Aangetekende brief moet voor getekend worden voor ontvangst, kan dus nooit naar een postbus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:48 schreef Blackviper het volgende:
Wie weet waar je een aangetekende brief naar telfort toe kan sturen?
Telfort B.V. Postbus 23079 1100 DN Amsterdam Zuidoost kan toch niet? Je kan geen aangetekende brief naar een postbus sturen?
Ik wou zeggen KvK, maar ik ben te laat zie ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:53 schreef Blackviper het volgende:
Mja ik vermoed ook dat ze het dus gewoon niet op gaan halen.. Maar hoe kom ik aan een fatsoenlijk adres?
Is dat niet een beetje gek omdat naar hem te sturen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef vuilcontainer het volgende:
http://www.telfort.nl/over/organisatie/directie/
Marco Visser moet je hebben
Dat is BS hoor; je kunt prima een aangetekend stuk naar een postbus sturen. De ontvanger vindt een briefje in de postbus, meldt zich daarmee bij de balie, identificeert zich, tekent en neemt het stuk in ontvangst.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Sakura het volgende:
Aangetekende brief moet voor getekend worden voor ontvangst, kan dus nooit naar een postbus.
Dit is inderdaad het adres van "ons" hoofdkantoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:59 schreef Blackviper het volgende:
Telfort B.V.
De entree 222, 1101EE Amsterdam Zuidoost
Maar dan rest de vraag ter attentie van wie?
ow nee ... je werkt daar toch niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:16 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het adres van "ons" hoofdkantoor.
Niet bij het hoofdkantoor, wel bij Telfort.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:43 schreef Blackviper het volgende:
[..]
ow nee ... je werkt daar toch niet?
Heb je het nou druk met al die klachten?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:04 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Niet bij het hoofdkantoor, wel bij Telfort.
ow 50 euro maar;)quote:Op woensdag 11 november 2009 16:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey wat leuk, nog meer mensen die een brief naar Helfort gaan sturen![]()
Ze hebben bij mij onterecht 50 euro geincasseerd
84/50 teveel klinkt bekend. Verhuizing?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:08 schreef Blackviper het volgende:
[..]
ow 50 euro maar;)
eerste keer 84 euro (50 teveel) 2de keer 199 euro en derde keer99 euro..
Stelletje idioten... Laatste 2 heb ik laten storneren
Dat maakt met aangetekende post niet uit en is het probleem van Telfort. Na verzending mag jij er vanuit gaan dat ze op de hoogte zijn van de inhoudquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:53 schreef Blackviper het volgende:
Mja ik vermoed ook dat ze het dus gewoon niet op gaan halen.. Maar hoe kom ik aan een fatsoenlijk adres?
Nee.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je het nou druk met al die klachten?
Nee, je krijgt nooit klachten? Of, nee, je stuurt de klagers gewoon door naar je collega?quote:
Ja, ik krijg wel eens ooit klachten. Nee ik stuur de klanten niet door naar een directe collega, als ik het in de winkel op kan lossen wordt het daar gedaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, je krijgt nooit klachten? Of, nee, je stuurt de klagers gewoon door naar je collega?
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:00 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Ja, ik krijg wel eens ooit klachten. Nee ik stuur de klanten niet door naar een directe collega, als ik het in de winkel op kan lossen wordt het daar gedaan.
Maar ik heb het er niet druk mee, gelukkig.
Mooi, ik wil namelijk mijn mobiele abonnement opzeggen. En door al die berichten die ik op inet lees, kreeg ik het idee dat dat best nog wel eens lastig zou kunnen worden.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:00 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Ja, ik krijg wel eens ooit klachten. Nee ik stuur de klanten niet door naar een directe collega, als ik het in de winkel op kan lossen wordt het daar gedaan.
Maar ik heb het er niet druk mee, gelukkig.
Opzeggen is vrij eenvoudig. Even naar de klantenservice bellen en je contract is opgezegd.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mooi, ik wil namelijk mijn mobiele abonnement opzeggen. En door al die berichten die ik op inet lees, kreeg ik het idee dat dat best nog wel eens lastig zou kunnen worden.
Dat is zeker je verkoopzinnetjequote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Opzeggen is vrij eenvoudig. Even naar de klantenservice bellen en je contract is opgezegd.
Nee internet bundel erbij aangevraagd.. is schijnbaar te moeilijk..quote:Op woensdag 11 november 2009 17:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
84/50 teveel klinkt bekend. Verhuizing?
En als ik na mijn trouwe clandizie opgezegd heb, hoe groot is dan de kans dat ik gebeld wordt met een hele aantrekkelijke aanbieding door Telfort?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Opzeggen is vrij eenvoudig. Even naar de klantenservice bellen en je contract is opgezegd.
Nee.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:05 schreef vuilcontainer het volgende:
[..]
Dat is zeker je verkoopzinnetje
Het zal hun eigen servicenummer wel zijn, aangezien de stem in het begin roept dat het "1 cent per minuut" kost, ipv. de ouderwetse 30 cent per minuut. Tegenwoordig gelukkig wel met een max van 15 euro en wat vlotter antwoord. Vroegah nog wel eens anderhalf uur gehangen voor ik iemand te pakken kreeg.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:55 schreef Blackviper het volgende:
Kreeg vandaag nog een sms.. We hebben teveel gerekend voor service nummers.. Dit zal worden vergoed op u volgende rekening..
Serieus.. zorg eerst maar dat ik mijn geld terug krijg stelletje faalhazen...
Ik zou zeggen: Neem zelf een Telfort abonnement, en zeg het eens op. Ik gok, Telfort kennende, dat je na je korte gesprekje een berg papier krijgt opgestuurd, na lets say 3 weken, welke je terug stuurt, en je er daarna nooit meer wat van hoort. En dat je dan kan gaan bellen, en te horen krijgt dat ze van niets weten, nooit een formulier gezien hebben, en nooit iemand gesproken hebben.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:43 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Nee.
Maar uit ervaring weet ik wel dat het eenvoudig gaat. Klant mag altijd vanuit onze winkel bellen, kan de klant geen Nederlands dan bellen wij. Opzeggen is binnen 5 minuten gebeurd.
Toen ik nog niet samenwoonde had ik samen met mijn vriendin 2 telfort abbo's. Toen we eenmaal gingen samenwonen hebben we deze zonder problemen kunnen opzeggen na een kort telefoongesprek. Ik heb geen papieren thuis gestuurd gekregen. Ik werkte destijds ook nog niet voor telfort.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Neem zelf een Telfort abonnement, en zeg het eens op. Ik gok, Telfort kennende, dat je na je korte gesprekje een berg papier krijgt opgestuurd, na lets say 3 weken, welke je terug stuurt, en je er daarna nooit meer wat van hoort. En dat je dan kan gaan bellen, en te horen krijgt dat ze van niets weten, nooit een formulier gezien hebben, en nooit iemand gesproken hebben.
Nee daar heeft hij wel gelijk in. Ik kon in sept mijn abbo zo opzeggen. Moest wel klantnr enz doorgeven.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:05 schreef vuilcontainer het volgende:
[..]
Dat is zeker je verkoopzinnetje
jaquote:Op donderdag 12 november 2009 11:39 schreef mazaru het volgende:
Ik heb een abonnement voor mobiel bellen bij hun. Als ik nou opzeg, ben ik dan het beltegoed wat ik nog over heb kwijt?
Dat zou het eerste positieve aan Telfort zijn. Er is geen bedrijf op aarde dat zo het bloed onder mn nagels vandaan weet te halen. Vooral je collega die ik dus van de week aan de lijn had. Die dus constateerde dat een derde en vierde collega van je niets geregistreerd hadden, en toen maar aangaf niets voor mij te kunnen doen. En ging dreigen met Intrum Justitiaquote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Toen ik nog niet samenwoonde had ik samen met mijn vriendin 2 telfort abbo's. Toen we eenmaal gingen samenwonen hebben we deze zonder problemen kunnen opzeggen na een kort telefoongesprek. Ik heb geen papieren thuis gestuurd gekregen. Ik werkte destijds ook nog niet voor telfort.
Ook zijn bji mijn vriendin (die nu nog wel telfort heeft) wel eens problemen geweest met een onduidelijke factuur, dit werd na 1 keer bellen keurig opgelost. Ook toen was ik nog geen werknemer van Telfort. Ik kan wel garanderen dat iemand die belt om zijn mobiele abbo op te zeggen dit alleen nog telefonisch kan doen, hierna geen papierwerk of iets dergelijks thuis krijgt.
Toen ik die brief kreeg nadat ik had gestorneerd werd dat ook tegen mij gezegd aan de telefoonquote:Op donderdag 12 november 2009 11:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat zou het eerste positieve aan Telfort zijn. Er is geen bedrijf op aarde dat zo het bloed onder mn nagels vandaan weet te halen. Vooral je collega die ik dus van de week aan de lijn had. Die dus constateerde dat een derde en vierde collega van je niets geregistreerd hadden, en toen maar aangaf niets voor mij te kunnen doen. En ging dreigen met Intrum Justitia![]()
Dat Telfort zich in laat met een bedrijf als Intrum Justitia is al heel erg veel zeggend, maar dat ze het ook als pressiemiddel proberen te gebruiken is wel erg sad
Heeft FOK! postbussen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is BS hoor; je kunt prima een aangetekend stuk naar een postbus sturen. De ontvanger vindt een briefje in de postbus, meldt zich daarmee bij de balie, identificeert zich, tekent en neemt het stuk in ontvangst.
Ik ben het levende bewijs, want ik haal regelmatig aangetekende stukken op bij onze postbussen
Gehad, en ik kan alleen maar bevestigen dat het zo is want ik haalde hem leegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |