Aangetekende brief moet voor getekend worden voor ontvangst, kan dus nooit naar een postbus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:48 schreef Blackviper het volgende:
Wie weet waar je een aangetekende brief naar telfort toe kan sturen?
Telfort B.V. Postbus 23079 1100 DN Amsterdam Zuidoost kan toch niet? Je kan geen aangetekende brief naar een postbus sturen?
Ik wou zeggen KvK, maar ik ben te laat zie ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:53 schreef Blackviper het volgende:
Mja ik vermoed ook dat ze het dus gewoon niet op gaan halen.. Maar hoe kom ik aan een fatsoenlijk adres?
Is dat niet een beetje gek omdat naar hem te sturen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef vuilcontainer het volgende:
http://www.telfort.nl/over/organisatie/directie/
Marco Visser moet je hebben
Dat is BS hoor; je kunt prima een aangetekend stuk naar een postbus sturen. De ontvanger vindt een briefje in de postbus, meldt zich daarmee bij de balie, identificeert zich, tekent en neemt het stuk in ontvangst.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Sakura het volgende:
Aangetekende brief moet voor getekend worden voor ontvangst, kan dus nooit naar een postbus.
Dit is inderdaad het adres van "ons" hoofdkantoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:59 schreef Blackviper het volgende:
Telfort B.V.
De entree 222, 1101EE Amsterdam Zuidoost
Maar dan rest de vraag ter attentie van wie?
ow nee ... je werkt daar toch niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:16 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het adres van "ons" hoofdkantoor.
Niet bij het hoofdkantoor, wel bij Telfort.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:43 schreef Blackviper het volgende:
[..]
ow nee ... je werkt daar toch niet?
Heb je het nou druk met al die klachten?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:04 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Niet bij het hoofdkantoor, wel bij Telfort.
ow 50 euro maar;)quote:Op woensdag 11 november 2009 16:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey wat leuk, nog meer mensen die een brief naar Helfort gaan sturen![]()
Ze hebben bij mij onterecht 50 euro geincasseerd
84/50 teveel klinkt bekend. Verhuizing?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:08 schreef Blackviper het volgende:
[..]
ow 50 euro maar;)
eerste keer 84 euro (50 teveel) 2de keer 199 euro en derde keer99 euro..
Stelletje idioten... Laatste 2 heb ik laten storneren
Dat maakt met aangetekende post niet uit en is het probleem van Telfort. Na verzending mag jij er vanuit gaan dat ze op de hoogte zijn van de inhoudquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:53 schreef Blackviper het volgende:
Mja ik vermoed ook dat ze het dus gewoon niet op gaan halen.. Maar hoe kom ik aan een fatsoenlijk adres?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |