Ik denk ook niet dat 1 van deze heren wakker zal hebben gelegen van een gemiste bal. Voor mij vallen ze onder het type dat lak heeft aan alles en iedereen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sepp Maier, Bruce Grobbelaar en Hiquita waren spassvogels maar wel wereldtop.
Volgens mij hebben Vink en Van Der Sar het ook eens opzichtig met elkaar aan de stok gehad, Ajax-Auxerre dacht ik. Als je dan als beginnende keeper (Van Der Sar) niet sterk in je schoenen staat, kan het alweer heel snel over zijn met je carriere.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:41 schreef ShevaJB het volgende:
Hij had de Boer een grote bitchslap moeten geven met z'n keepershandschoen, ipv zielig te doen. Als voetballer moet je mentaal gewoon sterk zijn.
Grote bullshit. Ookal is het Robert Enke een man waar een tragisch lot aan verbonden was; in het veld wordt van alles geroepen, geschreeuwd en gescholden. Vernedering is geen uitzondering. Dat is van amateurniveau tot aan de professionals. Een deel van de professionaliteit is dit te accepteren. Het is onlosmakelijk verbonden met de (macho) voetbalwereld.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:41 schreef ShevaJB het volgende:
Hij had de Boer een grote bitchslap moeten geven met z'n keepershandschoen, ipv zielig te doen. Als voetballer moet je mentaal gewoon sterk zijn.
Dit direct in verband met zijn dood brengen is vooral goedkope sensatiezucht.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef ShevaJB het volgende:
Wel raar dat de Boer genoemd wordt daar, alsof hij ergens indirect mede schuldig is aan Enke's dood. Hij is dan wel een lompe boer, maar zoiets had hij natuurlijk nooit gewild.
Er is dan ook niemand die dit (direct) in verband brengt met de dood van Enke. De faalangst (waar zijn depressie uit voortkwam) heeft hij zelf ontwikkeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit direct in verband met zijn dood brengen is vooral goedkope sensatiezucht.
Wat is er schandalig aan? De Boer was destijds reserve-aanvoerder bij Barcelona. Lijkt me vrij logisch dat ook hij in het boek wordt genoemd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:36 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het zelfs schandalig Frank de Boer hier bij te betrekken.
Ja hij was niet welkom bij de crematie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:11 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Wat is er schandalig aan? De Boer was destijds reserve-aanvoerder bij Barcelona. Lijkt me vrij logisch dat ook hij in het boek wordt genoemd.
Wow, dat is behoorlijk direct inderdaad. Zoals eerder gezegd tijdens de betreffende bekerwedstrijd ging hij blijkbaar tegen iedereen tekeer. Dan heeft dat of een onuitwisbare indruk gemaakt, of er is meer voorgevallen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hij was niet welkom bij de crematie.
Wat zegt dat volgens jou?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hij was niet welkom bij de crematie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |