Dat weet ik niet. Zou ik moeten navragen, maar zo diep wil ik er niet induiken. Klant vertelde het me vorige week en ik was gewoon benieuwd wat je als leverancier nog voor elkaar kunt krijgen als je dit maanden aan een stuk gewoon verkeerd doet. Ik had niet de indruk dat de klant zich bewust was van de verkeerde prijs overigens.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:38 schreef iFries het volgende:
Wat staat er in de AV, offerte, orderbevestiging ?
Auwquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:50 schreef Maanvis het volgende:
Dat ligt echt aan de voorwaarden en de omstandigheden, dus er is niets over te zeggen zonder dat deze details beschikbaar zijn.
Bijvoorbeeld, het bedrijf waar ik een aantal jaar gelee voor werkte bestelde drukwerk bij diverse drukkers adhv specificaties door de klant aangeleverd. Deze specificaties klopten niet altijd, waardoor het produkt uiteindelijk soms duurder was dan was gefactureerd aan de klant. Uiteindelijk mochten we tot ik meen 1 miljoen euro terugfactureren.
Alles hangt samen met wat er is afgesproken over het tarief. Zijn er geen specifieke afspraken had de klant er vanuit mogen gaan dat het gefactureerde tarief juist was.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zou ik moeten navragen, maar zo diep wil ik er niet induiken. Klant vertelde het me vorige week en ik was gewoon benieuwd wat je als leverancier nog voor elkaar kunt krijgen als je dit maanden aan een stuk gewoon verkeerd doet. Ik had niet de indruk dat de klant zich bewust was van de verkeerde prijs overigens.
Dat lijkt me ook. Tenslotte baseer je je keuze voor een leverancier mede op de prijs, als de prijs dan achteraf verhoogd wordt, had je wellicht niet met die leverancier in zee willen gaan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Alles hangt samen met wat er is afgesproken over het tarief. Zijn er geen specifieke afspraken had de klant er vanuit mogen gaan dat het gefactureerde tarief juist was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |