omg homo jij vindt het soms okéquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb- geloof ik- al hier ergens geantwoord.
Ja, gay van mij hé...quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
omg homo jij vindt het soms oké!!!
Ik vind het ook niks.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:59 schreef griekjeee het volgende:
Zeg Siniti, wat vind jij ervan dan?
Hoezo 'ook'.quote:
Ik had net de volgende reactie gelezenquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 01:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Ontopic of wegwezen.
Ik vind het niks, TS.
Oh.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik had net de volgende reactie gelezen
[..]
Precies, zarGon: wat vind jij er nu eigenlijk van?quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:05 schreef zarGon het volgende:
Om er iets van te vinden moet je het eerst een keer geprobeerd hebben, toch?
Jij hebt het vast ook wel eens geprobeerdquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:05 schreef zarGon het volgende:
Om er iets van te vinden moet je het eerst een keer geprobeerd hebben, toch?
Nou, nooit geprobeerd. Alhoewel, ik krijg er wel een stijve van tijdens het poepen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Precies, zarGon: wat vind jij er nu eigenlijk van?
Ik geloof je, treed niet in detail aub.quote:
Whehe.quote:Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef BobLeSponge het volgende:
Als je een unibrauw wil moet je met WC papier tussen je wenkbrauwen wrijven. Dat werkt bij je reet ook.
Doe dat liever niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik geloof je, treed niet in detail aub.
Zeg eh, Adolecens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |