Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:49 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Gelukkig gaat UPS het in orde maken.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Wie gaat er dan ook in Woensel West wonen?
Hardware, gevoelig voor vocht dus ook nog.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:50 schreef jslavenburg het volgende:
Wat had je besteld?
Jij kunt niet lezen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Wie gaat er dan ook in Woensel West wonen?
Ah mooi. Gastjes zoals jij krijgen van mij consequent een klacht. Bij TNT vlieg je na 3 klachten eruit. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:55 schreef Conflict het volgende:
Ohh, doe ik ook dagelijks zulke dingen!
In de schuur, onder de auto, achter de rolluiken, in de aanhanger, bij het haardhoud, in de boot etc.![]()
MOET JE MAAR THUIS ZIJN LULLO, WEL DE HELE DAG VAN HUIS ZIJN MAAR TE LAMLENDIG OM ZELF JE KUTZOOI OP TE JHALEN EN DAN ZEIKEN DAT WIJ JE TOEGANG GEVEN TOT JE NIEUWE ROMMEL, JE MOEST JE SCHAMEN!
![]()
![]()
![]()
EN DE VOLGENDE DAG ZEKER GAAN ZEIKEN DAT DIE BEZORGERS ALTIJD OVERDAG KOMEN EN JIJ OP JE WERK ZIT!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En houd jij je ramen maar dicht, anders tyf ik die zooi van je zo naar binnen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:56 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Ah mooi. Gastjes zoals jij krijgen van mij consequent een klacht. Bij TNT vlieg je na 3 klachten eruit. Gelukkig maar.
Heeft iemand jouw account overgenomen ofzo? En dan toevallig iemand met een iq van 73 die als koerier werkt? Kan me niet herinneren dat je vroeger zo'n ontzettende gouden-ketting dragende josti was.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:57 schreef Conflict het volgende:
En houd jij je ramen maar dicht, anders tyf ik die zooi van je zo naar binnen.
Breekbaar? Kleng, Nu niet meer![]()
Hihi, ja, dat moeten die meisjes van de klantenservice zeggen voordat ze weer een klacht opbergen in de shredder.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:56 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Bij TNT vlieg je na 3 klachten eruit.
Dan ben je niet de eerste.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
En houd jij je ramen maar dicht, anders tyf ik die zooi van je zo naar binnen.
Breekbaar? Kleng, Nu niet meer![]()
Zit je me in de gaten te houden?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heeft iemand jouw account overgenomen ofzo? En dan toevallig iemand met een iq van 73 die als koerier werkt? Kan me niet herinneren dat je vroeger zo'n ontzettende gouden-ketting dragende josti was.
Nee, maar aangezien ik elke keer als ik jouw avatar zie een epileptische aanval krijg, valt het me gewoon op.quote:
Nee maar ik zat gewoon een beetje te zeiken. Dit is namelijk de gedachte van de chauffeurs.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:01 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Dan ben je niet de eerste.
Geeft niks, de pen is machtiger dan het zwaard.
Ik heb er zelf gewerkt. En toen zocht ik lekker een andere baan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee maar ik zat gewoon een beetje te zeiken. Dit is namelijk de gedachte van de chauffeurs.
Wat niet veel mensen weten is dat chauffeurs een target mee krijgen, 90% moet hoe dan ook worden afgeleverd.
De chauffeurs gaan vreselijk lopen kloten om die pakketten kwijt te raken. Ze zoeken overal plekjes op, tekenen zelf, brengen het naar de buren, ookal mag het niet. Ze worden vaak gedwongen om te frauderen.
Die gast die jouw pakketje heeft "afgeleverd" krijgt netjes zijn uurloon. Maar haalt hij die target niet, dan kan hij dus op zoek naar een andere baan.
Dit systeem is bij alle bedrijven, tnt, dhl, ups oid, hetzelfde. Daarom hoor je overal zulke klachten.
Zulkse gedachtengangen had ik van de TNT/pauper expres verwacht, maar van UPS??!?!?!quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee maar ik zat gewoon een beetje te zeiken. Dit is namelijk de gedachte van de chauffeurs.
Wat niet veel mensen weten is dat chauffeurs een target mee krijgen, 90% moet hoe dan ook worden afgeleverd.
De chauffeurs gaan vreselijk lopen kloten om die pakketten kwijt te raken. Ze zoeken overal plekjes op, tekenen zelf, brengen het naar de buren, ookal mag het niet. Ze worden vaak gedwongen om te frauderen.
Die gast die jouw pakketje heeft "afgeleverd" krijgt netjes zijn uurloon. Maar haalt hij die target niet, dan kan hij dus op zoek naar een andere baan.
Dit systeem is bij alle bedrijven, tnt, dhl, ups oid, hetzelfde. Daarom hoor je overal zulke klachten.
Het betrof hier overigens wel een extern bedrijf, maar de verantwoordelijkheid ligt bij UPS. Dit soort bedrijfjes moeten door UPS eruit worden gegooid vind ik, maar goed, dat zal dan wel niet kunnen, anders contractbreuk. Kwaliteit door marktwerking? Laat me niet lachen...quote:Op woensdag 11 november 2009 17:39 schreef RealZeus het volgende:
Wat een faalhaas inderdaad. Toen ik koerier was reden wij soms ook wel voor UPS maar als iemand niet thuis was ging de hele handel weer mee terug.
Marktwerking? Nee hoor, ze kijken gewoon wat het goedkoopst is en calculeren de missers in. Op dat schandalig niveau zitten we tegenwoordig. Ik zal ook nooit electronica bestellen en dat door UPS/DHL/TNT en andere pakjesboeren laten bezorgen omdat ik weet hoeveel er gegooid wordt met die zooi.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:54 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Het betrof hier overigens wel een extern bedrijf, maar de verantwoordelijkheid ligt bij UPS. Dit soort bedrijfjes moeten door UPS eruit worden gegooid vind ik, maar goed, dat zal dan wel niet kunnen, anders contractbreuk. Kwaliteit door marktwerking? Laat me niet lachen...
Dat de betreffende bezorger maar een stevige berisping krijgt en het liefst eruit vliegt zodat het in mijn regio in elk geval prettiger bestellen wordt.
Dat is juist marktwerking in de praktijk. Uitrekenen hoeveel het kost als je een boete krijgt en dan bedenken dat je dan 3x zoveel winst overhoudt incl. boete. Een grote teringzooi. Er wordt niet alleen gegooid met pakjes, er wordt mee gevoetbald. Ook ik heb het mogen meemaken. Gelukkig ben ik er snel mee gestopt.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Marktwerking? Nee hoor, ze kijken gewoon wat het goedkoopst is en calculeren de missers in. Op dat schandalig niveau zitten we tegenwoordig. Ik zal ook nooit electronica bestellen en dat door UPS/DHL/TNT en andere pakjesboeren laten bezorgen omdat ik weet hoeveel er gegooid wordt met die zooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |