Ik zie hier alle foto's van ZH en Jort Kelder heb ik weleens in het echt gezien, ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Want jij kent ZH én Jort Kelder? Als ik dat vind, dan vind ik dat.
Nou, da's niet best als je op Jort Kelder lijkt hoor, dus vat het op als een "Doet er wat an."quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zie ik als een compliment.
[..]
Fok Five!
Mag het?quote:
Nee, ik bewaar hem voor vrijdag naar Eindhoven in de trein.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb je de nieuwste al gezien?
Verraderquote:
He fucking looks like him. Hij heeft alleen minder haar. Dat wisten we al, bedankt voor deze niets toevoegende bijdrage.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie hier alle foto's van ZH en Jort Kelder heb ik weleens in het echt gezien, ja.
En hij heeft dus bijvoorbeeld langer (en meer) haar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, want dat is toch eigenlijk hetzelfde als spiegel?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag het?
[..]
Nee, ik bewaar hem voor vrijdag naar Eindhoven in de trein.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, da's niet best als je op Jort Kelder lijkt hoor, dus vat het op als een "Doet er wat an."
Nog meer dan dat zelfs.quote:
Het draagt meer bij dan jij die zegt dat hij op Jort Kelder lijktquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
He fucking looks like him. Hij heeft alleen minder haar. Dat wisten we al, bedankt voor deze niets toevoegende bijdrage.
Nee.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:52 schreef Zotheid het volgende:
ruitjessokken
Verder ben ik geen kakker.
Die ga ik ook maken met de mijne.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:55 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind die foto's schattig. Ik wil ook ik kus m'n vriendje want we zijn zo schattig samen foto's.
Jawel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik lijk helemaal niet op Jort Kelder.
JIJ ZEGT OOK VAN NIET DUS.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:55 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind die foto's schattig. Ik wil ook ik kus m'n vriendje want we zijn zo schattig samen foto's.
Geil.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, want dat is toch eigenlijk hetzelfde als spiegel?
Dan zal ik niet spoilenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ik bewaar hem voor vrijdag naar Eindhoven in de trein.
IQM vindt het ook.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het draagt meer bij dan jij die zegt dat hij op Jort Kelder lijkt
Er staan wel vaker mensen alleen op het station.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij laat mensen op het station alleen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |