofdkantoor.
Blackviperwoensdag 11 november 2009 @ 15:43
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:16 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:

[..]

Dit is inderdaad het adres van "ons" hoofdkantoor.
ow nee ... je werkt daar toch niet?
LeeHarveyOswaldwoensdag 11 november 2009 @ 16:02
Hey wat leuk, nog meer mensen die een brief naar Helfort gaan sturen

Ze hebben bij mij onterecht 50 euro geincasseerd
Luc_Nilis_PSVwoensdag 11 november 2009 @ 16:04
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:43 schreef Blackviper het volgende:

[..]

ow nee ... je werkt daar toch niet?
Niet bij het hoofdkantoor, wel bij Telfort.
mazaruwoensdag 11 november 2009 @ 16:12
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:04 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:

[..]

Niet bij het hoofdkantoor, wel bij Telfort.
Heb je het nou druk met al die klachten?
Blackviperwoensdag 11 november 2009 @ 17:08
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey wat leuk, nog meer mensen die een brief naar Helfort gaan sturen

Ze hebben bij mij onterecht 50 euro geincasseerd
ow 50 euro maar;)

eerste keer 84 euro (50 teveel) 2de keer 199 euro en derde keer99 euro..
Stelletje idioten... Laatste 2 heb ik laten storneren
LeeHarveyOswaldwoensdag 11 november 2009 @ 17:19
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:08 schreef Blackviper het volgende:

[..]

ow 50 euro maar;)

eerste keer 84 euro (50 teveel) 2de keer 199 euro en derde keer99 euro..
Stelletje idioten... Laatste 2 heb ik laten storneren
84/50 teveel klinkt bekend. Verhuizing?
LeeHarveyOswaldwoensdag 11 november 2009 @ 17:20
Ik zit trouwens door de jaren heen ook al op enkele honderden euro's denk ik. Als we maanden waarvoor je betaald voor producten, maar ze niet kunt gebruiken meetelt.

En dan hebben we het nog niet eens over de hellpdesk. Die volgens de stem nu maar 1 cent per minuut was. Misschien namen ze daarom wel snel op.
LeeHarveyOswaldwoensdag 11 november 2009 @ 17:21
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:53 schreef Blackviper het volgende:
Mja ik vermoed ook dat ze het dus gewoon niet op gaan halen.. Maar hoe kom ik aan een fatsoenlijk adres?
Dat maakt met aangetekende post niet uit en is het probleem van Telfort. Na verzending mag jij er vanuit gaan dat ze op de hoogte zijn van de inhoud
Luc_Nilis_PSVwoensdag 11 november 2009 @ 17:29
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:12 schreef mazaru het volgende:

[..]

Heb je het nou druk met al die klachten?
Nee.
Peterseliemanwoensdag 11 november 2009 @ 17:47
De grote bedrijven maken over het algemeen gebruik van de brengservice van de TNT Post. Je aangetekende brief wordt tegelijk met de andere post voor het postbusnummer bezorgd. Wel zal er een bevoegd iemand moeten tekenen.
mazaruwoensdag 11 november 2009 @ 17:58
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:29 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:

[..]

Nee.
Nee, je krijgt nooit klachten? Of, nee, je stuurt de klagers gewoon door naar je collega?
Luc_Nilis_PSVwoensdag 11 november 2009 @ 18:00
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:58 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nee, je krijgt nooit klachten? Of, nee, je stuurt de klagers gewoon door naar je collega?
Ja, ik krijg wel eens ooit klachten. Nee ik stuur de klanten niet door naar een directe collega, als ik het in de winkel op kan lossen wordt het daar gedaan.

Maar ik heb het er niet druk mee, gelukkig.
LeeHarveyOswaldwoensdag 11 november 2009 @ 18:07
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:00 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:

[..]

Ja, ik krijg wel eens ooit klachten. Nee ik stuur de klanten niet door naar een directe collega, als ik het in de winkel op kan lossen wordt het daar gedaan.

Maar ik heb het er niet druk mee, gelukkig.

Je kan tegenwoordig met je klachten ook naar de winkel? Dat is dan wel een verbetering. Eerder probeerde Telfort je hoe dan ook te laten mailen. Niet bellen, maar mailen. Waar je hoe dan ook een automatic reply op kreeg. Zelfs als je verwees naar de automatic reply en aangaf dat hier het antwoord niet in stond.
mazaruwoensdag 11 november 2009 @ 18:26
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:00 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:

[..]

Ja, ik krijg wel eens ooit klachten. Nee ik stuur de klanten niet door naar een directe collega, als ik het in de winkel op kan lossen wordt het daar gedaan.

Maar ik heb het er niet druk mee, gelukkig.
Mooi, ik wil namelijk mijn mobiele abonnement opzeggen. En door al die berichten die ik op inet lees, kreeg ik het idee dat dat best nog wel eens lastig zou kunnen worden.
Luc_Nilis_PSVwoensdag 11 november 2009 @ 21:00
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:26 schreef mazaru het volgende:

[..]

Mooi, ik wil namelijk mijn mobiele abonnement opzeggen. En door al die berichten die ik op inet lees, kreeg ik het idee dat dat best nog wel eens lastig zou kunnen worden.
Opzeggen is vrij eenvoudig. Even naar de klantenservice bellen en je contract is opgezegd.
vuilcontainerwoensdag 11 november 2009 @ 21:05
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:

[..]

Opzeggen is vrij eenvoudig. Even naar de klantenservice bellen en je contract is opgezegd.
Dat is zeker je verkoopzinnetje
Blackviperwoensdag 11 november 2009 @ 21:15
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

84/50 teveel klinkt bekend. Verhuizing?
Nee internet bundel erbij aangevraagd.. is schijnbaar te moeilijk..
mazaruwoensdag 11 november 2009 @ 21:39
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:

[..]

Opzeggen is vrij eenvoudig. Even naar de klantenservice bellen en je contract is opgezegd.
En als ik na mijn trouwe clandizie opgezegd heb, hoe groot is dan de kans dat ik gebeld wordt met een hele aantrekkelijke aanbieding door Telfort?
Blackviperwoensdag 11 november 2009 @ 21:55
Kreeg vandaag nog een sms.. We hebben teveel gerekend voor service nummers.. Dit zal worden vergoed op u volgende rekening..

Serieus.. zorg eerst maar dat ik mijn geld terug krijg stelletje faalhazen...
Luc_Nilis_PSVwoensdag 11 november 2009 @ 22:43
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:05 schreef vuilcontainer het volgende:

[..]

Dat is zeker je verkoopzinnetje
Nee.
Maar uit ervaring weet ik wel dat het eenvoudig gaat. Klant mag altijd vanuit onze winkel bellen, kan de klant geen Nederlands dan bellen wij. Opzeggen is binnen 5 minuten gebeurd.
LeeHarveyOswalddonderdag 12 november 2009 @ 09:30
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:55 schreef Blackviper het volgende:
Kreeg vandaag nog een sms.. We hebben teveel gerekend voor service nummers.. Dit zal worden vergoed op u volgende rekening..

Serieus.. zorg eerst maar dat ik mijn geld terug krijg stelletje faalhazen...
Het zal hun eigen servicenummer wel zijn, aangezien de stem in het begin roept dat het "1 cent per minuut" kost, ipv. de ouderwetse 30 cent per minuut. Tegenwoordig gelukkig wel met een max van 15 euro en wat vlotter antwoord. Vroegah nog wel eens anderhalf uur gehangen voor ik iemand te pakken kreeg.
LeeHarveyOswalddonderdag 12 november 2009 @ 09:41
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:43 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:

[..]

Nee.
Maar uit ervaring weet ik wel dat het eenvoudig gaat. Klant mag altijd vanuit onze winkel bellen, kan de klant geen Nederlands dan bellen wij. Opzeggen is binnen 5 minuten gebeurd.
Ik zou zeggen: Neem zelf een Telfort abonnement, en zeg het eens op. Ik gok, Telfort kennende, dat je na je korte gesprekje een berg papier krijgt opgestuurd, na lets say 3 weken, welke je terug stuurt, en je er daarna nooit meer wat van hoort. En dat je dan kan gaan bellen, en te horen krijgt dat ze van niets weten, nooit een formulier gezien hebben, en nooit iemand gesproken hebben.

Of dat je het opzegt en dat er gewoon niets mee gebeurt.

En dat je vervolgens je collega die ik aan de telefoon had te spreken krijgt, die letterlijk zegt "Ik kan hier helemaal niets mee, je moet gewoon betalen en anders sturen wij Intrum Justitia op u af!".

Dat is de regel die ik te horen kreeg van de dame waar ik in mijn topic naar verwees, toen ik aangaf dat haar collega mij terug zou bellen en ik geen overeenkomst had die 50 euro te betalen en zelfs overeen was gekomen dat de verhuizing kosteloos was.
Luc_Nilis_PSVdonderdag 12 november 2009 @ 11:20
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: Neem zelf een Telfort abonnement, en zeg het eens op. Ik gok, Telfort kennende, dat je na je korte gesprekje een berg papier krijgt opgestuurd, na lets say 3 weken, welke je terug stuurt, en je er daarna nooit meer wat van hoort. En dat je dan kan gaan bellen, en te horen krijgt dat ze van niets weten, nooit een formulier gezien hebben, en nooit iemand gesproken hebben.

Toen ik nog niet samenwoonde had ik samen met mijn vriendin 2 telfort abbo's. Toen we eenmaal gingen samenwonen hebben we deze zonder problemen kunnen opzeggen na een kort telefoongesprek. Ik heb geen papieren thuis gestuurd gekregen. Ik werkte destijds ook nog niet voor telfort.

Ook zijn bji mijn vriendin (die nu nog wel telfort heeft) wel eens problemen geweest met een onduidelijke factuur, dit werd na 1 keer bellen keurig opgelost. Ook toen was ik nog geen werknemer van Telfort. Ik kan wel garanderen dat iemand die belt om zijn mobiele abbo op te zeggen dit alleen nog telefonisch kan doen, hierna geen papierwerk of iets dergelijks thuis krijgt.
Chinlessdonderdag 12 november 2009 @ 11:26
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:05 schreef vuilcontainer het volgende:

[..]

Dat is zeker je verkoopzinnetje
Nee daar heeft hij wel gelijk in. Ik kon in sept mijn abbo zo opzeggen. Moest wel klantnr enz doorgeven.
mazarudonderdag 12 november 2009 @ 11:39
Ik heb een abonnement voor mobiel bellen bij hun. Als ik nou opzeg, ben ik dan het beltegoed wat ik nog over heb kwijt?
Salatreldonderdag 12 november 2009 @ 11:49
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:39 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een abonnement voor mobiel bellen bij hun. Als ik nou opzeg, ben ik dan het beltegoed wat ik nog over heb kwijt?
ja
mazarudonderdag 12 november 2009 @ 11:53
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:49 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja
LeeHarveyOswalddonderdag 12 november 2009 @ 11:55
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:

[..]

Toen ik nog niet samenwoonde had ik samen met mijn vriendin 2 telfort abbo's. Toen we eenmaal gingen samenwonen hebben we deze zonder problemen kunnen opzeggen na een kort telefoongesprek. Ik heb geen papieren thuis gestuurd gekregen. Ik werkte destijds ook nog niet voor telfort.

Ook zijn bji mijn vriendin (die nu nog wel telfort heeft) wel eens problemen geweest met een onduidelijke factuur, dit werd na 1 keer bellen keurig opgelost. Ook toen was ik nog geen werknemer van Telfort. Ik kan wel garanderen dat iemand die belt om zijn mobiele abbo op te zeggen dit alleen nog telefonisch kan doen, hierna geen papierwerk of iets dergelijks thuis krijgt.
Dat zou het eerste positieve aan Telfort zijn. Er is geen bedrijf op aarde dat zo het bloed onder mn nagels vandaan weet te halen. Vooral je collega die ik dus van de week aan de lijn had. Die dus constateerde dat een derde en vierde collega van je niets geregistreerd hadden, en toen maar aangaf niets voor mij te kunnen doen. En ging dreigen met Intrum Justitia

Dat Telfort zich in laat met een bedrijf als Intrum Justitia is al heel erg veel zeggend, maar dat ze het ook als pressiemiddel proberen te gebruiken is wel erg sad
Blackviperdonderdag 12 november 2009 @ 12:55
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat zou het eerste positieve aan Telfort zijn. Er is geen bedrijf op aarde dat zo het bloed onder mn nagels vandaan weet te halen. Vooral je collega die ik dus van de week aan de lijn had. Die dus constateerde dat een derde en vierde collega van je niets geregistreerd hadden, en toen maar aangaf niets voor mij te kunnen doen. En ging dreigen met Intrum Justitia

Dat Telfort zich in laat met een bedrijf als Intrum Justitia is al heel erg veel zeggend, maar dat ze het ook als pressiemiddel proberen te gebruiken is wel erg sad
Toen ik die brief kreeg nadat ik had gestorneerd werd dat ook tegen mij gezegd aan de telefoon Ik moest toen lachent en zei dat ik die kerel vanzelf wel zag verschijnen en dat het toch echt geen zin heeft.
WebHawkjuhdonderdag 12 november 2009 @ 13:28
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:05 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dat is BS hoor; je kunt prima een aangetekend stuk naar een postbus sturen. De ontvanger vindt een briefje in de postbus, meldt zich daarmee bij de balie, identificeert zich, tekent en neemt het stuk in ontvangst.

Ik ben het levende bewijs, want ik haal regelmatig aangetekende stukken op bij onze postbussen
Heeft FOK! postbussen?
JJdJ1984vrijdag 13 november 2009 @ 08:09
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:28 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Heeft FOK! postbussen?
Gehad, en ik kan alleen maar bevestigen dat het zo is want ik haalde hem leeg
Blackvipervrijdag 13 november 2009 @ 09:18
Wil je een aangetekende brief naar fok sturen?