abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74577886
De auto van mijn vriendin hield er mee op, ter plekke sloot ze een compleet wegenwacht pakket af, met vervangend vervoer.
1 maand later, probleem bij de distributie, wegenwachter kon het niet ter plekke maken. Dus wij vroegen om vervangend vervoer. Nee meneer, is alleen om van A naar B te komen, dus dat ga ik nu niet voor u regelen.

4 maanden later: Koelslang van mijn auto er af. Wegenwachter: U krijgt geen vervangend vervoer want uw partner heeft het pasje, en de auto brengen we ook niet naar uw huis.

Klacht ingediend bij de ANWB, met de vraag waar ik nu eigenlijk voor betaal, en waar we recht op hebben. 2 maanden later word ik gebeld en het eerste dat de man zegt is dat hij deze klacht afwijst, beweert verder dat ik me niet kon legitimeren (wat ik wel heb gedaan) en dat mijn auto in slechte staat van onderhoud was ( heeft wegenwachter niet gezegd ) en dat ik dus daarom nergens recht op heb.

Direct alles opgezegd. 3 weken later belt een ANWB medewerker op, alles nog een keer uitgelegd. Hij vond het heel erg en vond dat het niet klopte. "ik ga het voor u oplossen meneer, en binnen een week hoort u van me". Dat is nu ruim 2 weken geleden en ik heb nog niks gehoord.

Klacht: Je scheel betalen voor wegenwachtservice, maar als het er op aan komt zijn er altijd bepalingen waardoor het niet kan.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_74577966
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:50 schreef De_Melkboer het volgende:
De auto van mijn vriendin hield er mee op
1 maand later, probleem bij de distributie
4 maanden later: Koelslang van mijn auto er af.
De wegenwachtservice is geen alternatief voor de garage.
pi_74577985
Terechte klacht, kut wegenwacht. Je krijgt nooit wat ze beloven
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:54:55 #4
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74578032
eens!!
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:55:19 #5
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_74578046
Wat heb je dan ook voor brakke wagens?
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_74578053
Staat allemaal in de voorwaarden hoe en wat Pasje moet je idd bij je hebben als ze lastig doen, zijn je auto's in slechte staat ofzo?
pi_74578092
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:53 schreef zovty het volgende:
[..]
De wegenwachtservice is geen alternatief voor de garage.
Helemaal mee eens, maar je hebt wel een aantal keren per jaar recht op hun service, en in de jaren daarvoor hebben we nooit iets gehad. Dit was stom toeval.
pi_74578137
Wat een kut autos heb jij dan. Beunhaas. Ik ken bijna niemand die de laatste jaren echte panne heeft gehad.
pi_74578157
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:56 schreef De_Melkboer het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar je hebt wel een aantal keren per jaar recht op hun service, en in de jaren daarvoor hebben we nooit iets gehad. Dit was stom toeval.
Dude . De jaren ervoor HAD je niet eens anwb. Nou niet gaan draaien he tjap.
pi_74578209
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:55 schreef Bastoenie het volgende:
Staat allemaal in de voorwaarden hoe en wat Pasje moet je idd bij je hebben als ze lastig doen, zijn je auto's in slechte staat ofzo?
Pasje bij je hebben is lastig als je een hoofdlid en een partnerlid hebt, en maar 1 pasje. ANWB had aan de telefoon gezegd dat geen pasje bij je geen probleem is, als je je maar kan legitimeren.
Mankementen aan de auto's waren echt pech, onderhoud wordt altijd heel goed uitgevoerd.
pi_74578275
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Dude . De jaren ervoor HAD je niet eens anwb. Nou niet gaan draaien he tjap.
Ik was lid, mijn vriendin is het later geworden en heeft het pakket uitgebreid.
pi_74578695
Iemand die problemen heeft met zijn distributie verdiend dit.
Staan onderhoudsintervallen voor en daar heb jij je vast niet aan gehouden: eigen schuld dikke bult.
pi_74579195
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:18 schreef _kloon_ het volgende:
Iemand die problemen heeft met zijn distributie verdiend dit.
Staan onderhoudsintervallen voor en daar heb jij je vast niet aan gehouden: eigen schuld dikke bult.
Distributie was 20.000 km terug vervangen. Verder nog iets?

Topic gaat trouwens niet over auto-onderhoud maar over een aanbieder van een dienst.
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:41:14 #14
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_74579273
Je kon het pasje toch gewoon in de auto leggen?
Frysk bloed tsjoch op!
pi_74579316
Ik vind ANWB altijd wel goed.. Beter dan dat routemobiel wat je ergens heen sleept
pi_74580013
Dat 'scheel betalen' vind ik ietwat overtrokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')