dus moet ik er vrij voor nemenquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:32 schreef Biels het volgende:
Alsof het zo'n probleem is een aangifte morgen te doen. Stel je aan.
Hetzelfde als winkelpersoneel wat je altijd vuil aankijkt als je 5 minuten voor sluitingstijd de winkel binnen komt stappenquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:34 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
dus moet ik er vrij voor nemenen hops nog ene klacht...
en dan nog, het gaat me om de mentaliteit, om maar eens een overheids-dogma te gebruiken
Dat ben ik dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Hetzelfde als winkelpersoneel wat je altijd vuil aankijkt als je 5 minuten voor sluitingstijd de winkel binnen komt stappen.
Er was geen polizei bij, en waarschijnlijk is TS een stereotype Fokker.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:39 schreef reetveter het volgende:
Sure, als die je op je bek had gerost kwam die er niet zo heul makkelijk af hoor. Zeker niet als de polizei erbij was.
Ik wil ook naar huisquote:
je bent de eerste persoon ooit die mij stereotype noemt, ik ga even mijn moeder bellenquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:40 schreef Silv het volgende:
[..]
Er was geen polizei bij, en waarschijnlijk is TS een stereotype Fokker.
Lijkt mij ook ja, en het liep al tegen vijven? Wat is dat nou weer voor argument, het is een 24/7 organisatiequote:Op dinsdag 10 november 2009 17:58 schreef Personan het volgende:
De politie ia wettelijk verplicht je aangiften op te nemen
Ja maar als het tegen vijven is gaan ze donuts eten doh!quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:58 schreef Personan het volgende:
ja dat dacht ik ook, ik bedoel vind wat je vinden wilt ,dat interesseert me verder weinig. Dit is wat er is gebeurd en daar heb ik een klacht over, en omdat de politie mij niet wilde aanhoren zijn jullie mijn slachtoffer, schik je in je rolquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:58 schreef Personan het volgende:
De ros was inderdaad niet om over naar huis te schrijven, niks opgezet of afgebroken...quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:59 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja, en het liep al tegen vijven? Wat is dat nou weer voor argument, het is een 24/7 organisatieWas je niet hard genoeg geslagen ofzo dat je gewoon normaal kwam binnen wandelen?
nee dat kan niet, kijk zelf maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:10 schreef GauloisesB. het volgende:
Je kunt internetaangifte doen![]()
Opgelost, slotje.
Nou eigenlijk gaf hij zelfs extra gas, alsof hij me aan wilde rijden, en nee ik heb niet snel pijn, en ja hij reed wegquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Sprake van pijn of letsel?
Indien ja: aangifte, indien nee: jammer maar helaas. Blijft enkel je aanrijding nog over, en das registratie voor de verzekering. (tenzij die boef zonder zich kenbaar te maken weg is gereden, dan wordt het een artikel 7 wegen verkeerswet 1994 AKA een verlaten plaats ongeval)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |