40 dagen zonder, nee, dan zou ik gek worden.quote:Op zondag 15 november 2009 00:56 schreef Schenkstroop het volgende:
@erodome: hoe vaak per week heb jij sex. zou jij 40 dagen zonder kunnen?
jij kan ook goed anaalyseren!quote:Op woensdag 11 november 2009 01:44 schreef noujawieweet het volgende:
Ik denk dat weinig meisjes problemen hebben met een vinger in de kut + aarsIn ieder geval, als ik zo mijn eigen ervaringen analiseer!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:04 schreef wiek14 het volgende:
Ik vind het wel ab-so-luut geil en dan vooral als je echt super geil bent!![]()
Je moet natuurlijk niet zomaar ff je vinger der in proppen wanneer 't jou uitkomt he!![]()
En ook niet zonder dat je zoiets hebt van: oh oke ze vind het wel oké, probeer een beetje uit door afentoe met je vinger langs haar anus af te gaan zou ik zeggen, zo is 't bij mij ook gegaan en heb to-taal niet geprotestreerd! hahaha![]()
'k ben er dus een ab-so-luute voorstander van
nee dat nu ook weer nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Jij fapt zeker ook op 2girls1cup ofniet![]()
![]()
Og, van één finger naar 1cup, die link leg je wel heeel snelquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Jij fapt zeker ook op 2girls1cup ofniet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:04 schreef wiek14 het volgende:
Je moet natuurlijk niet zomaar ff je vinger der in proppen wanneer 't jou uitkomt he!![]()
En ook niet zonder dat je zoiets hebt van: oh oke ze vind het wel oké, probeer een beetje uit door afentoe met je vinger langs haar anus af te gaan zou ik zeggen, zo is 't bij mij ook gegaan en heb to-taal niet geprotestreerd! hahaha![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja niet als je net een ons rosbief bestelt bij de slager.
Ben het d'r wel mee eensquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:04 schreef wiek14 het volgende:
Hands over lubquote:Op zondag 6 december 2009 20:28 schreef engerling het volgende:
Ik heb het net nagevraagd.
Ze vind het alleen lekker als ze al supergeil is.
Als ze (nog) niet geil (of geil genoeg is) vind ze het een beetje vervelend.
leuk details: ze zei dat ze het alleen lekker vind in combinatie met "pussy-work"
enne....ze gaf trouwens direct antwoord!!
Tsja, ijs is lastig om te ontdooien !?quote:
veel mensen en vooral vrouwen prefereren het,quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:19 schreef Diieliieke het volgende:
Hahahahahaha! Je zou maar een vinger in je kont krijgen zeg.
Gekke mensen.
Bron?quote:Op woensdag 16 december 2009 01:04 schreef janet69 het volgende:
Ik vind het lekker als voorspel voor anale sex. Bijna 48% van de vrouwen doen hieraan, dus gewoon doorzoeken tot je iemand vindt het het lekker vindt.
Bijna 48 procent zelfs. Wat is dat? 46, 47 of toch 47,687 procent?quote:Op woensdag 16 december 2009 01:04 schreef janet69 het volgende:
Bijna 48% van de vrouwen doen hieraan
Wauw wat veel! Maar bedoelen ze dan echt assfucking of telt een vinger erin ook als anale seks?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:24 schreef WebbySP het volgende:
Er stond mij ook iets bij van rond de 48%.....
ff zoeken....
bron: http://www.nu.nl/lifestyl(...)eft-anale-seks-.html
Vrouwen hebben geen prostaat..quote:Op woensdag 16 december 2009 12:04 schreef jongegast het volgende:
Met anaal stimuleer je de prostaat. Het is dus zaak tegelijkertijd ook de vagina te strelen want anders komt je lover niet klaar. Ik weet het want als ik moet peopen en het gevoel negeer maar wel ga masturberen kom ik sneller klaar.
Idd.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen prostaat..
Hypocriet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:44 schreef Tinky5 het volgende:
Vinger in een kont is .... VRESELIJK ( en ik ben een vrouw)...
Maar of de rest van Nederland een vinger in hun poepert wil.... I don't know...![]()
Het is een grote turn off in bed en denk maar niet dat ik dat bij iemand anders ga doen...![]()
Anale sex kan wel
quote:
Ah dan ben ik niet de enige.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:47 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een raar stukje, snap er nog steeds weinig van eigenlijk.
Yeah ook spijt.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil dit topic niet meer steeds in mn AT hebben
Ik vind de TT echt TE erg
Het motto 'lekker gek doen moet kunnen' rechtvaardigt niet dat je je tengel in de anus van dat arme meisje steekt.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wordt hier gewoon prima gevonden door mn vriendin, mits zoals al vaker gezegd beetje opgebouwd en er wel voor in de stemming is. Ook inderdaad mooi als opbouw naar anale seks:)
niks mis mee, je moet een beetje gek doen:P. Seks is toch vies;)
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:16 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het motto 'lekker gek doen moet kunnen' rechtvaardigt niet dat je je tengel in de anus van dat arme meisje steekt.
P.S. .:P:P:P:P;););););)
Ja, vies hè...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil dit topic niet meer steeds in mn AT hebben
Ik vind de TT echt TE erg
Dat 48% van de Viva-lezeressen aan anale sex doet, wil nog niet zeggen dat 48% van de vrouwen aan anale sex doet. Het is niet bepaald een random steekproef. Als je diezelfde vragen stelt aan vrouwen die het Gereformeerd Dagblad lezen, zul je hele andere resultaten krijgen. Onderzoekje van niks dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:24 schreef WebbySP het volgende:
Er stond mij ook iets bij van rond de 48%.....
ff zoeken....
bron: http://www.nu.nl/lifestyl(...)eft-anale-seks-.html
Amen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:18 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Dat 48% van de Viva-lezeressen aan anale sex doet, wil nog niet zeggen dat 48% van de vrouwen aan anale sex doet. Het is niet bepaald een random steekproef. Als je diezelfde vragen stelt aan vrouwen die het Gereformeerd Dagblad lezen, zul je hele andere resultaten krijgen. Onderzoekje van niks dus.
Opzich wel ja.quote:
En dan zul je zien, anoniem onderzoek, en blijkt 78% van de lezeressen van het GD het te doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:18 schreef thingamajig het volgende:
[..]
Dat 48% van de Viva-lezeressen aan anale sex doet, wil nog niet zeggen dat 48% van de vrouwen aan anale sex doet. Het is niet bepaald een random steekproef. Als je diezelfde vragen stelt aan vrouwen die het Gereformeerd Dagblad lezen, zul je hele andere resultaten krijgen. Onderzoekje van niks dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |