Ik geef wel!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:14 schreef Lano het volgende:
Wees blij dat je vrienden hebt die om je geven, je bent een van de weinige fokkers
uhuh busted!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik Meredith van Greys anatomy (is er nu op)
ik zapte er langs hoor ik kijk erniet naar!!!!!
Oehhh...doe je wel voorzichtig?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Moh das best wel een Milf jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik dus niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Jullie zullen het vast wel herkennen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb mijn voorhuid als beschadigd aan het fappen op je fobo
quote:
True that!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:45 schreef JohnDDD het volgende:
God ja ik heb zo'n hekel aan mensen (vooral van middelbare leeftijd) die doen alsof vliegen iets levensgevaarlijks is. Vliegen is het veiligste wat er is. Volgens mij is de kans veel groter dat ik hier in huis doodga doordat ik van de trap val of door koolmonoxidevergiftiging dan dat mijn vliegtuig neerstort.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]!
[..]
True that!. Als voorbeeld auto rijden dat gevaarlijker is, een vriend van me was onderweg met de auto stort er ineens een vliegtuig zo op z'n auto. Morsdood natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]!
[..]
True that!. Als voorbeeld auto rijden dat gevaarlijker is, een vriend van me was onderweg met de auto stort er ineens een vliegtuig zo op z'n auto. Morsdood natuurlijk.
Een Irritatie100 Fantopic.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ga ik even eten, is mijn topic ineens volgebaggerd met mensen die geven
Wat is dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |