Ik nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:01 schreef Rookert het volgende:
Heeft iedereen hier tentamens ofzo?
Oja, ik wel
Als ik op mijn mobiel op FOK! kijk moet ik eerst een half uur scrollen voor ik er voorbij ben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn OP, wat doe je?
Ik geloof helemaal niet dat dat de reden is.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:11 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Als ik op mijn mobiel op FOK! kijk moet ik eerst een half uur scrollen voor ik er voorbij ben.
Ik ga trainen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niet dat dat de reden is.
Ik ook, maar weet niet wat ik nog moeten lerenquote:
Digitale ijsjes zijn niet te eten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als je je tentamens haalt krijg je een ijsje, lol.
Hoezo? Gewoon omdat ik lief ben.
Wie heeft het over digitaal? hihi'quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Digitale ijsjes zijn niet te eten.
ICT was computerrijbewijs toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Overmorgen tentamen ICT. Dat valt dus wel mee, maar drie dagen d'rna tentamen wiskunde
. Dan methodology, OB of IiB... Leuk drie boeken van 600 pagina's per stuk uit je hoofd lezen....
Hhahah terecht. Food makes happyquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:30 schreef Rookert het volgende:
Tentamens![]()
IJs...ik zat laatst naast een ongelooflijk dik wijf in een 2-zitter in de trein, het was 5 graden en zij zit een bak calorieën leeg te schrapen![]()
Morgen tentamen staats-en bestuursrecht
Nee, wij moeten wel wat moeilijkere dingen leren. Nou ja, moeilijk, het is vooral moeilijk voor de meiden uit mijn jaar die amper weten hoe je iets in Word kan onderlijnen. voor mij is het vooral herhaling vna de middelbare school, een beetje HTML, Acess, Excel en Virtual Basic.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
ICT was computerrijbewijs toch?
Ik zit met 500 pagina's per vak en 10 weken stof denk ik op soort zelfde niveau
Alleen als ik het eet, swirls is namelijk wel lekker (in de zomer!)quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hhahah terecht. Food makes happy
Wat lach je me nou uitquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wie heeft het over digitaal? hihi'
Heb altijd ruzie met Excel, deden we ook weinig mee op school, ICT/Informatiekunde hadden we niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, wij moeten wel wat moeilijkere dingen leren. Nou ja, moeilijk, het is vooral moeilijk voor de meiden uit mijn jaar die amper weten hoe je iets in Word kan onderlijnen. voor mij is het vooral herhaling vna de middelbare school, een beetje HTML, Acess, Excel en Virtual Basic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |