abonnement Unibet Coolblue
pi_74670135
die naam van de clone Dionaea 'Akai ryu' is ook wel leuk
betekent Rode draak in het japans
**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
pi_74680230
ik kreeg vandaag ongeveer 1000 sarracenia zaden binnen
allemaal natuurlijk bestoven, allemaal hybriden met purpurea erin, ga ik volgend jaar eens zaaien en kijken of er wat leuks tussen zit....
nu nog ff 100 hectare land vinden
**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
  Designer vrijdag 13 november 2009 @ 22:00:34 #103
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_74680402
🐙
pi_74694889
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:55 schreef tubacloud het volgende:
ik kreeg vandaag ongeveer 1000 sarracenia zaden binnen
allemaal natuurlijk bestoven, allemaal hybriden met purpurea erin, ga ik volgend jaar eens zaaien en kijken of er wat leuks tussen zit....
nu nog ff 100 hectare land vinden
ah joh, 100 hectare...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 14 november 2009 @ 22:29:40 #105
74056 crew  ToT
pi_74707373
Nieuwe Venus Vliegenvanger gekocht en een Nephentes hybride!

Edit: Kut, 1 kelk heeft de reis niet overleefd!
pi_74715221
eindelijk tijd om de foto's te uploaden van Davey Jones en Sweeney Tod, ze zijn ziekjes zals je ziet, de blaadjes worden bruin







ik zal nog even een foto van Schnappie maken, het gaat best wel goed met hem En de andere vlieg-eters doen het ook heel goed eigenlijk
pi_74715563
die komen daar wel overheen
staan ze in de volle zon?
**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
pi_74715615
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:19 schreef tubacloud het volgende:
die komen daar wel overheen
staan ze in de volle zon?
welke zon

edit
; laat die foto van Schnappie maar even zitten...ik zag weer twee dikke luizen erop zitten. En dat terwijl hij twee dagen onder water heeft gestaan met drijvende knoflookjes erin ik ga m denk ik uit zn potje halen, afspoelen, en in de koelkast bewaren tot het lente is.

[ Bericht 27% gewijzigd door muisje-eliza op 15-11-2009 14:30:03 ]
  Designer zondag 15 november 2009 @ 15:38:10 #109
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_74717225
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:22 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

welke zon

edit
; laat die foto van Schnappie maar even zitten...ik zag weer twee dikke luizen erop zitten. En dat terwijl hij twee dagen onder water heeft gestaan met drijvende knoflookjes erin ik ga m denk ik uit zn potje halen, afspoelen, en in de koelkast bewaren tot het lente is.
gewoon nog een keer onderwater dumpen, eitjes kunnen tegen water, dus als die uitkomen heb je dus weer zoals nu weer nieuwe luizen

maar dat zullen er steeds minder worden als je ze verzuipt voor ze eitjes kunnen leggen
🐙
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 15 november 2009 @ 16:51:54 #110
74056 crew  ToT
pi_74718460
Ik heb mijn kroost ff verpot! Ik zal binnenkort wel foto'tjes maken!

Edit: Ow, enne: Intratuin heeft gewoon turfstrooisel in zakken van 10 liter, voor 3 euro!
Zakje brekerzand voor 2 euro er bij en een zakje sphagnum kun je ook daar gewoon vinden.
  Designer zondag 15 november 2009 @ 18:16:03 #111
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_74720788
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:04 schreef muisje-eliza het volgende:
eindelijk tijd om de foto's te uploaden van Davey Jones en Sweeney Tod, ze zijn ziekjes zals je ziet, de blaadjes worden bruin
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


ik zal nog even een foto van Schnappie maken, het gaat best wel goed met hem En de andere vlieg-eters doen het ook heel goed eigenlijk
de mijne zien er ook zo uit, zonder bruin dan, maar waar zijn de kleverige druppels
🐙
pi_74723016
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:16 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

de mijne zien er ook zo uit, zonder bruin dan, maar waar zijn de kleverige druppels
jah die zijn hier ook weg

Ik weet niet op ik Schnappie voor een derde keer onder water moet zetten, hij heeft al veel meegemaakt, en is niet echt fit meer. Ik denk toch dat ik m helemaal ga uitspoelen en in de koelkast ga leggen voor betere tijden. Ik weet alleen nog niet hoe.
Moet ik m helemaal kaal maken en de blaadjes eraf en dan op een schoteltje leggen, of moet er nog wat spagnum bij, moet ie in een afgesloten bakje, of mag ie ook in een boterhamzakje (open of dicht)
iemand ervaring mee?
pi_74731588
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:22 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

welke zon

edit
; laat die foto van Schnappie maar even zitten...ik zag weer twee dikke luizen erop zitten. En dat terwijl hij twee dagen onder water heeft gestaan met drijvende knoflookjes erin ik ga m denk ik uit zn potje halen, afspoelen, en in de koelkast bewaren tot het lente is.
laat ik de vraag zo stellen: staan ze bij een raam op het zuiden?
en hoe koud/warm staan ze?
**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
  Designer maandag 16 november 2009 @ 16:06:28 #114
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_74750704
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:24 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

jah die zijn hier ook weg

Ik weet niet op ik Schnappie voor een derde keer onder water moet zetten, hij heeft al veel meegemaakt, en is niet echt fit meer. Ik denk toch dat ik m helemaal ga uitspoelen en in de koelkast ga leggen voor betere tijden. Ik weet alleen nog niet hoe.
Moet ik m helemaal kaal maken en de blaadjes eraf en dan op een schoteltje leggen, of moet er nog wat spagnum bij, moet ie in een afgesloten bakje, of mag ie ook in een boterhamzakje (open of dicht)
iemand ervaring mee?
tubaclaud ziet eruit alsof hij eerder plantjes gezien heeft, dus
🐙
pi_74750787
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:17 schreef tubacloud het volgende:

[..]

laat ik de vraag zo stellen: staan ze bij een raam op het zuiden?
en hoe koud/warm staan ze?
neeh ze hebben geen direct zonlicht op dit moment. en ze staan op "kamertemperatuur"
pi_74754887
Ik liep net op de bloemenmarkt in Amsterdam, met mn moeder... allemaal vleesetende plantjes! Ook drosera die ik nog niet heb en vliegenvangers die je nog op moet kweken... Maar mn moeder was mee... die zegt dan heel slim; kijk nou eerst wat er in je kast past en hoe het met deze gaat... Ze heeft helemaal gelijk enzo, MAAR IK WIL ZE ZO GRAAG!!!!

echt hele mooie drosera, leek een beetje op deze:



J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_74755674
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik liep net op de bloemenmarkt in Amsterdam, met mn moeder... allemaal vleesetende plantjes! Ook drosera die ik nog niet heb en vliegenvangers die je nog op moet kweken... Maar mn moeder was mee... die zegt dan heel slim; kijk nou eerst wat er in je kast past en hoe het met deze gaat... Ze heeft helemaal gelijk enzo, MAAR IK WIL ZE ZO GRAAG!!!!

echt hele mooie drosera, leek een beetje op deze:

[ afbeelding ]


en die heb je niet gekocht? waar is die bloemetjes markt?
  Designer maandag 16 november 2009 @ 19:02:15 #118
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_74756517
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:36 schreef muisje-eliza het volgende:

[..]

en die heb je niet gekocht? waar is die bloemetjes markt?
inderdaad, waar woon jij
🐙
pi_74757029
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:02 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

inderdaad, waar woon jij
ho ho, ongeveer zo he... niet precies... maar in Amsterdam dus... bij de Munt de gracht over, en dan rechts en daar staan heel veel bloemenkraampjes en daar dus. En ik ga donderdag lekker terug om m toch te halen want dan is mn moeder niet mee (ik ben een moederskindje ja...)
Dan staat mn vitrinekast ook als het goed is, dus dan weet ik of ie past...

En ik werk alleen in Amsterdam, ik woon er niet...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Designer maandag 16 november 2009 @ 21:55:44 #120
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_74763844
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ho ho, ongeveer zo he... niet precies... maar in Amsterdam dus... bij de Munt de gracht over, en dan rechts en daar staan heel veel bloemenkraampjes en daar dus. En ik ga donderdag lekker terug om m toch te halen want dan is mn moeder niet mee (ik ben een moederskindje ja...)
Dan staat mn vitrinekast ook als het goed is, dus dan weet ik of ie past...

En ik werk alleen in Amsterdam, ik woon er niet...
dat is waar ik Omnomnom heb gekocht waarom heb ik deze gemist dan

nja, volgende keer maar eens kijken
🐙
pi_74770068
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:55 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

dat is waar ik Omnomnom heb gekocht waarom heb ik deze gemist dan

nja, volgende keer maar eens kijken
Woon je in Amsterdam dan? Waag het niet om voor donderdag snel al die plantjes weg te kapen he!!!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Designer dinsdag 17 november 2009 @ 00:36:07 #122
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_74770245
nee, ik kom er alleen graag

alleen niet vaak want het is een kilometertje of 90 verderop
🐙
pi_74814135
* Hap!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 18 november 2009 @ 14:11:02 #124
74056 crew  ToT
pi_74815616
Zo, ben nu deuren aan het schilderen, daar komen echt idioot veel zeer grote dikke bromvliegen op af!
Al mijn vleesetende plantjes (alle 5) zitten nu dit tevreden met een dik buikje boertjes te laten!
pi_74816586
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef ToT het volgende:
Zo, ben nu deuren aan het schilderen, daar komen echt idioot veel zeer grote dikke bromvliegen op af!
Al mijn vleesetende plantjes (alle 5) zitten nu dit tevreden met een dik buikje boertjes te laten!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')