dus moet ik er vrij voor nemenquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:32 schreef Biels het volgende:
Alsof het zo'n probleem is een aangifte morgen te doen. Stel je aan.
Hetzelfde als winkelpersoneel wat je altijd vuil aankijkt als je 5 minuten voor sluitingstijd de winkel binnen komt stappenquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
dus moet ik er vrij voor nemenen hops nog ene klacht...
en dan nog, het gaat me om de mentaliteit, om maar eens een overheids-dogma te gebruiken
Dat ben ik dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Hetzelfde als winkelpersoneel wat je altijd vuil aankijkt als je 5 minuten voor sluitingstijd de winkel binnen komt stappen.
Er was geen polizei bij, en waarschijnlijk is TS een stereotype Fokker.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:39 schreef reetveter het volgende:
Sure, als die je op je bek had gerost kwam die er niet zo heul makkelijk af hoor. Zeker niet als de polizei erbij was.
Ik wil ook naar huisquote:
je bent de eerste persoon ooit die mij stereotype noemt, ik ga even mijn moeder bellenquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:40 schreef Silv het volgende:
[..]
Er was geen polizei bij, en waarschijnlijk is TS een stereotype Fokker.
Lijkt mij ook ja, en het liep al tegen vijven? Wat is dat nou weer voor argument, het is een 24/7 organisatiequote:Op dinsdag 10 november 2009 17:58 schreef Personan het volgende:
De politie ia wettelijk verplicht je aangiften op te nemen
Ja maar als het tegen vijven is gaan ze donuts eten doh!quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:58 schreef Personan het volgende:
ja dat dacht ik ook, ik bedoel vind wat je vinden wilt ,dat interesseert me verder weinig. Dit is wat er is gebeurd en daar heb ik een klacht over, en omdat de politie mij niet wilde aanhoren zijn jullie mijn slachtoffer, schik je in je rolquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:58 schreef Personan het volgende:
De ros was inderdaad niet om over naar huis te schrijven, niks opgezet of afgebroken...quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:59 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja, en het liep al tegen vijven? Wat is dat nou weer voor argument, het is een 24/7 organisatieWas je niet hard genoeg geslagen ofzo dat je gewoon normaal kwam binnen wandelen?
nee dat kan niet, kijk zelf maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:10 schreef GauloisesB. het volgende:
Je kunt internetaangifte doen![]()
Opgelost, slotje.
Nou eigenlijk gaf hij zelfs extra gas, alsof hij me aan wilde rijden, en nee ik heb niet snel pijn, en ja hij reed wegquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Sprake van pijn of letsel?
Indien ja: aangifte, indien nee: jammer maar helaas. Blijft enkel je aanrijding nog over, en das registratie voor de verzekering. (tenzij die boef zonder zich kenbaar te maken weg is gereden, dan wordt het een artikel 7 wegen verkeerswet 1994 AKA een verlaten plaats ongeval)
Rest de vraag of je zijn kenteken hebt. Hij maakt zich iig dubbel strafbaar (hij kan zijn auto niet tijdig tot stilstand brengen terwijl hij achter je rijdt, of ie gas of niet geeft maakt geen reet uit) en hij verlaat je zonder verzekeringsgegevens uit te wisselen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:17 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
nee dat kan niet, kijk zelf maar
[..]
Nou eigenlijk gaf hij zelfs extra gas, alsof hij me aan wilde rijden, en nee ik heb niet snel pijn, en ja hij reed weg
En jij laat je wegsturen door mensen wiens salaris jij betaalt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:31 schreef KritischeMassa het volgende:
Word net aangereden op de Coolsingel (Rotterdam) op mijn bek gerost door de besturende bontkraag en bespuugd(!), wil ik aangifte doen, moet ik een andere keer terugkomen "want het liep al tegen vijven"
Nu ben ik eigenlijk pissiger op de politie dan op die bebontkraagde bestuurder (verzachtende omstandigheden, laag IQ door inteelt ed)
Klacht: Gebrek aan respect is de politie zelf verwijtbaar...
Logisch. Als je één product nodig hebt: ok. Maar de meeste klanten denken dat als je voor sluitingstijd binnen bent je zeeën van tijd hebt om op je gemakt de wekelijkse boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Hetzelfde als winkelpersoneel wat je altijd vuil aankijkt als je 5 minuten voor sluitingstijd de winkel binnen komt stappen.
Wat is er mis met je vuisten?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:52 schreef RickoKun het volgende:
Wanneer gaan we eens massaal bepakt met messen een paar van zulke bontkragen prikken?
Ja dat wapen gedoe heb ik ook zo'n hekel aan. Je bent niet bang voor het persoon, maar voor wat er zich onder de jas verschuilt >_>, je weet het maar nooit tegenwoordig.quote:
Sure jongens.quote:Wij hebben uw gegevens beoordeeld. Hieruit blijkt dat er helaas
onvoldoende aanknopingspunten zijn voor een politieonderzoek. Wel verwerken wij uw
gegevens in onze criminaliteitsanalyses.
Wat verwacht je danquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:08 schreef Trekfiets het volgende:
De politie heeft dan ook gewoon een standaardmailtje. Dit gaat als volgt:
[..]
Sure jongens.
Idd, 5 minuten voor sluitingstijd is dus nog geen sluitingstijd. Die lamzakken moeten gewoon arbeiten voor hun centen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Ben jij een allochtoonquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Sorry TS, maar je liep ook in de weg.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Rest de vraag of je zijn kenteken hebt. Hij maakt zich iig dubbel strafbaar (hij kan zijn auto niet tijdig tot stilstand brengen terwijl hij achter je rijdt, of ie gas of niet geeft maakt geen reet uit) en hij verlaat je zonder verzekeringsgegevens uit te wisselen.
Zonder pijn/letsel kun je mishandeling (en passende reprimande voor die meneer) wel schudden overigens. een steek of tinteling voelen is an sich genoeg. Maar goed, prettig is anders.
nee daar een hele scene gaan staan maken en een sit-in houden, dan nemen ze me vast serieusquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:35 schreef zovty het volgende:
[..]
En jij laat je wegsturen door mensen wiens salaris jij betaalt?
Ok dan...
volgens mij was het hoofdbureau de coolsingel, maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:05 schreef GauloisesB. het volgende:
Ohnee. Aangifte via internet kan niet als je mishandeld bent en het kenteken van de tegenpartij bekend is,
Maar; het hoofdbureau van je regio is altijd 24/7 open.
rotzakquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Sorry TS, maar je liep ook in de weg.
Als jij aangereden wordt vindt je het goed dat er niks aan gedaan wordt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:44 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan
Dat ze voor een kleine aanrijding een rechercheteam van 25 man gaan opzetten
Als er in 2 maanden 15 aangiften liggen van autoinbraken in dezelfde buurt, met steeds dezelfde werkwijze... Dan gaat er een team opgezet worden
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:35 schreef zovty het volgende:
[..]
En jij laat je wegsturen door mensen wiens salaris jij betaalt?
Ok dan...
WTF. Hoop dat je overvallen wordt en dat ze dan zeggen. Kom morgen even terug, tis 17 uur.. Fucking hufter.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:32 schreef Biels het volgende:
Alsof het zo'n probleem is een aangifte morgen te doen. Stel je aan.
Doet me denken aan het jaarlijks terugkomend bericht in de kranten dat de criiminaliteit cijfers gedaald zijn, immers, er zijn minder aangiftes gedaanquote:Op woensdag 11 november 2009 05:44 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik denk ook niet dat ik de moeite ga nemen om vrij te nemen om aangifte te doen op een voor de politie geschikt tijdstip, zal je toch net zien dat ze koffie aan het leuten zijn of met lunchpauze zijn...
Voor jouw beeldvorming: Het is niet zo dat er direct een rechercheur met jouw zaak aan de slag gaat indien je de aangifte hebt gedaan.Eventuele foto's worden gemaakt, bewakingsbeelden worden opgevraagd en de aangifte gaat de eerstvolgende werkdag richting iemand die een afweegt of jouw aangifte onderzocht gaat worden. Indien ja, dan gaat de aangifte in een bufferbak. Na een week of 3 zal hij worden uitgegeven aan een rechercheur.quote:Op donderdag 12 november 2009 03:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
WTF. Hoop dat je overvallen wordt en dat ze dan zeggen. Kom morgen even terug, tis 17 uur.. Fucking hufter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |