De auto van mijn vriendin hield er mee op, ter plekke sloot ze een compleet wegenwacht pakket af, met vervangend vervoer.
1 maand later, probleem bij de distributie, wegenwachter kon het niet ter plekke maken. Dus wij vroegen om vervangend vervoer. Nee meneer, is alleen om van A naar B te komen, dus dat ga ik nu niet voor u regelen.
4 maanden later: Koelslang van mijn auto er af. Wegenwachter: U krijgt geen vervangend vervoer want uw partner heeft het pasje, en de auto brengen we ook niet naar uw huis.
Klacht ingediend bij de ANWB, met de vraag waar ik nu eigenlijk voor betaal, en waar we recht op hebben. 2 maanden later word ik gebeld en het eerste dat de man zegt is dat hij deze klacht afwijst, beweert verder dat ik me niet kon legitimeren (wat ik wel heb gedaan) en dat mijn auto in slechte staat van onderhoud was ( heeft wegenwachter niet gezegd ) en dat ik dus daarom nergens recht op heb.
Direct alles opgezegd. 3 weken later belt een ANWB medewerker op, alles nog een keer uitgelegd. Hij vond het heel erg en vond dat het niet klopte. "ik ga het voor u oplossen meneer, en binnen een week hoort u van me". Dat is nu ruim 2 weken geleden en ik heb nog niks gehoord.
Klacht: Je scheel betalen voor wegenwachtservice, maar als het er op aan komt zijn er altijd bepalingen waardoor het niet kan.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes